Olen pian 57 vuotias naisihminen ja aloittanut matkailun harrastamisen eron jälkeen. Yksin liikkuminen on ikävää ja reisuun olisi kiva löytää luotettava ja samanhenkinen kaveri.
Matkoilla liikun tutkimassa maata- retkillä ja kävellen sekä kuntouintia. Historia kiinnostaa. Valokuvaan...shoppailua vähemmän.
Useimmiten äkkilähtöjä koska teen keikkahommaa. Ensi kesänä touko-kesäkuun vaihteessa loma.
Mielenkiinnon kohteina Madeira, Praha, Bulgaria, Unkari. Skotlanti...Pietari
Syksyllä viikko asuntoautolla (vuokra) kiertää Lappia ja mahdollisesti käydä Lofoteilla.
Onko ketään, jolla sama tilanne?
Yksinkö reissuun ?
17
2435
Vastaukset
- samatäällä
Sama täällä.
Sähköpostia, osoitteeseen? - Arkavarvasmatkaaja
Sähköposteja yms. ei hyväksytä sivustolle - ei kai ne vaan luule, että täällä on kaupallista toimintaa :)))) Jäi mainitsematta, että matkani maksan itse :))
- muutenvaanvinkki
ainakin monet on laittaneet meilin viesteihin
- Zantor
Hei, mihin osoitteeseen? Mistä sen löytää? Tähän lokeroonko?
t. Seebra
- Arkavarvasmatkaaja
Laitoin itse pelkän meilin osoitteen ja se oli poistettu sääntöjen vastaisena eli ei minulla muuta tietoa ole käytännöistä.
- Kalives
Terve, olen melko paljon matkustanut yksin ja olisi mukava saada seuraa tuleville reissuilla. Minua kiinnostaa Espanja, Kreikka, Eurooppa noin yleensä, samoin pohjoinen Suomi. Olen noin samanikäinen mies.
- Kalives
Miten täällä saa yhdeyden ihmisiin jo ei voi laittaa spostiin ?
- Kalives
Miten sinuun saa yhteyttä?
- Arkavarvasmatkaaja
Tämä on tähtitiedettä :) Nyt olen kirjautunutkin suomi24 :lle joten katotaanpa nyt.
Kyllä olen huomannut lomapaikoissa, että porukoissa ne ihmiset kulkevat -pariskuntina, ystäväporukoissa...joten kyllä ulkomailla itsensä kovin yksinäiseksi tuntee jos yksin on. - rahamiessaaaina
Olen matkustanut yksin niin kotimaassa kuin ulkomailla, enkä ole vielä kertaakaan tuntenut sen takia itseäni yksinäiseksi. Yksinäiseksi tunsin kerran itseni (entisen) vaimoni kanssa matkustaessa, kun tuli riitaa ja jouduin menemään ulos syömään yksin.
Yksin on mukava matkustaa, kun ei tarvitse suunnitella toisen kanssa asioita niin paljon. Mieltäänkin voi muuttaa ihan ilman minkäänlaisia perusteluja, kun ei vaan tee mieli tehdä jotakin tai mennä johonkin. Uusiin ihmisiin on helpompi tutustua, kun on itse yksin.- Yksin
Olen kyllä täysin samaa mieltä että yksin on mukava matkustaa, tehdä suunnitelmia, muuttaa niitä ihan oman fiiliksen mukaan. Joskus jos käy ilta-aikaan syömässä niin on vähän orpo olo kun kaikki porukoissa eli vältän näitä sitten. Eli paljon hyviä puolia, jokunen huonokin..
- Arkavarvasmatkaaja
Minun kokemukseni mukaan ihmiset liikkuvat yleensä omissa porukoissaan . Aamaisella, retkillä, altaalla, rannalla, kenttien odotustiloissa...itse en juurikaan juhli joten ei se tutustuminen vieraisiin ihmisiin niin mahdottoman luontevaa ole.
- Metsuri84v
Onko alottaja neitsyt? En haluu tautei.
- Zantor
Hei Yksinkö?
Minä olen lähdössä yksin Kreikkaan viikoksi heti toukokuussa. Olen etsiskellyt seuraa - turhaan! Miten me voitais keskustella asiasta, kun en ymmärrä tämän palstan käyttöä? Laitanko jonkun sp-osoitteen vai ? Joko olet varannut matkasi tälle tulevalle lomallesi?
Olen nainen 68vee ja kymmenisen matkaa tehnyt ulkomaille ystävän kanssa. Vielä ehdit mukaan!
terv. Seebra - Zantor
Yksinkö?
Laitoin jo mielestäni pitkän viestin ja lähetin myös. Minnehän lie hävinnyt, ei ole enää näkyvissä. Seebra miettii!
Nimimerkki Zantor
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759