Minulla on Toyota Corolla vm-04. Vuosihuollossa huomattiin, että etupuskurin alareunassa oli kaksi halkeamaa/repeämää, toinen lähellä pelkääjänpuolen eturengasta pituudeltaan reilut 5 cm ja lyhyempi auton etuosassa, ilmeisesti etupuskuri on ottanut jossain osumaa. Kävin kysymässä korjaushintoja ja pelkkä korjaus maksaisi noin 800 euroa ja vaihto kuulemma reilusti yli tonnin. Olisiko kenelläkään tiedossa mitään halvempaa keinoa korjata puskuria, minusta aika turha laittaa vanhan auton puskuriin tuollaisia summia...
Etupuskurin korjaus
4
3096
Vastaukset
- 7-speed
Vaihto ei voi maksaa tonnia. Puskurin pintamuovi on kiinni muutamilla muoviklipseillä ja altapäin muutamilla ruuveilla. Vaihto on alle tunnin työsuoritus.
Varaosana uusi pintamuovi on yleensä musta. Eli se täytyy maalata. Varaosa maksanee virossa satasen. Maalaus pari sataa.
Autojerryn kautta vaan tarjouspyyntöjä puskimen vaihdosta. - kovaa-ajoa-vaan
Ei tarvi korjata ollenkaan, ajelet vaan ja sitten vaihdossa menee kaikki viatkin mukana.
- Kovarassi
Hajottamolta ehjä puskuri.voi löytyy oikeen värinenki..mut jos ei nii maalaus on 300€ luokkaa ja puskuri 100€ luokkaa.
- Puskurii
Minä oikaisin muovipuskurin kiehuvalla vedellä. Tosin siinä ei ollut repeämää. Se oli vain painunut n. 2-3 cm läpimitaltaan noin 10 cm:n alalta. Kiehuvaa vettä lorotin 3 litraa ja kevyesti painelin välillä. Hanskat kädessä ilman työkaluja.
Ei uudesta juuri erota!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856