Pakkorokotukset leviämässä ihan joka paikkaan. Alunperin tarkoitus oli ulottaa rokotukset todella vaikeasti sairaiden kanssa työskenteleviin nimenomaan laitoksissa terveydenhuollossa. Mutta nyt mukana kaikki sosiaalialan asuntolat ja muut. Ja kaikki ammattiryhmät. Ja uhkailemalla ja pakottamalla tottakai asia viedään läpi.
pakkorokotukset
5
195
Vastaukset
- das_ist_gut
Se on oikein hyvä. Ihmiset tuppaa yleensä ajattelemaan fiilispohjaisesti ja jättävät järkiajattelun vähemmälle. Ei fiiliksellä vaan järjellä: oikeasti, rokotukset on hyvästä.
- gfhghjhfk
Ei kannata suostua rokotuksiin. Mieluummin on terveenä.
- Kotihoitsu
Mä ymmärrän kaikki muut, mutta influenssarokotuspakkoa en. Onneks sitä ei vielä meillä pakoteta kotihoidossa työskentelevien ottamaan. Ja ihan järjetöntä se onkin, sillä sen taudin voi tuoda kuka vaan omainen tai muu tuttu sille mummelille. Tai sitten ne itse liikkuvat hakee sen ihan itse "kyliltä"...
- tiedänsen
On sitä ennenkin hoidettu potilaita ilman , enkä ole joukkokuolemista kuullut.
- läskimaha
Nykyään tulee joukkokuolemia jos rokotusbisnes sakkaa...raha,raha,raha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222648- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189