Mitäs mieltä olette joutsan nuorisosta?
Vastaukset 10
- Zikzak2
Ryyppäävät ja riehuvat aika paljon
- Lellukkaellukka
on sieltä huonoja asioita kuulunut mutta ainahan sitä on mätämunia joukossa
- rypytönOtsa
Siltikin ! Mietin menneisyyttä huomaten et olen ollut nuorisoon kuuluva joskus . Täysin pyhäkouluun sopimaton , konstaapelien ojentama , opettajan simputtama . Intissä simputettu . Joten eri aikakausien sattumat tapoineen kuuluvat elämään ja ovat paheksuttavia aina . Onneks kaik on ohimenevää kuten elämä muutenkin .
- iemennesu
missä se nuoriso luuraa esim joutsassa en ole nähnyt kulmilla ketään 15v tyttöjä joita voisi "auttaa" rahapulassa, pikku askareita vastaan jotka ovat enempi suullisia
mielellään autellaan - Tutako
Jos on hyvä suustaan niin mikä olisikaan sen kivempaa ?
- outenz
Nuorin taitaa olla kuus-vitonen tässä piirissä,siinä teille lettipäätä autettavaksi.Märät housut kaikilla.
- Lellukkaellukka
Eikös täällä ole se eräs vanhempi rouva antanut nuoremmalle pojalle puumanaisen hoitoja?
- rokuisu
Puuma nainen hieroo ja harrastaa fitnestä
- avaajat
avaatko hieman enemmän noita hoitoja
- kääkkäää
Hoitoja kun avaa,joutuu vaan harmin partaalle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483