Onko laukaalaiset kateellista toisiaan vihaavia

hiihtäjätyttö

Olen itsekkin asunut laukaassa yli 20v. Ihmettelin jo silloin että kuinka kansalaiset ovat niin kateellisia naapureilleen, ilkeitä, puuttuu suvaitsevaisuus, meni ihan koti häirinnän puolelle. Onkohan tontit liian pieniä että ihmisen reviiri alue jää toteutumatta? Työpaikoilla oli kiusaamista, mikä tuntui todella oudolta. Entä tämä sana spurgu, kuka sen määrittelee, sekö joka itse ottaa kerran viikossa perskännit, vai sekö joka lähtee viikonloppuisin ravintolaan kittaamaan löysää kaljaa. Kuka meistä on pätevä määrittelemään ja antamaan kenestäkään toisesta ihmisestä diagnoosia? Olisi mukava kun jokainen pitäisi omista asioista huoli , antaisi toisille rauhan, ja muistaisi elää välillä sitä omaakin elämää. Olen asunut ulkomailla ja suomessa muuttanut 17 kertaa. Eri paikkakunnilla on erilaiset ihmiset. Nostakaa Laukaalaiset profiilianne, onhan mukavempi olla fiksu ja viedä sitä eteenpäin, hyvä voittaa aina pahan. Aloitetaan, hyvän, armon, anteeksiannon opettelu, se kantaa teitä pitemmälle kun elätte toinen toisia tukien ja kannustaen, elämä olisi meille kaikille keveämpää. Tsemppiä, ei tiedä vaikka muutan vielä Laukaaseen takaisin.

8

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiikininätakas

Laukaa on sisäsiittoinen tuppu kylä sen tulin huomanneeksi kun itse asuin noin kymmenen vuotta ja sitten riitti. Nyt asun Jyväskylässä ja täällä saa todellakin olla ja mennä rauhassa. En suosittele kenellekään muuttoa laukaaseen vaikka olis viimeinen kylä maanpäällä.

• pienikyläisotongelmat

Nuo sanat kyllä kuvaavat osaa naapureista ja muistakin juorukyylistä hyvin, eli kateellisia, ilkeitä ja suvaitsemattomia. Sellaiseksi kai tulee kun ei liiku eikä harrasta (muuta kuin ehkä viinaa ja tupakkaa) tai niin ainakin itse olen huomannut että pahimpia ovat ne joilla ei ns. ole omaa elämää. Hyvä että sinä aloittaja olet päässyt täältä vähän näkemään muutakin maailmaa. Ei tämä kyllä varmaan tosiaan ole maailman tervein paikka asua.

• Ääääääääääää

Puskaradiota seurataan kuola poskella missä on isoimmat koiran paskat ja liukkaimmat ladut

• Kjähkjähh

Kyllä puskaradio tietää

• Noidatvauhdissataas

Ja paskaradio myös. Kävit äsken just vessassa, etkös käynytkin? ;)

• Noäähh

Puhu omasta puolestas sontatykki

• Kateus

Heti joku läski vinkumassa kun on vähän massia päälänsä

• Hähähähähää

Yhtä positiivisia kuin paska junttilan tuvan seinässä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      171
      2513
    2. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      137
      1537
    3. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      262
      1329
    4. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      110
      1234
    5. Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona

Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata
      Ikävä
      59
      1009
    6. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      64
      963
    7. Haluaisin, että oisit jotenkin minun elämässä

Tuntuu, että olet sielunkumppanini.
      Ikävä
      45
      933
    8. Kuhmon pikku s. Matket

Eikö. Osata päivää sanoa / tervehtiä.
      Kuhmo