Olen jo vuosia ihmetellyt lastenrattaissa istuvan lapsen istumasuuntaa. Melkein poikkeuksetta lapsi istuu rattaissa kasvot menosuuntaan. Logiikkani mukaan lapsen pitäisi istua ehdottomasti kasvot työntäjän suuntaan. Silloin työntäjä olisi suojana lapselle ja näkisi tämän koko ajan. Oli todella ilkeää katsella nyt pakkasella lapsia, kun kylmä pakkasviima täydellä teholla puhalsi heitä päin ja sehän vielä tehostuu, jos työntäjällä on kiire. Siis arvon vanhemmat onko tuossa käytännössä jokin salattu logiikka, vai vain ajattelematon tapa.
Pappa sydän syrjällään.
Lastenrattaat
1
406
Vastaukset
- simple000
Matkarattaissamme on pakko kuljettaa kasvot menosuuntaan, koska niitä ei voi itse mitenkään kääntää. Yhdistelmävaunuissamme lapsi on taas aina kulkenut kasvot kuljettajaa päin, koska suunnan voi itse valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358