Sairastuin ja ilmoitin hotellille 5 päivää ennen että joudun perumaan. Noh ei onnistu koska kuulemma on no show eli ei korvata yhtään.
Tarkistin niiden sivuilta niillä luki että peruutus pitää tehdä 8 pv ennen. (Eihän tämä ole mitään virallista ohjetta.) Mikä tuo no show juttu edes on. Ravintola- ja majoitus säännöissä jotka ovat ihan kuluttajasuojan hyväksymät lukee että päivää ennen saa perua.
Niin ja korvaus ei koske vain yhtä päivää vaan 5:ttä eli summa ei ole ihan pieni kolmelta.
Kyseessä Lappilainen hotelli.
Hotellin peruuttaminen
ärsyttäälappi
1
227
Vastaukset
- peruutus
No show = asiakas ei saavu paikalle
Ei ole mitään yleisohjetta että majoituksen voi perua vuorokautta ennen. Olet varatessa lukenut, ymmärtänyt ja hyväksynyt peruutusehdot. Ehkä muutamalla eurolla ennemmän maksaessa olisit saanut ei kuluttoman peruutusoikeuden myöhemmäksi. Mutta eihän tilanne tietenkään ole toivoton. Sinulla on matkavakuutus olemassa ja lääkärintodistuksella saat rahasi takaisin. Tokihan kaikilla järkevillä matkaajille matkavakuutus on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716