Aalto kauppatieteet ennakkotietoviesti?

AamuunNyt

Oletteko muut saaneet tänään Aallosta tuota ennakkotietoviestä valinnan tuloksesta?

29

2808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennakko

      Joo itelle tuli ja paikka irtosi :) onneks olkoon kaikille tuleville maisteriopiskelijoille

      • AamuunNyt

        Onnea! Perinteiseen tapaan viesti tulikin 10 minuuttia sen jälkeen, kun kerkesin tänne hädissään postaamaan. Pääsin myös sisään :)


    • OvetEiAukeneMulle

      Mihinkä ohjelmiin? He ei suostu paljastamaan tuloksia niin olisi kiva tietää millä spekseillä myös! Itse jäin ulos rahiksesta 600 GMATilla. Lienee syy

    • Aaltoooooonko

      Sisään päässeet, minkälainen oli haastattelu? Minkälaisia kysymyksiä siinä esitettiin? Osaa sitten ensi vuonna varautua.

    • Anonyymi

      Minkälaisella keskiarvolla ja opintopisteillä päästy Accountingin maisteriohjelmaan?

    • Anonyymi

      Hei, mikä on tämä ennakkoviesti? Aallon sivuilla lukee, että tänä vuonna tulokset julkaistaan aikaisintaan 30.3... onko teille aiempina vuosina pyrkineille tullut siis jo ennen virallista ilmoitusta joku viesti Aallosta vai ilmoitetaanko tuloksista tänä vuonna myöhemmin🤔

      • Anonyymi

        Ainakin viime vuonna tuli virallinen tieto maaliskuun lopussa, mutta sähköpostilla ilmoitettiin sisäänpääsystä muistaakseni jo 8.3.


      • Anonyymi

        Jep, sieltähän se ennakkoviesti taas kilahti sähköpostiin.


      • Anonyymi

        Tuleeko ennakkoviesti vain ohjelmaan valituille vai myös niille joita ei valittu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, sieltähän se ennakkoviesti taas kilahti sähköpostiin.

        Tulkitsenko oikein, että tämänpäiväinen ennakkoviesti valintaprosessista tarkoittaa, että ei ole päässyt sisään? Ja vahvistus tähän tulee sitten vasta 30.3.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkitsenko oikein, että tämänpäiväinen ennakkoviesti valintaprosessista tarkoittaa, että ei ole päässyt sisään? Ja vahvistus tähän tulee sitten vasta 30.3.?

        Itse sain tänään ennakkoviestin, että olen päässyt sisälle. En tiedä tuleeko viesti kaikille hakijoille vai vaan opiskelupaikan saaneille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sain tänään ennakkoviestin, että olen päässyt sisälle. En tiedä tuleeko viesti kaikille hakijoille vai vaan opiskelupaikan saaneille.

        Haluatko kertoa mihin ohjelmaan hait Aallossa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sain tänään ennakkoviestin, että olen päässyt sisälle. En tiedä tuleeko viesti kaikille hakijoille vai vaan opiskelupaikan saaneille.

        Onnea paljon sinulle! Ja kiitos tiedosta. Sain itse tänään ennakkoviestin, jossa sanottiin, että saan vastauksen haun tuloksesta vasta 30.3. En siis todennäköisesti ole päässyt sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko kertoa mihin ohjelmaan hait Aallossa? :)

        Yritysjuridiikkaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritysjuridiikkaan:)

        Mäkin sain ennakkoviestin, että pääsin sisään!Jeeee! Ja samaan eli yritysjuridiikkaan, syksyllä nähdään siis!! :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin sain ennakkoviestin, että pääsin sisään!Jeeee! Ja samaan eli yritysjuridiikkaan, syksyllä nähdään siis!! :))

        Tuli viesti etten päässyt sisään yritysjuridiikkaan ja tieto ett 31.3 julkaistaan kai ne tiedot joita onnisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin sain ennakkoviestin, että pääsin sisään!Jeeee! Ja samaan eli yritysjuridiikkaan, syksyllä nähdään siis!! :))

        Millä keskiarvolla olette päässeet sisälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä keskiarvolla olette päässeet sisälle?

        Accountingiin 4,33 ka:lla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea paljon sinulle! Ja kiitos tiedosta. Sain itse tänään ennakkoviestin, jossa sanottiin, että saan vastauksen haun tuloksesta vasta 30.3. En siis todennäköisesti ole päässyt sisään.

        Kiitos paljon! Harmi, kun et päässyt! Aallon sivuilla lukee, että tänä vuonna hakijoita on ollut kokonaisuudessaan eniten koko yliopiston 10-vuotisen historian aikana. Suurinta kasvu oli juuri kauppatieteiden ohjelmissa. Suosituimpia olivat yritysjuridiikka ja Management and International business.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä keskiarvolla olette päässeet sisälle?

        Yritysjuridiikka 4,54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritysjuridiikka 4,54

        Yritysjuridiikka 4,63


    • Anonyymi

      Onko muista ohjelmista kuin yritysjuridiikasta tullut ennakkoviestiä?

      • Anonyymi

        Onko useampi kuin yksi aiempi kirjoittaja saanut kielteisen vastauksen tänään?

        Minä sain myös tiedon etten ole valittu opiskelemaan yritysjuridiikkaa.


    • Anonyymi

      Itse pääsin Accountingiin 4.1 keskiarvolla. Oletteko muut, jotka pääsitte pääkaupunkiseudulta, vai muuttamassa muualta? Itse en tunne pääkaupunkiseudulta ennestään ketään, niin mietin, onko maisterifukseissa paljon muita, joilla ei ole valmiita sosiaalisia verkostoja pääkaupunkiseudulla.

      • Anonyymi

        Eiköhän porukkaa ole joka suunnalta, kun AMK löytyy lähes joka kylästä.


    • Anonyymi

      Tänään ilmeisesti tulokset tullut, minkälaisilla keskiarvoilla olette/ette ole päässeet sisään?

      • Anonyymi

        4,65 keskiarvolla sisään.


    • Anonyymi

      Onko tänä vuonna kenellekään tullut ennakkoviestiä hyväksymisestä Aaltoon?!

      • Anonyymi

        Ei ainakaan mulle, hain ISM. Voi olla, ettei tänä vuonna tuu ollenkaan, kun oli ennätysmäärä hakijoita ja tuo aikaisin virallinen ilmotuspäivä on aikaisemmin kuin viime vuosina.

        Toki saattaa olla, etten oo vaan päässy sisään :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe