oletteko ikinä miettinyt mit' seurauksia sillä on kun annatte lastenne pelata video pelejä... nyt saatanan paskat vanhemmat lapset kuriin ja ulkoilemaan
nuorten video pelaaminen
5
150
Vastaukset
- Vanhemmuudenvirka
En oo vielä kuollut, enkä ketään tappanut. Edesmennyt faija osti MSX-tietokoneen n. vuonna 1987 meille. Eihän sillä muuta tehty kuin pelattu. Sen jälkeen olen itse omat pelikoneeni hommannut, Nintendo vuonna 1990 ekoista kesätyörahoista.
Ei se pelaaminen tai pelaamattomuus turmioon vie. Jos vanhempi ei ole läsnä tai muuten jättää vanhempana olon vaiheeseen, se on lapsen kasvun kannalta huono. Kukapa hänelle sitten kertoo miten ollaan. No poliisi sitten joo jossain vaiheessa, mutta kasvatus hommana kuuluu jollekin muulle. - Itse.saatanasta
Tulevia kouluampujia ja linnakundeja.
- voi-estää
Pelaamiselle voi laittaa rajoitukset ja vanhempien toiminnalla on myös merkitys. Pelaaminen on hauskaa ja saa ilon irti oikealla tavalla. Pelejä on muitakin, kuin sotaa ja ammuntaa.
- jiagjor
Pelaajat ei ajattele että menenpäs tappamaan ihmisiä, niin kuin sinä ajattelet. Tai tekis mieli ampua/tappaa. Peli on peli.
GTA san andreas. Tapoin sata poliisia sanoo 12 -vuotias Mikko kaverilleen. He puhuvat pelistä. Ei mitenkään mene oikeaan maailmaan ajattelu. - Mansikkamarja0
Paljon parempi kun antaa pelata eikä olla tollanen ylisuojeleva nazi kukkahattutäti ja sitäpaitsi peleillä ja tosielämän tilanteilla ei mitään tekemistä toistensa kanssa. Jos menee ampuun toisia oikeesti niin on ollu pöpi päästä jo syntymästä lähtien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949