Miksi YIT on sponsannut/sponsaa Kyyjärveä?

eituultakyyjärvellä

Haiskahtaa touhu, sillä YIT yrittää väkisin rakentaa Kyyjärvelle tuulivoimaloita.
Tietääköhän "valtuusto" jotain, mitä ei ole julkisesti kerrottu? Kertokaa hmeessä.

15

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eituultakyyjärvellä

Se on siis mainostanut Kyyjärven sivuilla ja siten maksanut jotakin...niinkö?

• kerrostaloja

Jos se alkaa rakentaa kerrostaloja Kyyjärven maahanmuuttajille ja siksi mainostaa.

• PaikallinenK

Maahanmuuttajat lähtenyt pois jo vuosi sitten. Ne jotka jäi ovat töissä ja omissa kämpissään.

• jäähallitänne

No miksi se sitten mainostaa? Rakentaako se jäähallin tai teatterin Kyyjärvelle?

• pimmeetä

jos ne rakentaa peuralinnaan katuvalot :):):):)

• valoaeiei

Epäilen, siellähän ei enää ole väestöäkään, jotka valoja tarvitsivat.

• herraon
        valoaeiei kirjoitti:

Epäilen, siellähän ei enää ole väestöäkään, jotka valoja tarvitsivat.

Onhan siellä paljonkin pienellä alueella ja lisäksi pimeellä syksyllä niitä outoja metsästäjiä ja menninkäisiä. Tasa-arvolain nimissä siellä pitää olla katuvalot....ja onkin joskus.

• valoamulkeroille

mutta käyhän siellä vakavaraisia lomalaisia:):)

• Puhdasta

Tuulivoimaloita vaan. Onhan täälä korpimaata mihin rakentaa. Samalla aurinkopaneeleja tilaa on molemmille.

• aurinkoinenkokin

Tosin vaan aurinkoenergia on tuottavampaa kuin tuulivoima eikä rahat mene ulkomaille.

• Tuuletonoon
        aurinkoinenkokin kirjoitti:

Tosin vaan aurinkoenergia on tuottavampaa kuin tuulivoima eikä rahat mene ulkomaille.

Juuri noin, mutta kun joku vetää taas välistä.

• ahlhklkk

No tee itse sitten ne tuulivoimalat jos se siitä on kiinni että joku muu voi saada vaikka tuottoa.

• eituottoaei
        ahlhklkk kirjoitti:

No tee itse sitten ne tuulivoimalat jos se siitä on kiinni että joku muu voi saada vaikka tuottoa.

Kirjoititko tuottoa...voi sua raukkaa...
        Tuulivoima kattaa vain vaivaiset 3...5 % sähköstä eikä sitä saa silloin kun tarvitaan (talvella), kun Suomessa ei yksinkertaisesti vaan tuule.

• Tuuleekaikistaovista

• tuulenhuuhtomaperse
        Tuuleekaikistaovista kirjoitti:

Niinpä tässä teille kateelliset ja ei kateelliset vastaus tuotoista, kelle tuottaa kelle ei!
        https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/tuulivoima-on-suuri-puhallus-–-veronmaksajat-ovat-joutuneet-maksamaan-jo-satoja-miljoonia/ar-AAA3PoW?li=AAaDcIL&ocid=spartanntp

Juuri noin ja verorahat menneet pääosin ulkomaalaisten yritysten pussiin. Ei oikein aukea tuo linkki aina, voisitko tsekata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe