OIKEEST MULLA ON TILANNE PÄÄLLÄ!!! Ääääääääääääää, en enää jaksa koska siis näin tyypistä joka on mun kodin viereise kaupast töis nii unta!(en tiä siis mitä se merkitsee, siihen nyt ens lkuun vaik jos sais nii vastauksen.) Sitte tänää koulussa pojat nii sano et mulla on tosi hyvä, musiikki maku.(että mitä vittuu?) Sitte tääl kotona, nii siis kuuntelin rauhassa radioo, ja se 6 sekan pääst kääns kanavaa itestää ja sama peli toisin päin mutta, siihen kanavalle ku se oli ollu ennen vaihtoo!(tällasii toisii kammottavii on siis mhös tapahtunu. Mitä teen?) Sit nyt illalla naapurit jälleen kerran mesoo, siis eikä nyy siis pojat vittu jättäkää mut rauhaan ku mä siis en enää jaksa teitääääääääääää!!! Nii eli toi tilanne päällä sori sopii ny tähän, päivään tosi hienosti! Oikeest! Eli laittakaa peukkui pystyy, ja laittakaa paljon kommenttei siis mulle. Sit kiitti vastaajille siis etulätee, vastauksist. MoiL
MULLA ON TILANNE PÄÄLLÄ SORIIII OIKEESTI MÄ EN!!!
MäEnViittisEnää
5
372
Vastaukset
- valkotakkinen
Kyllä nyt olis suljettu osasto oikea paikka!
- MäEnViittisEnää
TÄÄÄ OLI PILA!!!! EEEEEEEHHHHHHHEEEEEEEEEHHHHHEEEEEE MENIT LANKAAN!!!
MäEnViittisEnää kirjoitti:
TÄÄÄ OLI PILA!!!! EEEEEEEHHHHHHHEEEEEEEEEHHHHHEEEEEE MENIT LANKAAN!!!
wtf😂
- MäEnViittisEnää
Niiin.......... 🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😁😁
- MäEnViittisEnää
Siis tää oli tloosi kivaaa piiiilaaaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943