Yksinkö reissuun ?

Arkavarvasmatkaaja

Olen pian 57 vuotias naisihminen ja aloittanut matkailun harrastamisen eron jälkeen. Yksin liikkuminen on ikävää ja reisuun olisi kiva löytää luotettava ja samanhenkinen kaveri.
Matkoilla liikun tutkimassa maata- retkillä ja kävellen sekä kuntouintia. Historia kiinnostaa. Valokuvaan...shoppailua vähemmän.
Useimmiten äkkilähtöjä koska teen keikkahommaa. Ensi kesänä touko-kesäkuun vaihteessa loma.
Mielenkiinnon kohteina Madeira, Praha, Bulgaria, Unkari. Skotlanti...Pietari
Syksyllä viikko asuntoautolla (vuokra) kiertää Lappia ja mahdollisesti käydä Lofoteilla.
Onko ketään, jolla sama tilanne?

17

2303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samatäällä

      Sama täällä.
      Sähköpostia, osoitteeseen?

    • Arkavarvasmatkaaja

      Sähköposteja yms. ei hyväksytä sivustolle - ei kai ne vaan luule, että täällä on kaupallista toimintaa :)))) Jäi mainitsematta, että matkani maksan itse :))

    • muutenvaanvinkki

      ainakin monet on laittaneet meilin viesteihin

      • Zantor

        Hei, mihin osoitteeseen? Mistä sen löytää? Tähän lokeroonko?
        t. Seebra


    • Arkavarvasmatkaaja

      Laitoin itse pelkän meilin osoitteen ja se oli poistettu sääntöjen vastaisena eli ei minulla muuta tietoa ole käytännöistä.

    • Kalives

      Terve, olen melko paljon matkustanut yksin ja olisi mukava saada seuraa tuleville reissuilla. Minua kiinnostaa Espanja, Kreikka, Eurooppa noin yleensä, samoin pohjoinen Suomi. Olen noin samanikäinen mies.

      • Kalives

        Miten täällä saa yhdeyden ihmisiin jo ei voi laittaa spostiin ?


    • Kalives

      Miten sinuun saa yhteyttä?

    • Arkavarvasmatkaaja

      Tämä on tähtitiedettä :) Nyt olen kirjautunutkin suomi24 :lle joten katotaanpa nyt.
      Kyllä olen huomannut lomapaikoissa, että porukoissa ne ihmiset kulkevat -pariskuntina, ystäväporukoissa...joten kyllä ulkomailla itsensä kovin yksinäiseksi tuntee jos yksin on.

    • rahamiessaaaina

      Olen matkustanut yksin niin kotimaassa kuin ulkomailla, enkä ole vielä kertaakaan tuntenut sen takia itseäni yksinäiseksi. Yksinäiseksi tunsin kerran itseni (entisen) vaimoni kanssa matkustaessa, kun tuli riitaa ja jouduin menemään ulos syömään yksin.

      Yksin on mukava matkustaa, kun ei tarvitse suunnitella toisen kanssa asioita niin paljon. Mieltäänkin voi muuttaa ihan ilman minkäänlaisia perusteluja, kun ei vaan tee mieli tehdä jotakin tai mennä johonkin. Uusiin ihmisiin on helpompi tutustua, kun on itse yksin.

      • Yksin

        Olen kyllä täysin samaa mieltä että yksin on mukava matkustaa, tehdä suunnitelmia, muuttaa niitä ihan oman fiiliksen mukaan. Joskus jos käy ilta-aikaan syömässä niin on vähän orpo olo kun kaikki porukoissa eli vältän näitä sitten. Eli paljon hyviä puolia, jokunen huonokin..


    • Arkavarvasmatkaaja

      Minun kokemukseni mukaan ihmiset liikkuvat yleensä omissa porukoissaan . Aamaisella, retkillä, altaalla, rannalla, kenttien odotustiloissa...itse en juurikaan juhli joten ei se tutustuminen vieraisiin ihmisiin niin mahdottoman luontevaa ole.

    • Metsuri84v

      Onko alottaja neitsyt? En haluu tautei.

    • Zantor

      Hei Yksinkö?
      Minä olen lähdössä yksin Kreikkaan viikoksi heti toukokuussa. Olen etsiskellyt seuraa - turhaan! Miten me voitais keskustella asiasta, kun en ymmärrä tämän palstan käyttöä? Laitanko jonkun sp-osoitteen vai ? Joko olet varannut matkasi tälle tulevalle lomallesi?
      Olen nainen 68vee ja kymmenisen matkaa tehnyt ulkomaille ystävän kanssa. Vielä ehdit mukaan!
      terv. Seebra

    • Zantor

      Yksinkö?
      Laitoin jo mielestäni pitkän viestin ja lähetin myös. Minnehän lie hävinnyt, ei ole enää näkyvissä. Seebra miettii!
      Nimimerkki Zantor

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe