seksuaalisen häirinnän välttämisessä ja syntyvyys on laskenut 150 vuoden takaiselle tasolle.
Suomalaisista tullut mallioppilaita
4
209
Vastaukset
- Novituton
Nii vittu unissas
- ihiuhc
Aloitus on totta. kanssakäyminen miesten ja naisten välillä kuihtunut, enää ei uskalla ehdotella eikä edes flirttailla ettei vaan joudu syytteeseen, koskettaa ei uskalla vaikka haluaisi halata esim. naista jo nainen murheen murtama, parempi vaan katsoa sivusta ja olla kylmäkiskoinen. Tällaiseksi on maailma mennyt, kylmäksi.
- aprillaaja
Onko käynyt niin että naisia saa lähestyä vain yhtenä päivänä vuodessa,naistenpäivänä? Vähän kuin aprillata saa vain aprillipäivänä.
- Ghjklll
Valkoisesta suomesta tulee musta suomi!
Syntyvyyden pienentyessä ja vanhuksien määrän kasvaessa suomeen joudutaan ottamaan afrikasta maahantulijoita asuttamaan suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221