Sillä skoda nimi jo tarkoittaa harmia. Eli skodalla ajaessa olet kokonajan harmituksessa. Ei kannattais.
Skodalla ei voi tulla harmittomia kilometrejä
10
165
Vastaukset
- Tarzan82
Mä taas sanoisin, että Skodahan on maailman huippuauto. :)
- itäblokinsämpylä
Hupiauto vai onko auto ensinkään. Sanovat että se on sikakiikku itäblokin irvistyksellä( maskissa irvistys).
Jo vain! Nyt kun tekivät vielä nämä katumaasturit (Kodiak ja Karoq) Jotka menevät kovaa kyytiä myyntitlaston piikkipaikalle ,kuten Octavia ja muut ,ei voi trollit kuin itkeä kusi housuissa!!! HA HA!
- LOLLOLLOOOOO
itäblokinsämpylä kirjoitti:
Hupiauto vai onko auto ensinkään. Sanovat että se on sikakiikku itäblokin irvistyksellä( maskissa irvistys).
Nimittävät vieläpä skootan rumaa irvistävää etumaskia politrukin hymyksi. :-D
- desibelejä_riittää
Ainakin hermoja repivässä melussa on tuota kippanaa ajeltava. Ei auta muu kuin kuulonsuojaus.
- uskomatonta_
On kyllä järkyttävä melutaso , kaikissa skodissa. Eikös tämän mallinen auto TM:n mittausten mukaan ollut kaikkein meluisin kautta aikojen??
- Larvanto
Onko nää kriitikot töissä tai koulussa?
- TSI2012
skootaan saa starttimoottorin koputtajan. lumiharja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164970Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293593No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452440- 501568
- 411520
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241424- 141252
- 271158
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221087