Jouduin 6 kk päihdeseurantaan putkareissujeni takia niitä ennen ollut. Olen nyt kerran käynyt päihdehoitajalla ja lääkärillä ja maksakoe oli normaali. voinko 6 kk aikana ottaa edes muutaman kännin? pidän huolen että maksa arvot ei nouse. 6 kk täysin selvänä on pitkä aika. kertokaa joku viisaampi minulle miten tämä menee?
Päihdeseuranta
3
618
Vastaukset
- maksatonarvo
Maksa-arvoilla tarkoitetaan tulehdusarvoja ja saa juoda putkeen vuoden, ennenkuin ne nousee, eli voit huoletta ryypätä muutaman kerran.
Mitähän tämä saatanan ihmisten kyttäys on koko ajan, onko tässä tarkoitus jalostaa erittäinen terrve ja kuuliainen orjarotu, ei Keklosen aikaan ollu tällaista ja tunaritkin joutui hallituksesta välittömästi pihalle, nyt tunarit ja väärentäjät saa suojaviran jopa Brysselistä asti. - riippuu-ja-roikkuu
Päihdeseuranta ei pakollinen mutta jos sinulla ajokortti niin se lähtee kyllä jos ei käy. Siis ei nykyisin ole pakko jäädä kiinni ratista kun joutuu ajokortin takia päihdeseurantaan(pottumainen kyttä). Kortti voidaan ottaa pois koska vain jos katsotaan, ettei terveysvaatimukset täyty. Samoin käy niille jotka jää kiinni huumeiden käytöstä kortti voi lähteä vaikka ei ole edes autoon koskenut vuosiin.
- Anonyymi
Jos Juo 2 viikko putkeen, sitten arvot nousee muutama silloin tällöin, saa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911