Pölinää pönttöön meilläkin

Ruuneman

Meidän aikuisten palsta on ollut kuin vammaantunnut. Viestien määrää on, mutta sisällöt eivät innosta eikä kiinnosta.

Näyttää siltä, että nyt on porukkaa ovella ja tulee meillekin kirjoituskevät uusine aiheineen

31

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt kohta loppuvi kylmä aika
      kun kevääseen sulaa pakkasaika
      Kuin pesän tekoon nyt ryhdytään
      ja viestiketjuja väsäämään.

      • otetaan.pienet

        Täällähän koko ajan tekevät poteroa siltä varalta että sota syttyy, kun niiltä on viholliset hukassa ja saalis ei haise.
        Omaan pesäänsä paskovat, viisaat ei ota sotaan osaa, on täällä ainakin yksi joka nukkuu ja herättyään ihmettelee. Viestiketjusi elää, älä hätäile.


    • teknari

      Nyt ajatellaan,että palsta elpyy kuin itsestään. Pelkkä avausten kommentointi ei kuitenkaan riitä vaan kiinnostavia avauksia sopivista, uusista aiheista, pitää saada.

    • noinhan.siinä.käy

      Tällä palstalla on käyty viimeisten kolmen kuukauden ajan harvinaisen vilkastaja innostunutta keskustelua. Viimeisten kymmenen vuoden aikana palsta ei montakaan kertaa ole ollut näin vireä, ei ainakaan noin pitkää aikaa.
      Eihän tämäkään ikävä kyllä loputtomiin kestä. On odotettavissa tällaisen ilonpidon jälkeen vähän kuin krapulavaihe, jossa yksi kirjoittaa yhtä, toinen toista, kaikki yhtä mielenkiinnotonta ja ankeata.. Keskustelua ei käydä juuri lainkaan. Ketjut kehittyvät, kun aloittaja keskustelee itsensä kanssa .
      Katoamassa ovat myös jotkut herättelevät ja rakentavassa hengessä esiintyvät kirjoittajat, esim.nikillä ruorikoski esiintynyt sanan taitaja..

      • tarjoustuote

        Niinhän siinä on käynyt, kun äiti opetti valehtelemaan-nikki alkoi leikkiä dementonoitunutta pikkulasta. älä nyt ihmeessä sorru samaan.


      • viatonsivullinen
        tarjoustuote kirjoitti:

        Niinhän siinä on käynyt, kun äiti opetti valehtelemaan-nikki alkoi leikkiä dementonoitunutta pikkulasta. älä nyt ihmeessä sorru samaan.

        Musta tuntuu että liikut itsellesi vaarallisilla vesillä, pitääkö olla noin agressiivinen tietämättä mitään. Sanon minäkin, olispa äitis opettanu Sinua poloista. katkeruus tappaa hyvän Sinussa.


      • että.äitikö.opetti
        tarjoustuote kirjoitti:

        Niinhän siinä on käynyt, kun äiti opetti valehtelemaan-nikki alkoi leikkiä dementonoitunutta pikkulasta. älä nyt ihmeessä sorru samaan.

        Noin sitten käy, kun joku näkee myönteistä tässä palstassa. Lunta tulee sisälle ja jäitä porstuaan.
        "Dementonoitunut pikkulapsi" on kyllä loistava mielikuvituksen tuote.
        Meissä on moneen junaan lähtijöitä - ja jotkut jäävät asemallekin.

        Nikin tarjoustuote kyseinen puheenvuoro auttaa kyllä ymmärtämään tällaisten 70 -ikäisten ongelmia.


      • jotain-rajaa
        että.äitikö.opetti kirjoitti:

        Noin sitten käy, kun joku näkee myönteistä tässä palstassa. Lunta tulee sisälle ja jäitä porstuaan.
        "Dementonoitunut pikkulapsi" on kyllä loistava mielikuvituksen tuote.
        Meissä on moneen junaan lähtijöitä - ja jotkut jäävät asemallekin.

        Nikin tarjoustuote kyseinen puheenvuoro auttaa kyllä ymmärtämään tällaisten 70 -ikäisten ongelmia.

        Rkoskis lanseerasi uudet haukkumasanat ei-mieleisilleen kirjoittajille. Käyttää vaippaa ja tuttia. Kaivaa hautaa ja viihtyy muumioiden seurassa. Tuo dementoitunut lapsi jatkaa samaa linjaa. Kohta alkaa vammaisuutta käyttämään haukkumasanana. Se hyväntekijänä esiintynyt Velijoulupukki puhui jo separeista , tarkoitti cp-vammaisia. Miten alas aiotte vajota ?


      • noinhan.se.meni
        jotain-rajaa kirjoitti:

        Rkoskis lanseerasi uudet haukkumasanat ei-mieleisilleen kirjoittajille. Käyttää vaippaa ja tuttia. Kaivaa hautaa ja viihtyy muumioiden seurassa. Tuo dementoitunut lapsi jatkaa samaa linjaa. Kohta alkaa vammaisuutta käyttämään haukkumasanana. Se hyväntekijänä esiintynyt Velijoulupukki puhui jo separeista , tarkoitti cp-vammaisia. Miten alas aiotte vajota ?

        tuo mielestäsi olekin osuva kuvaus nikistä äiti opetti valehtelemaan, missä muuten on ruorikoski, ei ole näkynyt aikoihin?


      • nöinhan.se.meni
        noinhan.se.meni kirjoitti:

        tuo mielestäsi olekin osuva kuvaus nikistä äiti opetti valehtelemaan, missä muuten on ruorikoski, ei ole näkynyt aikoihin?

        nielaisi alun Eikö


      • tätisofia
        että.äitikö.opetti kirjoitti:

        Noin sitten käy, kun joku näkee myönteistä tässä palstassa. Lunta tulee sisälle ja jäitä porstuaan.
        "Dementonoitunut pikkulapsi" on kyllä loistava mielikuvituksen tuote.
        Meissä on moneen junaan lähtijöitä - ja jotkut jäävät asemallekin.

        Nikin tarjoustuote kyseinen puheenvuoro auttaa kyllä ymmärtämään tällaisten 70 -ikäisten ongelmia.

        Paleltaako sinun ressukkaa noin kovasti, nyt äkkiä kuumaa mehua ja viltin alle, Panadolikaan ei pahaksi tai joku flunssalääke, Ja ennenkaikikkea sulje nuo ikkunat, ettet huku lumeen.


    • eisisältöä

      Mutta aloittaja hyvä, mikä on SINUN viestisi sisältö?

      • vain-

        surkimus toisten päälle hyökkäilemässä


      • Ajatus saada palsta henkiin.


      • niinsevainon
        Ruuneman kirjoitti:

        Ajatus saada palsta henkiin.

        täällähän lentää jo tuhkatkin pesästä, niin kovasti hönkii


    • Viatonsivullinen

      Kallion kirkossa musiikkimessu, siinä oli jotain hienoa voi sanoa että pöhinää.
      Pappi räppäsi raamatusta! tuli mieleen aika kun pappi sanoi sanottavansa painokkaasti, pontevasti. Jotain liikahti minussa niin että tunsin iholla kananlihailmiön. Se oli kyllä vaikuttavaa, räpätkää raamattua!

      • Viatonsivullinen

        Sanoin väärin, ei suoraan raamatusta vaan messusi räpäten, tarkasti ottaen..


    • IkäistensäPalstalleMars

      Menkäähän itse kukin pölinä-pöntöt oman ikäryhmänne palstaa elävöittämään.

    • noinhan.siinä.käy

      Pölinää on jo pöntössä kylliksi.
      Uusien aloitteiden esittäjät saavat arvoisensa kohtalon, joutuvat jalkoihin, kuten näkyy.

      Tuhatnikki ruori...ski yrittää lyödä lyttyyn jokaisen vastustajansa, joita riittää, mutta joutuukin pilanteon kohteeksi.

      • hämeen.hiras

        Kertoisitko minullekin, mitä ruorikoski on sinulle tehnyt, jotenkin muistelen sinun aloittaneen ja sitten äiti opetti valehtelemaan-nikki jatkoi, kun sinulta meni sisu kaulaan


      • herraXlohjalta
        hämeen.hiras kirjoitti:

        Kertoisitko minullekin, mitä ruorikoski on sinulle tehnyt, jotenkin muistelen sinun aloittaneen ja sitten äiti opetti valehtelemaan-nikki jatkoi, kun sinulta meni sisu kaulaan

        Missä sinä olet sellaisen nikin nähnyt?
        Tarkkasilmäisiä hämeessä, ilmankos otin sieltä miehen, mutta hidas oli, ja tyhmäkin, kuten hiraskin näyttää olevan. Minkä perässä juokset, saalis meni jo jos sitä olikaanPääsisäiseen on vielä aikaa, mutta noitia ja trulleja näkevät nämä hitaat ja sukkelat.
        Suomi on menettänyt paljon kun noin viisaita ja hyvänäköisiä ei ole saatu päättäjiksi. Maan ongelmat olis jo pois pyyhitty kun noin järjellätäytetyt olis vallankahvassa.
        Taitais olla köyhillä nälkäkuolema, yliviisailla ei ole ajatuksia muussa kuin liian suurissa uskoissa omaan itteensä.
        DDD.... ja naurattaa kun saalista ei ole olemassakaan, joko ammutaan kilpaa????????????????


      • vm39

        Mikä tuhatnikki tuo ruorikoski muka, nikithän omistaa tuo "Aiti opetti valehtelemaan" seurueineen,


      • aakkoset
        vm39 kirjoitti:

        Mikä tuhatnikki tuo ruorikoski muka, nikithän omistaa tuo "Aiti opetti valehtelemaan" seurueineen,

        Onkohan minulla huono nako, kun en yhtaan viestia loytanyt nikilta aiti opetti valehtelemaan?
        Mista loytaa ja keta se on syyttany? Sano yksi viesti, kopio tahan.


      • uatuko
        herraXlohjalta kirjoitti:

        Missä sinä olet sellaisen nikin nähnyt?
        Tarkkasilmäisiä hämeessä, ilmankos otin sieltä miehen, mutta hidas oli, ja tyhmäkin, kuten hiraskin näyttää olevan. Minkä perässä juokset, saalis meni jo jos sitä olikaanPääsisäiseen on vielä aikaa, mutta noitia ja trulleja näkevät nämä hitaat ja sukkelat.
        Suomi on menettänyt paljon kun noin viisaita ja hyvänäköisiä ei ole saatu päättäjiksi. Maan ongelmat olis jo pois pyyhitty kun noin järjellätäytetyt olis vallankahvassa.
        Taitais olla köyhillä nälkäkuolema, yliviisailla ei ole ajatuksia muussa kuin liian suurissa uskoissa omaan itteensä.
        DDD.... ja naurattaa kun saalista ei ole olemassakaan, joko ammutaan kilpaa????????????????

        Olen huomannut tuon äiti opetti valehtelemaan- nikin oirehtivan kuvailemallasi tavalla oman erinomaisuuden kuvittelemisessa.


      • äiti.sano.valehtele
        uatuko kirjoitti:

        Olen huomannut tuon äiti opetti valehtelemaan- nikin oirehtivan kuvailemallasi tavalla oman erinomaisuuden kuvittelemisessa.

        Eikö herraXlohjalta vielä ole huomannut, etteivät tuhatnikit vastaa tyhmiin kysymyksiin?


      • kapernaumilainen
        äiti.sano.valehtele kirjoitti:

        Eikö herraXlohjalta vielä ole huomannut, etteivät tuhatnikit vastaa tyhmiin kysymyksiin?

        Onko sinulla hyvä mieli, kun kuvittelet ajavasi muita kirjoittajia pois palstalta?
        Seriffin virkaa sinulla ei ole! Voipihan olla että harvennus käy toisesta suunnasta.
        Nim,ittelemisen taidon sinä osaat, mutta katso, aika viisas on vastustajasi, hänellä on vahvuutta jota sinulta puuttuu. Olet aika onneton tuossa jahtihommassasi, joko pilmari vastasi?


    • hämeen_hiras

      Nikki ruorikoski (tosin entinen nikki) onkin tässä ruvennut panemaan hulinaksi

      • linnanneitonen

        Itsehän te valssinne aloititte, tanssikaa sitten sen tahdissa!


    • Savua.ilman.tulta

      Pitää kai pelkkiä vitsejä lähettää palstalle.
      Musiikkiakin.
      sananlaskuja ja arvoituksia?

    • usvaaainakin

      Ei kukaan yksin hulinoita tee. Onhan siihen kavereita löytynyt, vanha uatu ja pilmarikin valepuvussa sekä elävien kirjoissa olevat esim. Havumetsien mies,, mehtärario,,,hämeen hiras,,,vm39,,,MrsWinterbutton,,,Himmelsauge1,,,äitikin opetti, totteliko kukaan,,,

      • totteliko.kukaan

        Saakelin noinhan se väitti, ei me ruveta sun maksumiehiks. maksa laskus ja oo hiljaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe