Pave on punk

ö-Öö

Pave sai sitten potkut

Ite perustamastaan puolueesta. Mun mielestä Pave on ollut parasta suomen politiikasta kymmeniä vuosia. Vielä vanhoilla päivilläänkin jaksaa hämmentää kuvioita. Mä en tavallaan tajua, mistä sillä sisua piisaa, näyttää kuitenkin piisaavan.

No, kun Pave on sitten ainoastaaan SLP.n jäsen, eikä ne voi erottaa sitä, se on sitten ehdokkaana seuraavaksi SLP.n puheenjohtajaksi :DDDDD

Hitto, taidankin vittuilakseni liittyä SLP:seen ja käydä äänestämässä Pavea :DDDD

Politiikka parasta viihdettä- Palstalla muit innokkaita Pave faneja?

=DW=

10

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsoin uutisvuodon Lauantaina. Siinä Pave pääsi oikeuksiinsa.

    • panettelu-on-typeryyttä

      Juuuuu,
      Paavo ON suomen paras politikko, sitä ei panettelijatkaa kumota, vaikka kuinka yrittävät,
      ainoa joka on ollu oikeassa yhteivaluutta EUMUN seurauksisata,
      nyt viimeisin uutinen on,
      monet EU maat ovat yhteivaluttaa vastaan, joten ero tulee vääjämättä,
      vaikka tyhmä suomi pistää vielä hantiin,
      euro-valuutasta on olluki vain vahinkoa suomen politiikallekki,
      hirvittän suuret maksut riesana i k u i s e s t i tyhmien päätösten tekijöitten takia,
      kaikki on toteununu just niin kuin Väyrynen on jo kymmeniä vuosia sitten tiennyt ja kertonu tyhmälle suomen kansalle,
      Väyrynen on edelleenki hyvä politikko, panetteluista huolimatta,
      kaikki me vanhenemme
      Väyrynen omalla tavallaan, mutta viisaana jokatapauksessa,

      Väyryselle kiitos viisaasta politiikasta, jonka tyhmemmät sysäsi syrjään,

    • hohhoijaa.jaa

      säälittävä politiikan pyrkyri.................................joka on epäonnistunut pahasti

    • mimmimum-..mi

      Paavon aika alkaa nyt olla ohi....menee nyt Vuokkonsa huomaan...

    • Paavo on tuonut paljon Suomen politiikkaan. On älykäs mies. Paljon kokemusta ja ilmiömäinen kyky mennä, kuin kala vedessä.
      Siinä mimmimummin kanssa samaa mieltä, että aika on ohi, pitäisi ymmärtää päästää irti.

      • Hyvästi.Paavo

        Paavo on älykäs mutta viisaus puuttuu.
        On kelle tahansa parempi olla mieluummin viisas kuin älykäs.
        Paavon pitää jäädä oikeesti eläkkeelle ja pois säheltämästä ja sotkemasta politiikkaa.


    • Kepu-ketut-vauhdissa

      Jokatapauksessa Väyrynen on suomen l o i s t a v i n politikko,
      kävi miten kävi,
      Sipilä on heikko Väyryseen verrattuna, Sipilä p e l k ä ä Väyrystä kuollakseen heh,
      siksi keksii kaikki keinot taas lyödäkseen Väyrysen, kiero ja röyhkee kun on,

      • 1eero

        Kaukana loistavasta, hänellä ei ole enään mitään annettavaa yhteiskunnalle ei edes huvitus mielessä, keskusta ei noteraa häntä millään tavalla ja oma uusi puoluekkin eroitti niin kuinka hän aikoo jatkaa tästä eteenpäin.


      • P. Väyrynen on tehnyt elämäntyönsä politiikan parissa, eikä halua luopua vallan ilmapiiristä / vaikuttamisen tasosta . Hänellä on ministerikokemusta paljon, hän on väitellyt tuona aikana tohtoriksi, eli älykkyyttä ei voida kieltää.
        Hän ei pärjännyt vaalikampanjassa, oli virhe perustaa sanoma presidentin toiminnan kritiikkiin.
        Oli myös virhe perustaa oma puolue takaportiksi ja varmistella tappion hetkellä paluu Keskustan riveihin ja vimeinen niitti käyttää oman puolueen varoja, lienee totta kun joku heistä suostui uutisten haastatteluun.
        Vaikea tuosta suosta on nousta, mutta voi tietysti pohtia kenen etu on tuoda julkisuuteen tällainen lyöntiase.


    • pavefani

      Minäkin olen innokas "Patukka"-fani niin kuin sinäkin. Varmaan sinunkin lempiohjelmasi telkkarissa on Paavo Pesusieni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe