Ruutu tarjoaa kaikki Bond-elokuvat vapaasti katsottavaksi. Mietin, mitkä kannattaisi ja jaksaisi katsoa. Mitä sinä suosittelisit?
Oletko katsonut monta? Kertoisitko millaisia ne olivat ja mitä pidit?
Ajattelin, että voisin katsoa pari leffaa viikossa. Olen nähnyt vain pari tai kolme ja tiedän, että siellä on sellaisia, joita aikuinen tuskin jaksaisi katsoa. En tiedä, mitkä ovat hyviä.
Mitkä Bond-leffat kannattaa katsoa?
17
263
Vastaukset
- Bondfani
Hyviä ovat olen katsonut ne kaikki tv:stä kannattaa katsoa
- Bengalitikku
Enpä ole juuri katsonut. Sean Connory on liian oili = liikaa Brylcreemiä.
Timothy Dalton on suosikkini, hällä on hiiren-piip leuassa.
Casino Royalin olen nähnyt, mutta näyttelijällä on kokoajan huulet tötteröllään. En tykännyt. Kuvaus on hieno, Venetsiasta.
- shaken_not
Makuasia sanoi koira kun....;)
Kaikki olen nähnyt ainakin kahdesti, huonoja ei ole. Paitsi "Älä kieltäydy kahdesti" jota ei lasketa
"viralliseksi" Bond leffaksi. Siinä leffassa kaikki on pielessä:)) jos ei tykkää, niin eihän leffaa ole pakko loppuun katsoa, joten ei mitään ongelmaa
- Ihan-Bönddö
Naisetkaan eivät kykene pelastamaan Bondia.
Ihmis-elämässä monet asiat ovat jatkumoa toisista asioista.
Jatkumoa siksi, että niitä asioita yhdistää joku sama juttu.
Asia, jota eivät monetkaan huomaa ilman rauta-lankaa.
Palstallammekin törmää usein mokomaan.
Kirja-sarjat, rikos-sarjat, sarja-kuvat,riimit, Muumit...
-
Bond on elo-kuviensa yhdistävä tekijä.
Hahmosta ei voi sanoa että kun olet katsonut yhden, olet katsonut kaiken.
Mikä estää tilaamasta kontillisen Pop-Cornia ja katsomasta ne kaikki yhteen pötköön?
Pop-Cornitkin.
-
Minulla on satoja leffoja joissain USB-kova-levyjen nurkilla.
H.- KatsoVaikkaTää
Kultasormea suosittelen, Sean Connery on oikea Bondi.
- äijä-
-tykkäsin Erittäin Salainen, Rakastettuni, Kuoleman Katse, samanlaisiahan ovat kaikki Bond-filmit, mut ei se haittaa, kun sen tietää.
-ja R.Moore on ainoa oikea 007.
-ja Moneypenny ainoa oikea Nainen. - r733
Mistäs sen vapaasti katsottavuuden sitten löytää.
- PitäisiLöytyä
Ylen areenasta löytyy kai myös.
- KatsoIlmaiseksiJOS
ilmaista_ei_ole kirjoitti:
https://www.ruutu.fi/plus?ref=navi
Saat ihan vapaasti katsoa......hintaan 9,95€/kkUusi asiakas saa kokeilla kaksi viikkoa ilmaiseksi!
Jos yhtiön ainoa palvelu on se, että he veloittavat tiliäni sujuvasti kuukausittain.
Jätän tuon-laisen "palvelun" omiin oloihinsa.
Typeriä tällaiset palsta-mainokset.
-
Homman pitäisi mennä niin.
Jos joku selkeästi oma-tahtoisesti klikkaa Ruutu.fi-sivua kuudesti laukaisten.
Mainoksia katsellen.
Pitäisi Ruudun lähettää klikkaajalle huippu-elokuva ilmaiseksi.
Postilla.
BluRay-levy olisi hyvän tapainen.
Sitä tuntee omistavansa jotain minkä on ansainnut.
-
Tai, no...
Nyky-aikaisenpaa on lähettää elokuva USB-muisti-tikulla 64GB.
H.- 322
"""Mitkä Bond-leffat kannattaa katsoa?"""
Ei nykyisin enää mitkään. Tuntuvat jo hölmöilyltä. - r733
Daniel Craig on ihan omanlaisensa Bondina.
- cvbn1
Ne alkupään Bond-leffat viehättävät tahattomalla komiikallaan.
Se mennyt maailma...- ei_toistunut
Tahatonta komiikkaa oli ensimmäisessä leffassa (Dr.No,1962) kun unohtivat eräässä kohtauksessa Conneryn peruukin pois. Uimalakki näkyi;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504