Haluisin vaan rakastaa sinua :')
Ei oo mitään sanottavaa
16
662
Vastaukset
- HyvänäYönä
No,.hyvää yötä ;).
Joskus vaan on paras olla hiljaa, kertomatta mitään oleellista, ettei sano mitään liikaa tai väärää.
Hyvää yötä, ja elämyksiä täynnä olevaa huomista päivää ;).- ehkövoisipuhua
Hiljaisuus voi satuttaa.
- MIkässensitestää
Hyvää yötä & Kaunniita unia. :)
- kuhmunepatja
Täällä se varmasti onnistuu, tosi onnellista aikaa täällä vietetään ;)
- Bestregadsvaansulleki
Rakasta toki meitä kaikkia palstalla olevia tuntemattomia ihmisiä.
- Wanker4life
Hyvää yötä ihastuttavalle...naiselle. se kuka sinut saa uskolliseksi on onnenpekka.
- Minäkinhäntä
Keneltä ja kenelle? :)
- Hyyväääyötä
Eräälle seikkailijalle :)
- Kumpihänon
Hyyväääyötä kirjoitti:
Eräälle seikkailijalle :)
Nainen vai mies?
- aitoriitta
Minäkin haluan rakastaa sinua. En saa sinua mielestäni vaikka olen yrittänyt kymmenen vuotta. Anna minun rakastaa sinua. Olen yrittänyt hillitä itseäni sinun perheesi vuoksi mutta oletko suhteessa vai onneton suhteessa. En ole nyt köykäisesti liikkeellä vaan kuolemanvakavasti. Rakastan sinua.
- Aitojorma
Mäkin rakastan sua kyllä.
- Tiedänmiksi
Vaikuttaa siltä että se on hyvästien paikka
- aitoriitta
Mitä tarkoitat? Nyt en kyllä ymmärrä. Olen valmis antamaan kaikkeni. En tiedä mitä tehdä.
- PohdittavaaOn
Sanottavaakin löytyy, kun oppii luottamaan toiseen. Nyt kun tilanne on mitä on niin jännitys ym. vaikuttaa sanomattomuuteen helposti. Ymmärrän tilanteen hyvin, kokemusta on :)
- mullakialkaa
jo sanat loppua kesken. Ehkä ihokontakti toimisi paremmin. Tai sitte jättäisin puhumisen sille miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132