Mitäs mieltä olette joutsan nuorisosta?
Joutsan nuoriso
10
1036
Vastaukset
- Zikzak2
Ryyppäävät ja riehuvat aika paljon
- Lellukkaellukka
on sieltä huonoja asioita kuulunut mutta ainahan sitä on mätämunia joukossa
- rypytönOtsa
Siltikin ! Mietin menneisyyttä huomaten et olen ollut nuorisoon kuuluva joskus . Täysin pyhäkouluun sopimaton , konstaapelien ojentama , opettajan simputtama . Intissä simputettu . Joten eri aikakausien sattumat tapoineen kuuluvat elämään ja ovat paheksuttavia aina . Onneks kaik on ohimenevää kuten elämä muutenkin .
- iemennesu
missä se nuoriso luuraa esim joutsassa en ole nähnyt kulmilla ketään 15v tyttöjä joita voisi "auttaa" rahapulassa, pikku askareita vastaan jotka ovat enempi suullisia
mielellään autellaan - Tutako
Jos on hyvä suustaan niin mikä olisikaan sen kivempaa ?
- outenz
Nuorin taitaa olla kuus-vitonen tässä piirissä,siinä teille lettipäätä autettavaksi.Märät housut kaikilla.
- Lellukkaellukka
Eikös täällä ole se eräs vanhempi rouva antanut nuoremmalle pojalle puumanaisen hoitoja?
- rokuisu
Puuma nainen hieroo ja harrastaa fitnestä
- avaajat
avaatko hieman enemmän noita hoitoja
- kääkkäää
Hoitoja kun avaa,joutuu vaan harmin partaalle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664470
- 1053495
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373190Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472473
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52119- 222004
- 1961897
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91408