Sillä skoda nimi jo tarkoittaa harmia. Eli skodalla ajaessa olet kokonajan harmituksessa. Ei kannattais.
Skodalla ei voi tulla harmittomia kilometrejä
10
150
Vastaukset
- Tarzan82
Mä taas sanoisin, että Skodahan on maailman huippuauto. :)
- itäblokinsämpylä
Hupiauto vai onko auto ensinkään. Sanovat että se on sikakiikku itäblokin irvistyksellä( maskissa irvistys).
Jo vain! Nyt kun tekivät vielä nämä katumaasturit (Kodiak ja Karoq) Jotka menevät kovaa kyytiä myyntitlaston piikkipaikalle ,kuten Octavia ja muut ,ei voi trollit kuin itkeä kusi housuissa!!! HA HA!
- LOLLOLLOOOOO
itäblokinsämpylä kirjoitti:
Hupiauto vai onko auto ensinkään. Sanovat että se on sikakiikku itäblokin irvistyksellä( maskissa irvistys).
Nimittävät vieläpä skootan rumaa irvistävää etumaskia politrukin hymyksi. :-D
- desibelejä_riittää
Ainakin hermoja repivässä melussa on tuota kippanaa ajeltava. Ei auta muu kuin kuulonsuojaus.
- uskomatonta_
On kyllä järkyttävä melutaso , kaikissa skodissa. Eikös tämän mallinen auto TM:n mittausten mukaan ollut kaikkein meluisin kautta aikojen??
- Larvanto
Onko nää kriitikot töissä tai koulussa?
- TSI2012
skootaan saa starttimoottorin koputtajan. lumiharja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2504485
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 432194
- 412154