OIKEEST MULLA ON TILANNE PÄÄLLÄ!!! Ääääääääääääää, en enää jaksa koska siis näin tyypistä joka on mun kodin viereise kaupast töis nii unta!(en tiä siis mitä se merkitsee, siihen nyt ens lkuun vaik jos sais nii vastauksen.) Sitte tänää koulussa pojat nii sano et mulla on tosi hyvä, musiikki maku.(että mitä vittuu?) Sitte tääl kotona, nii siis kuuntelin rauhassa radioo, ja se 6 sekan pääst kääns kanavaa itestää ja sama peli toisin päin mutta, siihen kanavalle ku se oli ollu ennen vaihtoo!(tällasii toisii kammottavii on siis mhös tapahtunu. Mitä teen?) Sit nyt illalla naapurit jälleen kerran mesoo, siis eikä nyy siis pojat vittu jättäkää mut rauhaan ku mä siis en enää jaksa teitääääääääääää!!! Nii eli toi tilanne päällä sori sopii ny tähän, päivään tosi hienosti! Oikeest! Eli laittakaa peukkui pystyy, ja laittakaa paljon kommenttei siis mulle. Sit kiitti vastaajille siis etulätee, vastauksist. MoiL
MULLA ON TILANNE PÄÄLLÄ SORIIII OIKEESTI MÄ EN!!!
MäEnViittisEnää
5
452
Vastaukset
- valkotakkinen
Kyllä nyt olis suljettu osasto oikea paikka!
- MäEnViittisEnää
TÄÄÄ OLI PILA!!!! EEEEEEEHHHHHHHEEEEEEEEEHHHHHEEEEEE MENIT LANKAAN!!!
MäEnViittisEnää kirjoitti:
TÄÄÄ OLI PILA!!!! EEEEEEEHHHHHHHEEEEEEEEEHHHHHEEEEEE MENIT LANKAAN!!!
wtf😂
- MäEnViittisEnää
Niiin.......... 🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😁😁
- MäEnViittisEnää
Siis tää oli tloosi kivaaa piiiilaaaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww721160EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78822
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23635- 29608