Mikä se on? Kohteliaimmin kysyn. :) Tästä kuulee niin monenlaista juttua, että totuus olisi kiva saada selville. Miten suhtaudutte biovanhempiin ja ohjataanko teitä kurssituksenne aikana suhtautumaan biovanhempiin jotenkin torjuvasti? Saatteko tietää syytä, miksi lapsi on otettu pois vanhemmiltaan? Säälittekö koskaan biovanhempia ja haluatteko antaa heille tilaisuuden saada säilyttää yhteyden lapseensa/-iinsa? Ymmärrättekö varsinkin sellaisen vanhemman epätoivoisuuden, jolta lapsi otettu pois ihan mitättömästä syystä, eikä onnistu saamaan lastaan takaisin vaikka pistäisi asiansa kuntoon? Tai kertokaa vaikka avoimesti ja vapaasti jotain asenteestanne sijaislapsenne biovanhempia kohtaan. :)
Sijaisvanhemmat, asennoitumisenne biovanhempiin?
2
268
Vastaukset
- Ammattikasvattaja
Outoja kysymyksiä. En ole sijaisvanhempi, mutta tiedän ihmisiä, jotka sitä ovat. Pakkohan heidän on olla selvillä biovanhemmista, joiden kanssa on tietysti yhteistyötäkin tehtävä. Et ole selvillä tuollaisesta itsestäänselvyydestä?
Oletatko, että joku opettaa sijaisvanhempia olemaan "torjuva"? Miksi niin tehtäisiin? Etkö ole ikinä ajatellut, että sijaisvanhemmista on pula? Näin on yksi sijaisvanhempi itse Hesarin jutussa kertonut, että koulutuksessa neuvottiin suhtautumaan biovanhempiin torjuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998