Penkkariasut!!!

Huom!

Miksikä aiotte pukeutua penkkareihin?

15

4288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abib

Minä pukeudun intiaaniksi. Saattaa olla kliseinen ja suosittu idea, mutta kun on pitkät tummat hiukset omasta takaa, niin se on järkevintä.

• intiaani

Meil on aiheena sarjishahmot, mut en mä oikein tiiä, et onko missään sarjiksessa intiaania, ainakaan sellasta kun mä:) Itse suunnitelin sellaset rajut nahkavetimet ja äiti ompelee ne.

• maatija

Ehdottomasti kaverin kanssa Matti ja Mervi Nykänen. Siitä irtoaa hupia.....

• robber

Siis joo, pankkiryöstäjäksi. Mustat sukkahousut piähän ja voromainen asu muutenkin. Tuskin tulee muita vastaan.

• .......

Itse pukeudun zombiksi. Kaikki tarvikkeet on jo hankittu ja kaikki suunniteltu valmiiksi. Kaveri pukeutuu punaiseksi paholaiseksi ja avopuoliso pukeutuu ruumiiksi. Että sellasia suunnitelmia meillä.

• kisu

Minä tein itse viikonlopun aikana itselleni panda puvun penkkareihin. Siitä tuli hieman siisti. Onko muut tehnyt itse pukujaan?

• margo

haalariin liimanu mustat kangas palat....sitten häntä ja siivet.....oon lentävä lehmä...)

• joan

Aion olla hiihtäjä. Ei tarvinnu ku kaivaa vähän kaappeja niin löyty suurin osa vaatteista. Ja kaverit ollee avuksi ja lainannee niitä mitä ei itellä ole. :)

• the_sugar_plum_fairy

olen Pierrot-pelle :). Eli sellainen mustavalkoinen, surullinen ja kaunis.

• lemmu

pukeudun lehmäksi... Toivottavasti ei tule muuta karjaa vastaan. x)

• margo

et kai helsingist....:)
        mut on varmaan enemmänki "meitä-lehmiä" helsingis....

• ......

Mä aattelin olla Tina Turner

• abi

Mä olen kanssa abi, mutta olen aikuislukiossa, joten meille kolmannen vuoden opiskelijoille siellä ei ole järjestetty mitään "penkkarihässäkkää" (olisi kyllä hauskaa heitellä karkkia vanhusten kanssa) joten onko ihan ok että pukeudun yksin, juhlin ja sekoilen yksin abihuumassa??

• pennywise

peikoksi. :) teen ite koko höskän, säkkikangaspaidan, sameetiliivin ja semmoset fleecelökäpöksyt. häntä, peruukki karvakynsikkäät ja aamutossut (on kiva kyllä sitten kävellä noin kilsa siinä kulkueessa...) on jo ihan valmiina. säkkikankaasta myös karkkipussi. :D hammaslakkaa hampaisiin ja likasennäköset kasvot maalilla. lähenki tästä suraamaan nuo housut vielä niin alkaa olla hyvässä vaiheessa.

• poks... x)

Aion pukeutuu hipiks ja sit lisäks päähän viel semmonen käppänä ukon naamari... xD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      257
      3669
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      134
      2632
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      16
      2122
    4. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      228
      1914
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1909
    6. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1478
    7. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1424
    8. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      103
      1157
    9. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1150
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      72
      1143
    Aihe