Olemme vakavarainen yritys, joka on työllistänyt useita freelance-työntekijöitä vuosien varrella. Asiakaskuntamme kasvaessa koko ajan, etsimme nyt muutamaa uutta työntekijää.
Työtehtäviin kuuluu kirjoittaminen monenlaisista aiheista, joten avoinmielisyys sekä hyvä mielikuvitus ovat plussaa työn onnistumisen kannalta.
Aloittaessasi meillä työskentelyn, sinun tulisi olla täysi-ikäinen ja kirjoittaa sujuvasti suomenkielellä.
Työskennellessäsi yrityksessämme sinä saat itse määritellä omat työaikasi sekä pääset myös vaikuttamaan itse työmäärääsi kirjoittamien viestien perusteella.
Yrityksemme maksaa palkan viikoittan toisin kuin monessa muussa Suomessa toimivasssa yrityksessä. Palkanmaksu joko payoneer-tilille tai omalle pankkitilille.
Aikaisempi kokemus kirjoittamisesta on eduksi, mutta se ei ole vaatimus tähän työhön. Koulutamme sinut työtehtäviin sekä olemme AINA jatkossakin tukenasi.
Jos herätin kiinnostuksesi, ole pikimmiten yhteydessä!
Paikat täytetään nopeasti!
[email protected]
Etsitkö töitä?TEUVA
ilariihalainen
0
279
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725