OIKEEST MULLA ON TILANNE PÄÄLLÄ!!! Ääääääääääääää, en enää jaksa koska siis näin tyypistä joka on mun kodin viereise kaupast töis nii unta!(en tiä siis mitä se merkitsee, siihen nyt ens lkuun vaik jos sais nii vastauksen.) Sitte tänää koulussa pojat nii sano et mulla on tosi hyvä, musiikki maku.(että mitä vittuu?) Sitte tääl kotona, nii siis kuuntelin rauhassa radioo, ja se 6 sekan pääst kääns kanavaa itestää ja sama peli toisin päin mutta, siihen kanavalle ku se oli ollu ennen vaihtoo!(tällasii toisii kammottavii on siis mhös tapahtunu. Mitä teen?) Sit nyt illalla naapurit jälleen kerran mesoo, siis eikä nyy siis pojat vittu jättäkää mut rauhaan ku mä siis en enää jaksa teitääääääääääää!!! Nii eli toi tilanne päällä sori sopii ny tähän, päivään tosi hienosti! Oikeest! Eli laittakaa peukkui pystyy, ja laittakaa paljon kommenttei siis mulle. Sit kiitti vastaajille siis etulätee, vastauksist. MoiL
MULLA ON TILANNE PÄÄLLÄ SORIIII OIKEESTI MÄ EN!!!
MäEnViittisEnää
5
391
Vastaukset
- valkotakkinen
Kyllä nyt olis suljettu osasto oikea paikka!
- MäEnViittisEnää
TÄÄÄ OLI PILA!!!! EEEEEEEHHHHHHHEEEEEEEEEHHHHHEEEEEE MENIT LANKAAN!!!
MäEnViittisEnää kirjoitti:
TÄÄÄ OLI PILA!!!! EEEEEEEHHHHHHHEEEEEEEEEHHHHHEEEEEE MENIT LANKAAN!!!
wtf😂
- MäEnViittisEnää
Niiin.......... 🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😁😁
- MäEnViittisEnää
Siis tää oli tloosi kivaaa piiiilaaaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184