Olen jo vuosia ihmetellyt lastenrattaissa istuvan lapsen istumasuuntaa. Melkein poikkeuksetta lapsi istuu rattaissa kasvot menosuuntaan. Logiikkani mukaan lapsen pitäisi istua ehdottomasti kasvot työntäjän suuntaan. Silloin työntäjä olisi suojana lapselle ja näkisi tämän koko ajan. Oli todella ilkeää katsella nyt pakkasella lapsia, kun kylmä pakkasviima täydellä teholla puhalsi heitä päin ja sehän vielä tehostuu, jos työntäjällä on kiire. Siis arvon vanhemmat onko tuossa käytännössä jokin salattu logiikka, vai vain ajattelematon tapa.
Pappa sydän syrjällään.
Lastenrattaat
1
453
Vastaukset
- simple000
Matkarattaissamme on pakko kuljettaa kasvot menosuuntaan, koska niitä ei voi itse mitenkään kääntää. Yhdistelmävaunuissamme lapsi on taas aina kulkenut kasvot kuljettajaa päin, koska suunnan voi itse valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot403470Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132858- 282544
- 422017
- 182001
- 571978
- 561871
- 581626
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101518- 171345