Ihastuminen

Vilkuilua

Mistä voi huomata jos nainen on kiinnostunut?

20

4533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikuttaa.tältä

Jos ei katso sinua kuin halpaa makkaraa, on ihastunut.

• Jokunobodynainen

Riippuu tietysti naisesta. Itselläni käytöksessä tapahtuu seuraavaa ihastukseni lähellä:

Katseeni harhailee hänen suuntaansa vähän väliä, vaikka yritän olla katsomatta. En halua ahdistaa jäntä jatkuvalla tuijotuksella, nimittäin. Aiemmin katselin joskus tiiviistikin, silloin tunteeni eivät olleet vielä näin syviä, enkä tiennyt hänen omasta tilanteestaan. Voisin katsella ja kuunnella häntä päivät pitkät.

Tunnun menettävän hieman toimintakykyä, kädet alkaa usein hieman täristä, punastuttaa, suusta tulee sammakoita. Ihan teinimeininkiä siis, vaikka olen kyllä lähempänä kolmeakymppiä. Nolottaa itseänikin. Näitä juttuja on ilmennyt nimenomaan tämänhetkisen ihastuksen lähellä.

Jos hän hakeutuu lähellesi, se on tietysti hyvä merkki, samoin kuin tuo vilkuileminen.
      Ehkä hän on jotenkin erityisen mukava sinulle, tai käyttäytyy eri tavalla kuin muita kohtaan?

Tietysti ihminen voi viihtyä kaverimielessäkin jonkun seurassa, siksikin näissä tilantessa tulee väärinkäsityksiä paljon. Toinen voi sitten loukkaantua, kokee tulleensa tavallaan huijatuksi, vaikka kyse on vaan eroavaisuuksista ihmisten käytöksessä ja luonteessa.

Pahoittelut pitkästä jorinasta, työstän samalla näitä omia tuntemuksiani.

• Vilkuilua

Huomasin kerran hänen tuijottavan minua töissä, mutta käänsi katseensa pois kun huomasin...
      Samoin kävi myös toisen kerran kun olimme lopettamassa työpäivä, mutta silloin ei kääntänyt katsettaan pois.

Mutta en aina jaksa uskoa hänen kiinostuneen minusta.
      Kun ajattelen yleensä että kuka muka minusta kiinnostuisi. M21

• Höhlä. Et huomaa sitä mistään, jos et näytä hänelle omia tunteitasi esim. silmäniskulla.

• 4u773g

Ei mistään.

• esimerkkinä

Muhun on ollut nainen ihastunut koulussa ja siinä kävi niin että hän katseli jatkuvasti, hakeutui lähettyville, aloitti keskusteluja tikusta, pyysi jopa heittämään koulusta kotiin ja sitten vielä ei kovin hienovaraisesti vihjaili että on tällä hetkellä sinkkuna.. Tämä on tosin esimerkki sellaisen rohkean ja rempseän naisen ihastumisesta joten en osaa sanoa muunlaisista.

• Joo, tämä minun ihastuminen sai taas alkunsa työpaikan samalta työpisteeltä.

• VaaleaNainenEiUskalla

Siitä, kun tekisi mieli katsoa kun hän kulkee läheltä ohi, MUTTA kun ei uskalla.
      Menen ihan lukkoon aina kun sinut näen.
      Ihme juttu! Työkseni puhun, mutta lähelläsi menen lukkoon.

• Se taas on oikeesti ihan hirveen jännittyny tilanne jos toinen menee ihan lukkoon. :D

• UskaltaisitVain

Yksi vaale nainen käyttäyttyy juuri noin minua kohtaan. Tulee aika ristiriitainen olo kun itse haluaisi lähestyä häntä kyllä.

• UskaltaisitVain
        UskaltaisitVain kirjoitti:

Yksi vaale nainen käyttäyttyy juuri noin minua kohtaan. Tulee aika ristiriitainen olo kun itse haluaisi lähestyä häntä kyllä.

Pahus tätä ennakoivaa.

• VaaleaNainenEiUskalla
        UskaltaisitVain kirjoitti:

Pahus tätä ennakoivaa.

Uskalla itse. Se on miehen tehtävä...
        Tänään tulen lähelle. Annan tilaisuuden uskaltaa.

• NäinMulleKävi

Itse ainakin toimin näin juuri nyt... Ajattelen miestä koko ajan. Sisälläni kuplii ihana tunne, kun kirjoitan hänelle viestiä ( en ole tänään kirjoitellut, koska pelkään häntä ahdistavan ja "lupasin" että en kirjoittele viikonloppuna). Pyysin kahville. Hän ehdotti muuta paikkaa ja näimme. Olin kuitenkin niin jännittynyt, että en uskaltanut tarttua tilaisuuteen. Olisin voinut jutella hänelle kaikesta maan ja taivaan välillä... tai kuunnella vain sekä katsella niitä silmiä. Toivoin hänen tarttuvan minuun siinä laiturilla.., ei ehkä halunnut tai uskaltanut. Nytkin olen täällä kirjoittelemassa, vaikka oikeasti haluaisin kirjoittaa hänelle. Melkein jopa nuuhkin hänen kuviaan elämästä ja hänestä instassa tai facessa. Juu ja olen aikuinen ihastunut nainen.

• Hän ei ole todennäköisesti uskaltanut tarttua koska jos olet itse ollut hieman hiljainen ja jännittynyt, niin hän on mahdollisesti kuvitellut että sinua ei kiinnosta tai on epävarma sinun/hänen omista tunteistaan, näin minä ajattelisin.

• Juu, kiitokset aloittajalta.

• Kummattunteet

Itse taidan punastella herkästi. Menen kipsiin enkä välttämättä saa mitään järkevää suustani vaikka tosiaan aikuinen olen. Kahden kesken on helpompi jutella ja esittää neutraalia jos on järkevä aihe.

• keleton

Ihastunut nainen haluaa tulla huomatuksi? Voi hymyilläkin? Ei potki nilkkoihin, ei raavi, eikä revi hiuksista. Käyttäytyy kilttinä tyttönä.

• neuvvo
    • PeräKamarinPoika_

En mää vaa tier.Mää ny tier naisist yhtää mittää.
      Kyll iha ufoja ovat.

• EiotaErkkikäselvää

En todellakaan enää tiedä:( Olin aika varma, että eräs nainen olisi ollut minuun ihastunut. Hän on tullut aina lähelle istumaan ja hakeutuu lähelle muutenkin. On katsellut minua kaukaa. Nyt sitten kun yritin tehdä vähän asiaa oli hän suorastaan töykeä, välinpitämätön:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      83
      1236
    2. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      699
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      645
    4. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      88
      454
    5. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    6. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      326
    7. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    8. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    9. "MITES POLIITIKKOMME RUOKKIVAT SUOMEN KANSAN?"!!!

"KOKAIINILLAKO?"!!!
      Maailman menoa
      0
      90
    10. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    Aihe