Miksikä aiotte pukeutua penkkareihin?
Penkkariasut!!!
15
4345
Vastaukset
- Abib
Minä pukeudun intiaaniksi. Saattaa olla kliseinen ja suosittu idea, mutta kun on pitkät tummat hiukset omasta takaa, niin se on järkevintä.
- intiaani
Meil on aiheena sarjishahmot, mut en mä oikein tiiä, et onko missään sarjiksessa intiaania, ainakaan sellasta kun mä:) Itse suunnitelin sellaset rajut nahkavetimet ja äiti ompelee ne.
- maatija
Ehdottomasti kaverin kanssa Matti ja Mervi Nykänen. Siitä irtoaa hupia.....
- robber
Siis joo, pankkiryöstäjäksi. Mustat sukkahousut piähän ja voromainen asu muutenkin. Tuskin tulee muita vastaan.
- .......
Itse pukeudun zombiksi. Kaikki tarvikkeet on jo hankittu ja kaikki suunniteltu valmiiksi. Kaveri pukeutuu punaiseksi paholaiseksi ja avopuoliso pukeutuu ruumiiksi. Että sellasia suunnitelmia meillä.
- kisu
Minä tein itse viikonlopun aikana itselleni panda puvun penkkareihin. Siitä tuli hieman siisti. Onko muut tehnyt itse pukujaan?
- margo
haalariin liimanu mustat kangas palat....sitten häntä ja siivet.....oon lentävä lehmä...)
- joan
Aion olla hiihtäjä. Ei tarvinnu ku kaivaa vähän kaappeja niin löyty suurin osa vaatteista. Ja kaverit ollee avuksi ja lainannee niitä mitä ei itellä ole. :)
- the_sugar_plum_fairy
olen Pierrot-pelle :). Eli sellainen mustavalkoinen, surullinen ja kaunis.
- lemmu
pukeudun lehmäksi... Toivottavasti ei tule muuta karjaa vastaan. x)
- margo
et kai helsingist....:)
mut on varmaan enemmänki "meitä-lehmiä" helsingis....
- ......
Mä aattelin olla Tina Turner
- abi
Mä olen kanssa abi, mutta olen aikuislukiossa, joten meille kolmannen vuoden opiskelijoille siellä ei ole järjestetty mitään "penkkarihässäkkää" (olisi kyllä hauskaa heitellä karkkia vanhusten kanssa) joten onko ihan ok että pukeudun yksin, juhlin ja sekoilen yksin abihuumassa??
- pennywise
peikoksi. :) teen ite koko höskän, säkkikangaspaidan, sameetiliivin ja semmoset fleecelökäpöksyt. häntä, peruukki karvakynsikkäät ja aamutossut (on kiva kyllä sitten kävellä noin kilsa siinä kulkueessa...) on jo ihan valmiina. säkkikankaasta myös karkkipussi. :D hammaslakkaa hampaisiin ja likasennäköset kasvot maalilla. lähenki tästä suraamaan nuo housut vielä niin alkaa olla hyvässä vaiheessa.
- poks... x)
Aion pukeutuu hipiks ja sit lisäks päähän viel semmonen käppänä ukon naamari... xD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645552Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4011318Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110951Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389765Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla878582Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2766640Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys342325Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.122204- 432062
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.271638