Kyse tästä Novitan neulotusta hepasta:
https://www.novitaknits.com/fi/fi/node/3658/instructions
Muuten luulen tajuavani ohjeen, mutta sormi menee suuhun kun sanotaan että tee oikea takajalka vasemman takajalan peilikuvaksi, sekä oikea etujalka vasemman etujalan peilikuvaksi. Tarkoittaako peilikuvaksi teko sitä, että kerrotut lisäykset ja kavennukset tulee tehdä oikeassa jalassa eri puikoilla kuin vasemmassa jalassa joihin ohje on kerrottu selvästi? Mistä tiedän millä puikoilla tai missä kohdassa ne sitten kuuluisi tehdä? En vain pysty hahmottamaan. Osaisiko joku viisaampi kertoa minulle jos sattuisin ymmärtämään.
Apua tähän neuleohjeeseen?
Neuloja
1
156
Vastaukset
- jotenkinnoin
Oletko koskaan tehnyt esim lapasia, niissäkin se toinen kudotaan peilikuvaksi.......elikkäs juurikin niin kuin tuossa mainitsit että lisäykset ja kavennukset eri puikolla.....jo oikeassa tehdään esim puikolla 1 niin vasemmassa puikolla 3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661