Näinkö saa suomalaisia vanhuksia kohdella?
Jutussa lukee; "Vallilassa asuvan, 83-vuotiaan muistisairaan luona olisi pitänyt käydä kolme kertaa päivässä, sillä hän tarvitsee apua kaikissa päivittäisissä toimissa. Asiakkaan omaiset löysivät hänet sunnuntaina päivällä asunnosta huonossa kunnossa. Kotihoito oli käynyt asunnossa edellisen kerran perjantaiaamuna."
Nyt ne yksinäiset Muistisairaat sieltä kotihoidosta pois ja hoivakoteihin, joissa henkilökuntaa 24/7
Käykää allekirjoittamassa adressimme Arvokas Vanhuus kaikille, jossa paneudutaan myös omaishoitoon ja kaikkiin missä apua tarvitaan.
1.3 2018 Anneli Koivunen""
https://www.adressit.com/arvokas_vanhuus_kaikille
Sukulaiset löysivät kylmissään tärisevän vanhuksen
2
113
Vastaukset
- Penisilliiniä.mätään
Kirjoitettu on, mutta ei se mitään auta. Poliitikot oman hillotolppansa juurella vain jättävät asian käsittelemättä ja kieltävät siitä uutisoinninkin.
Miten kävi jatkuvan kellojen siirtelyn kanssa? Sen minkä yksi surkeimmista sosialisteistamme Kalevi Sorsa junaili läpi omien bisnestensä takia?
Ja moni muu, tärkeämpikin, joista ollaan hiljaa.
Luuletteko muka, että poliitikkojen sopeutumiseläkkeissäkään muuttu mikään muu kuin ehkä nimi ja euromäärä - ylöspäin!?
Homojen ylistyslaki meni kyllä heti läpi, onhan se osa siionistien projektia.
Koululaitoksesta muuten toisella palstalla oli asiaa:
"Hyvä kirjoitus. Asia paha. Syystä aina päällimmäisenä raha ja juutalaisen maha.
On selvää, miksi Euroopan koulujärjestelmää puretaan antaumuksella. Euroopasta on tavoitteena Pan-Eurooppa, jonne rahdataan tyhmiä primitiivisiä alkuasukkaita ”halpatyövoimaksi sekä siittämään mulatteja, joihin ”perintätekijöinä” siirtyy mosrtukin tyhmyys ja laskee piltin ÄO:ta. Tätä vielä vahvistamaan kulttuurimarxistinen koulupolitiikka laskee valkoisten kanta-asukkaiden koulustasoa, niin että he ovat tyhmempiä kuin aikaisemmat sukupolvet ja näin puoli-imbessilleinä helppoja johdettavia sekä heidän päistään tehdään ”säiliö”, jonne vain valmiiksi pureskeltu propakanda ”tankataan” taas seuraavaa ”täyttöä” varten. Onkin mielenkiintoista jaksavatko EU-globalistit ja NWO antta ”ajan” tehdä tehtävänsä vai tapetaanko ”viisaammat” sukupolvet pois tieltä hangoittelemasta, koska he näkevät ja tietävät ”mikä homman juju” on ja taistelevat lastensa puolesta aina lapsenoikeuksien tasolta asti. Tulevaisuudessa, joka ei todennäköisesti ole kaukana, huostaanotot tullaan tekemään poliittisista syistä ”sosiaalitoimen” taholta tai erikseen tuota virkaa hoitamaan perustetun viranomaisen taholta. Siis jo kuten nyt kansallismielisten toiminnassa olevien vanhempien ja etenkin nokkamiesten ja -naisien lapisista on tehty poliittisena ilkivaltatarkoituksissa täysin perättömiä lastensuojeluilmoituksia, jotka kuitenkin lastensuojelulain perusteella täytyy aina tutkia.
Jo sosiaalidemokraattien ja kommunistien taholta on Suomen lähihistorian mitalla aina korostettu päivähoitoa ja sosiaademokraattiset Sosiaali- ja terveysministerit (ämmiä) ovat korostaneet suorastaan kotikasvatuksen / hoidon suoranaista turmiollisuutta tai ainakin epäämällä kotihoidontukirahoja määrärahoista, jota vastaan Maalaisliitto /Keskustapuolue on vängännyt erilaisesta maailmankatsomuksellisesta kannastaan tietäen sosialistien tarkoituksena olevan ddr:lläisen lastenseimi -aivopesupaikkojen luominen, jossa heille propakoidaan kommunismia."- EUkyselee
Jatkuva kellonsiirtely eli kesäaikadirektiivi pitää saada kumottua.
Osallistukaa kyselyyn netissä suomeksi. Kevään kansalaisaloite ei edennyt europarlamentissa, nyt asia on uudestaan esillä.
Ärsyttääkö kellojen kääntäminen? EU selvittää kansalaisten mielipiteitä kesäajasta luopumisesta
https://yle.fi/uutiset/3-10290589
Avoin julkinen kuuleminen kesäaikasäännöksistä
https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/2018-summertime-arrangements?surveylanguage=FI
Levittäkää linkkiä somessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289