halusin vain kertoa XDDD

kiimasinnn

että mulla on ollu suhteita mut päätin tässä hetki sitten etten alota mitän vakituista suhdetta ainakaan lähiaikoina, koska aina jätän jätkän jostain syystä, hetki sitten siksi ettei tämä ollut valmis seksiin ja itselleni seksi on todella tärkeää. olen siis ns. lutka ja 14v. tulkaa panee xd

5

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollin latinankielinen nimi on Trollius Maximus.

• kiimasinnnn

ei ole trolli

• Naispuolisia täällä Suomi24:llä taitaa olla vain tuolla syömishäiriöpalstalla! :D

• kiimasinnn

kaikki ei haluu näyttää luurangolta ja olla epätoivonen paska, että kyllä ihan mielummin oon helvetin haluttavan näkönen ja terve normaalisti syövä ihminen! ja kyllä "eätoivonen paska" oli aika rumasti sanottu mutta voin sanoa niin sillä olen kokenut anoreksian ja bulimian sekoitusta ja voin kertoa että ne ketkä sitä tilaa itselleen haluaa vosivat sen vaikka ihan mun puoesta saadakkin niin katotaan sitten kuink paljon sitä kannatti haluta, saatana. pistää vihaks tommone että halutaan sitä ja kitistään kuinka ollaan läskejä paskoja no ei se tilanne muutu sillä vitun kitinällä prkl..

• Huohh

Mitä tapahtui niille ajoille, kun lapset vielä keräilivät pokemon kortteja? Toisaalta sukupuolitaudit eivät maksa mitään, joten ne ovat ainakin rahallisesti viisaampi keräilykohde. Toisaalta oma genitaaliherpekseni maksoi 13 euroa tunnilta....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4503
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      61
      3425
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      115
      2616
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2575
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2474
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2085
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2027
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1783
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1638
    Aihe