Okei, nään mun ihastusta huomenna ja tykätään molemmat toisistamme ja uskon että tästä tulee vielä jotain mutta niiinnn.. Mitä teen jos tulee ns kiusallisia tilanteita että ei keksi vaikka puhumista? Tarviin nopeesti vastuksia kiitän etukäteen xd ja btw oon 13 ja jos joku vielä viitsisi kertoa missä kohtaa/millon vois pussata 😛
MITÄ TEEN IHASTUKSEN KANSSA HUOMENNA
6
276
Vastaukset
- ajodpfjopasjofp
suhde tuskin on tossa vaiheessa vielä kovin vakavaa joten olettaisin että kestätte noin 2kk yhdessä max. suhteet tuossa iässä ovat varsinaisesti vielä sitä kokeilu mieltä ei niin vakavaa eli tyyliin pankaa tai jtn vastaavaa. ei ny oikeesti jutelkaa mukavia menkää kahville tai vaikka hempeilyä sängyssä (ei seksiä)
- Prkenid
Voi nyt helvetti...
- Oikeinhiljaa
Puhutaan rakkauvesta
- hggjkdrgfujh
kirjoitä hänelle runoja
- 13v.tyttö
Kattokaa joku leffa tai tehkää jotain mistä molemmat tykkää. Jos tulee sellasii tilanteita et ei keksi mitää sanottavaa ni kysy siltä pojalta jotain koska yleensä ihmiset tykkää kertoo itestään.
- 13v.tyttö
Ja ei kannnata pussata jos siihen ei tuu sopivaa hetkee mutta yleensä sillon kun se sun ihastus on lähtemässä nii meet halaamaa sitä ja katot sitä silmii ja hymyilet nätisti. Kyllä teillä on viel aikaa pussailla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604696Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511698- 1781669
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871152
- 2041136
- 651094