Surullinen olo

elämäonoutoo

Jotenkin tuntuu niin tyhjältä välillä tykätä naisista. Mä ihastuin taas naiseen, joka oli hymyilevä, ihana ja kaunis ja maailman söpöin ja sai pään ihan pyörälle ja mut itteni jotenki sekasin. Tuntui, että se tykkäis musta kanssa, mutta sitten hän tais jännittää niin paljon uutta, että ei vaan uskaltanut. Tekis mieli rypee itsesäälissä. =D

Mä en ymmärrä tätä elämää, enkä rakkauttakaan aina. Kaipaan tosi paljon jotain söpöö ja ihanaa tyttöö. Oon aina kaivannu, sitä löytämättä. Mulla on jonkin verran seurustelutaustaa, mutta en oo koskaan kokenu mitään mieltä räjäyttävää suhteissa, en sitä samaa mitä ihastuessa. Ihastun, oisko oikee sana bi-romanttisiin, tai sellasiin, jotka pelkää uutta. Ite pelkään, että elämä menee hukkaan, koska oikeestaan se, mitä oon elämältä aina halunnu, on se, että löytäsin jonkun ihanan tytön, jonka kanssa jakaa elämä. Joku jota pitää kädestä. Mä oon aina tuntenu sen läsnäolon, mutten tiiä missä se on. =/

Ihan kuin oisin eksyksissä.

11

993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutultakuulostaa

      Sun stoori on ihan kuin mun oma.. haluaisitko vaihtaa ajatuksia lisää jotenkin?

      • elämäonoutoo

        Ei olis yhtään mitään sitä vastaan. Jännä et löyty joku, joka tuntee avoimesti samoin. =P Kerrankin. =D


    • elämäonoutoo
      • bi-romanttinen

        Täällä vois olla se Joku jota pitää kädestä. Onko sulla kik?


      • elämäonoutoo

    • Hv1

      Kuulostaa tutulta, itekin tässä miettiny et tällä tavalla yksin eläessä menee vaan elämä ohi. Odottaa, ei nyt joka päivä, mut että tulis se "täydellinen"nainen vastaan. Ja pitäs lähtee ulos ihmisten ilmoille, mut siellä iskee pankiikki ja ahdistus, nii se on vähän hankalaa. Mut voimia sinulle 😘

      • elämäonoutoo

        Kiitti! Kyllä tässä pärjäilen, välillä vaan aika lohduton olo. Hetkittäin tuntuu, että oon yli viimeisestä. :) Miks iskee paniikki ja ahdistus? :/


    • sousad

      Mullakin tulee aina ajoittain joku vastaan. Mutta että nainen rakastuisi minuun. Ei, he ovat aina lopulta heteroita.

      • elämäonoutoo

        Kurja kuulla. Ehkäpä meitä kohtalotovereita siis löytyy enemmänkin. Ite jään kyllä kovasti näissä tapauksissa aina toista kunnioittamaan, Hamaan loppuun asti. :D Tietyllä tapaa viatonta, että ei sitten uskallakkaan. Menee vähän ristiin nämä omat ajatukset välillä. Onneksi en kuitenkaan ajattele, että mussa ois silleen vikaa. :) Oon ihan tyytyväinen itseeni. Tsemppiä sulle, eiköhän se oikee vielä tallusta eteesi.


    • VahvaaKahvia

      Näin unta, että pussailn ihanan, kauniin naisen kanssa. Unessa se tuntui hyvältä, mutta herättyäni hävetti suunnattomasti. Ihastuin vahvasi heteronaiseen.
      Miksi ihmeessä pitää ysävystyä ja ihastua naiseen, vaikka tietää että tulevaisuus on mahdotonta muuna kuin ystävyytenä?
      Ymmärtäisin jos olisin 17v, olen jo reippaasti sen yli.

      • elämäonoutoo

        Samaa oon miettinyt. Elämä ois helpompaa, jos vois ihastua vaan sellaiseen, joka ihastuu takasin. Ikäänkun se, että tunne syttyy, siihen tarvitsis molempien kemian, tai muuten mitään ei syty. :D Oispa jees. Mutta, maailma ei toimi niin. :/ En mäkään ikinä loppujen lopuksi pidä siitä, jos ihastun heteroon, kyllä siitä tulee syyllinen ja vaikee olo, sitten sitä vaan ajattelee, että on ihan siveellinen, että ei tässä mitään loukkaavaa ole sentään. :D Tommoset unet on hajottavia. Koko päivä menee sekasin sen jälkeen. Eipä tässä maailmassa silti ole kauniimpaa asiaa, kun nainen, ja se tunne kun naiseen ihastuu. *kippis* En vaihtais pois, vaikka sattuu ja sydäntä repii.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe