Paras kissanhiekka??

Kissanhiekkaongelma

Kertokaa mikä kissanhiekka olis paras!!
Kriteereinä olis hyvä hajunpitokyky, ei pölyäisi, ei kulkeutuisi ainakaan paljoa ympäri taloa, saisi ostettua esim. mustista ja mirristä eikä tuoksuisi voimakkaasti (olen herkkä tuoksuille)

Olen tällähetkellä kallistumassa ÖkoPlus- nimiseen ”pellettihiekkaan”, onko kokemuksia? Jotkut kehuvat maasta taivaaseen, jotkut sanovat ettei ole yhtään hyvää..

Myös Clean Ever- merkkinen hiekka on kuulemma hyvää, mutta ihan pirkuleen kallista ( 10L = 20€ ) ja meillä kaksi kissaa joten tuo 10L ei hirmu montaa viikkoa kestä..

Kertokaa mitä suosittelisitte, ja kokemuksia tuosta ÖkoPlussasta ja Ever Cleanista!

4

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minttujamanu

      Meillä kaksi kissaa ja on käytetty Ever Cleania. Laatikko riittää kauan, koska on hyvin paakkuuntuvaa. Korjaan kikkareen heti pois, kun vain huomaan. Kissat eivät ole näin oppineet penkomaan tarpeittaan, vaan poistuvat heti tehtyään. Kun otat kikkareen heti pois, muu hiekka pysyy puhtaana. Kissat käyvät tarpeillaan suunnilleen samoihin aikoihin, joten seuraaminen on helppoa. Kikkare koirankakkapussiin ja sekajätteisiin. Jos hiekka on likaista, kissat penkovat sen ylösalaisin, etsien puhdasta paikkaa. Sellaista hiekkaa ei ole olemassakaa, mikä ei vähän tassuissa kulkeutuisi.

    • parashiekka

      Ever Clean. Mitään muuta kuiviketta ei pysty käyttää. On sen verran herkkä nenä että huomaan jos hiekka falskaa aavistuksenkin. Monta eläinkauppahiekkamerkkiä on käyty läpi mutta Ever Clean on ainoa kunnollinen, joka oikeasti pitää hajut. Hinta ja hiekan kulkeutuminen tai pölyäminen on toissijaista. Kunhan vaan on hajuton vessa. Nettikaupoista saa tilattua vähäsen halvemmalla, 15e/paketti.

      Yksi etu lisää on se että vaikka tuo on kallista niin toisaalta sitä ei tarvitse kokonaan vaihtaa usein. Tällä hetkellä en ole vaihtanut kaikkia hiekkoja moneen kuukauteen, eikä silti haise yhtään. Paakut on nimittäin tosi kiinteitä tuossa hiekassa eivätkä murene ja sotke muuta hiekkaa lainkaan, kunhan kissa ei niitä möyhi hajalle. Tähän riittää meillä yhden kissan taloudessa kun kerran päivässä siivoaa tuotokset pois, niin hiekka pysyy peruspuhtaana vaikka kuinka pitkään.

    • Ötkötti

      Ökö Plus täälläkin kokeilussa. Vaikuttaa hyvältä eikä haise puulta.

    • Antsukk

      Ever Cleania suosittelen ehdottomasti! Paransi meidän ja kissojen elämänlaadun kerrasta. Kolme 10kg pakettia saa 50eurolla. Tämä tuote maksaa itsensä siinä, että reikäkauhaan ei tule kuin pelkkää tavaraa. Olen hajuherkkä ja kokeillut muitakin. Toinen kissoista myös herkkä, mutta nyt ei tule kakkaa astian viereen. Terv. anne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3430
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2780
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1952
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1817
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1723
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1582
    Aihe