Koirat edelleenkin vapaana

Heihaloopoliisi

Tappajakoirien omistaja Päijättiellä: Tämä neitokainen vetelee jotain "savuketta" iltaisin puhelinyhtiön plaanilla ja koira on irrallaan. Ja Facebookissa kiistää kaiken. Näillä mennään.

35

1544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkotietoo

      Kuoliko se villakoira?

    • Heihaloopoliisi

      Tein siitä hanskat, Onkos sinulla paljon karvoja alapäässä?

    • Pallitpoistettusultakin

      Sulla ei ole mitään alapäässä, edes pinseteillä kosketeltavaa, joten lopeta kimittäminen, kulkuseton kuoripoika.

    • Nuuskinnenäpitkällä

      Aivonsa kaikilla mömmöillä ja nesteillä tuhonneet oliot täällä huutelee, mutta tiedän, että koira säästi henkensä, purrun koiran omistajarouvalla on edessä pitkä toipuminen käsivammastaan ja tappajakoirien omistaja rellestää vanhaan tyyliin. Korvauksia määrätään varmasti maksettavaksi lukemattomia tonneja ja niitä ei varmasti ikinä tule hoidetuksi. Mietin vain vain, että kuka se sitten oikeastaan tarvitsisi sen lopetuspiikin, omistaja (joka ei hallitse koiriaan) vaiko eläimet itse? Onko vika koirissa vai omistajassa? No, sysmäläiset saavat todennäköisesti elellä piakkoin huoletta, koska omistajat taas todennäköisesti kohta muuttavat uudelle paikkakunnalle, kun Sysmän sossu lopettaa maksut. Näinhän se näiden koiraihmisten historia näyttää menneen. Ihmeellinen imelän tuoksu muuten leijuu heidän ympärillään, uusi hajuvesikö markkinoilla?

      • Elaviitti

        Hei mä tiedän kuka sen lopetus piikin oikeasti tarvitsisi.. SINÄ!Sun kannattais välillä työntää se nenä vaikka perseeseen vois olla mukavaa vaihtelua siihen että työntää nokkansa sinne minne se ei kuulu.


    • Pelkäänihan

      Täällä ne kaikki vielä valitetavasti palloilee edelleen. Omistajat ja molemmat koirat. Pissireissut ovat kauheaa katsottavaa, koirat vetävät omistajaa kahteen suuntaan ja kuljettaja roikkuu perässä. Aina kun kun tien toisella puolella menee toinen koira yrittävät käydä kimppuun ja joskus ne vielä vahingossa irti pääsevät. Milloinkahan viranomaiset oikeasti heräävät?

      • Peloton

        Taidat omistaa sellasen helvetin ärsyttävän pikku puudelin joka saa korvat vuotamaan verta ku räksyttää kaikelle mahdolliselle..maailman ehkä raastavin ääni minkä tiedän


      • Elaviitti

        Jäi muuten epäselväks kuka tää kuljettaja tässä on kun koirat vetävät omistajaa kahteen eri suuntaan...ja kuljettaja roikkuu perässä???


    • Peloton

      Onks Röökin polttaminen nykyään kielletty?Ja se sinua ilmeisesti kovasti askarruttamaan jäänyt" Jokin savuke " on punainen chesterfield. Ja tappaja koirat ei edelleenkään juokse siellä vapaana..onko sun elämä hieman ykstoikkosta..sysmän ihan ikioma Ulla Taalasmaa vaanimassa pitkin pusikoita...hanki elämä tai lopeta sitte vaikka meneillään oleva

    • Ulkoilijakin

      Yritti toinen koirien omistajista piripäissään poliisia karkuun, ei vaan päässyt. Kannattaa myös varoa sekaisin ajelevaa motoristiä.

      • duuneillaansyövä

        On ne asiat sospummilla nykyisin suht hyvin. Että moottoripyöräili. Kyllä olis kirveellä karsittavaa tässä pöheikössä. Voihan se tietenkin olla et pilvipalvelusta tienaa sillai sopivasti et voi harrastaa kaikkea mukavaa, niinku esim poliisia pakenemista pitkin kyliä.


      • Elaviitti

        Tiedät sä yleensä että mikä on pilvipalvelu? Sinähän se etevä olet!!


      • Elaviitti

        Ja mistä helvetistä te oikeesti ootte saanut päähänne että koirilla on kaksi omistajaa?sit mua kiinnostaa hirveesti se että mistä tämä "nuuskija" näitä tietojaan oikein keräilee?kun kerran oikein tietää minkälainen historia kenelläkin on?sä väität ihan pokkana et jonkun tietyn paikkakunnan sossu lopettaa maksamisen,niin silloin pakataan kamat ja muutetaan uudelle paikkakunnalle että saadaan taas sossun maksut jne jne..mä oon asunu peräti kolmella paikkakunnalla elämäni aikana..et aika helvetin tiuhaa tahtiin tulee kyllä muutettua.


    • Ulkoilijakin

      siis motonistiä.

    • Näinkäy

      Ei ole Peloton tainnut vielä herätä pöllystä. Mielenkiinnolla odotellaan viestiä, kyllä meidän iskä saa ajella piripäissään ilman korttia, ketä se haittaa.

      • Elaviitti

        Hei mikkihiirihän se siellä taas louskuttaa leukojaan..ja mikä meidän iskä?Joo ja mulla on parempaakin tekemistä ku pojottaa puhelimella koko päivä.toisin ku teillä kellä ei parempaa tekemistä ole ku leikkiä päivät pitkät Ulla taalasmaata.ja tämä "iskä" mistä senkin revit ei omista kumpaakaan koiraa.nyt ku leikit tota salapoliisi leikkiä ni kannattaa ensin tarkistaa vaikka faktat..tuu sit tänne pätemään


      • Suk
        Elaviitti kirjoitti:

        Hei mikkihiirihän se siellä taas louskuttaa leukojaan..ja mikä meidän iskä?Joo ja mulla on parempaakin tekemistä ku pojottaa puhelimella koko päivä.toisin ku teillä kellä ei parempaa tekemistä ole ku leikkiä päivät pitkät Ulla taalasmaata.ja tämä "iskä" mistä senkin revit ei omista kumpaakaan koiraa.nyt ku leikit tota salapoliisi leikkiä ni kannattaa ensin tarkistaa vaikka faktat..tuu sit tänne pätemään

        Kenes nimis koirat on?? Sullahan on eläintenpitokielto.... onko koirat siis varastettuja


      • Peloton
        Suk kirjoitti:

        Kenes nimis koirat on?? Sullahan on eläintenpitokielto.... onko koirat siis varastettuja

        Mistä vitusta lähtien mulla on ollut eläintenpitokielto??koirat on ollut mulla ihan pennusta lähtien.tai toinen tuli kodin vaihtajana alle vuoden ikäisenä.ota helvetissä selvää kenen nimissä koirat on kun niin hyvää salapoliisi työtä näytät tekevän!!


      • munaat-täällä-itsesi
        Peloton kirjoitti:

        Mistä vitusta lähtien mulla on ollut eläintenpitokielto??koirat on ollut mulla ihan pennusta lähtien.tai toinen tuli kodin vaihtajana alle vuoden ikäisenä.ota helvetissä selvää kenen nimissä koirat on kun niin hyvää salapoliisi työtä näytät tekevän!!

        Kirjoittaako joku aikuinen ihminen (äiti), niin kuin sinä kirjoitat, siis ollessaan selvin päin?

        Millainen roolimalli olet lapsillesi?


    • Kukahan

      Motoristi kaasutti huumepäissään poliisia karkuun - matkustaja kyydissä

      Poliisin partiot joutuivat torstaina iltapäivällä takaa-ajoon Sysmässä yrittäessään pysäyttää karkuun pyrkineen moottoripyöräilijän.

      Sisä-Suomen poliisin partio oli kiinnittänyt huomiota kirkonkylällä liikkuneeseen moottoripyörään. Partion lähdettyä seuraamaan pyörää sen kuljettaja oli kaasuttanut karkuun. Pyörän kyydissä oli tuolloin ollut myös matkustaja.

      Motoristi sai jätätettyä partiota sen verran, että ehti jättää matkustajan kyydistä Mäntytiellä. Partio seurasi pyörää ja mittasi sille suuria nopeuksia taajamassa.

      Välillä partio menetti näköyhteyden pakenijaan, mutta sai pian uuden havainnon. Poliisimoottoripyörän liityttyä takaa-ajoon pakenija luovutti ja ajoi tien sivuun.

      Moottoripyörän kuljettajaksi paljastui kortiton kolmekymppinen paikkakuntalainen mies. Hänen todettiin olevan amfetamiinipäissään.

      Miestä epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, rattijuopumuksesta, huumausaineen käyttörikoksesta sekä kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta.

    • Muskelijyräys

      Kikkelin imijät pätee täällä. Tulkaa ihmeessä jonoon, niin laitan teidät kaikki nippuun.

      • Kikkelijyräys

        Älä lapsi unta nää, et ole tainnut oikeaa mulkkua eläissäsi nähdä. Eihän huumehipillä edes seiso. Kun ei saa munaa, pitää uhota koirien kanssa. Kannattaisi ottaa sysmäläisiä tosimiehiä, niin ei tarvitse puutteessa kiukutella.


      • Muskelijyräys
        Kikkelijyräys kirjoitti:

        Älä lapsi unta nää, et ole tainnut oikeaa mulkkua eläissäsi nähdä. Eihän huumehipillä edes seiso. Kun ei saa munaa, pitää uhota koirien kanssa. Kannattaisi ottaa sysmäläisiä tosimiehiä, niin ei tarvitse puutteessa kiukutella.

        Tuosta ei oikein ota selvää. Voisitko yrittää uudelleen, että saisin asiasi ymmärrettyä?


    • Huumehörhöt_kuoppaan

      Huumehörhöt uhoaa pöllypäissään. Kannattaisi katsella uusia maisemia. Samaan monttuun saadaan sopimaan nistit ja rakit, maata päälle vaan.

      • Muskelijyräys

        Miksi ne uhoaa pöllypäissään? Uhoatko sinä pöllypäissään?


      • Peloton

        Kokeile onneas.. joka toiselle kuoppaa kaivaa joka toiselle ei..ensinnäkään mä en täällä ole uhonnut yhtään mitään..toisin kuin moni muu..sulla on varmaan tästä jotain faktaa esittää että olen "pölly" päissäni??toi sun uhoamises on ihan omaa luokkaansa.eli jos ymmärsin oikein minä ja mun koirat ollaan kohta mullissa? Ja monttukin kenties jo valmiina??tykki ladattuna valmiiks varmaan ja sitä rataa??laiton uhkaus kenties??ai nii mut sähän uhoot pelkän nimimerkin takaa..


      • FrankTheTank
        Peloton kirjoitti:

        Kokeile onneas.. joka toiselle kuoppaa kaivaa joka toiselle ei..ensinnäkään mä en täällä ole uhonnut yhtään mitään..toisin kuin moni muu..sulla on varmaan tästä jotain faktaa esittää että olen "pölly" päissäni??toi sun uhoamises on ihan omaa luokkaansa.eli jos ymmärsin oikein minä ja mun koirat ollaan kohta mullissa? Ja monttukin kenties jo valmiina??tykki ladattuna valmiiks varmaan ja sitä rataa??laiton uhkaus kenties??ai nii mut sähän uhoot pelkän nimimerkin takaa..

        Taidat olla oman elämän supersankari.


      • penaaliantti69

        nää on yhteiskunnan elättejä.ikinä ei oo töitä tehny,jos ei varastamista katsota työteoksi.


      • FrankTheTank
        penaaliantti69 kirjoitti:

        nää on yhteiskunnan elättejä.ikinä ei oo töitä tehny,jos ei varastamista katsota työteoksi.

        Puhutko itsestäsi nyt?


      • Kuopankaivaja
        Peloton kirjoitti:

        Kokeile onneas.. joka toiselle kuoppaa kaivaa joka toiselle ei..ensinnäkään mä en täällä ole uhonnut yhtään mitään..toisin kuin moni muu..sulla on varmaan tästä jotain faktaa esittää että olen "pölly" päissäni??toi sun uhoamises on ihan omaa luokkaansa.eli jos ymmärsin oikein minä ja mun koirat ollaan kohta mullissa? Ja monttukin kenties jo valmiina??tykki ladattuna valmiiks varmaan ja sitä rataa??laiton uhkaus kenties??ai nii mut sähän uhoot pelkän nimimerkin takaa..

        Monttu on valmiina Vintturissa. Odotellaan vaan iltojen pimenemistä.


      • Peloton
        FrankTheTank kirjoitti:

        Taidat olla oman elämän supersankari.

        Eiks jokainen ole oman elämänsä Supersankari??


      • Peloton
        penaaliantti69 kirjoitti:

        nää on yhteiskunnan elättejä.ikinä ei oo töitä tehny,jos ei varastamista katsota työteoksi.

        Jälleen väärässä..kyllä mä olen töitä tehnyt 16 vuotiaasta asti.siihen asti kun reilu vuosi sitten erosin ja jäin pitkälle sairaslomalle.tosin mitä mä edes sanon mitään kun teillä on jo omat visiot kaikesta. Mulla on eläintenpitokielto,koirat on varastettuja,työkseni varastan,diilaan ja tietysti huoraan.olikohan vielä jotain muuta...


      • FrankTheTank
        Peloton kirjoitti:

        Eiks jokainen ole oman elämänsä Supersankari??

        Tavallaan joo


      • Huumehörhö
        Peloton kirjoitti:

        Jälleen väärässä..kyllä mä olen töitä tehnyt 16 vuotiaasta asti.siihen asti kun reilu vuosi sitten erosin ja jäin pitkälle sairaslomalle.tosin mitä mä edes sanon mitään kun teillä on jo omat visiot kaikesta. Mulla on eläintenpitokielto,koirat on varastettuja,työkseni varastan,diilaan ja tietysti huoraan.olikohan vielä jotain muuta...

        antoi ihan hyvän listan. Vain teksteistäkin paljastuvat mielenterveysongelmat jäivät puuttumaan.


    • Huumehörhöt

      pitävät myös diilaamista työnä. Omasta mielestään huumeiden hanintaan liittyvät toimet ovat työtä. Ja työtähän se huoraaminenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe