Mitkä Bond-leffat kannattaa katsoa?

SuosituksiaPlease

Ruutu tarjoaa kaikki Bond-elokuvat vapaasti katsottavaksi. Mietin, mitkä kannattaisi ja jaksaisi katsoa. Mitä sinä suosittelisit?

Oletko katsonut monta? Kertoisitko millaisia ne olivat ja mitä pidit?

Ajattelin, että voisin katsoa pari leffaa viikossa. Olen nähnyt vain pari tai kolme ja tiedän, että siellä on sellaisia, joita aikuinen tuskin jaksaisi katsoa. En tiedä, mitkä ovat hyviä.

17

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bondfani

      Hyviä ovat olen katsonut ne kaikki tv:stä kannattaa katsoa

      • Bengalitikku

        Enpä ole juuri katsonut. Sean Connory on liian oili = liikaa Brylcreemiä.
        Timothy Dalton on suosikkini, hällä on hiiren-piip leuassa.
        Casino Royalin olen nähnyt, mutta näyttelijällä on kokoajan huulet tötteröllään. En tykännyt. Kuvaus on hieno, Venetsiasta.


    • shaken_not

      Makuasia sanoi koira kun....;)
      Kaikki olen nähnyt ainakin kahdesti, huonoja ei ole. Paitsi "Älä kieltäydy kahdesti" jota ei lasketa
      "viralliseksi" Bond leffaksi. Siinä leffassa kaikki on pielessä:))

    • jos ei tykkää, niin eihän leffaa ole pakko loppuun katsoa, joten ei mitään ongelmaa

    • Ihan-Bönddö

      Naisetkaan eivät kykene pelastamaan Bondia.

    • Ihmis-elämässä monet asiat ovat jatkumoa toisista asioista.
      Jatkumoa siksi, että niitä asioita yhdistää joku sama juttu.
      Asia, jota eivät monetkaan huomaa ilman rauta-lankaa.
      Palstallammekin törmää usein mokomaan.
      Kirja-sarjat, rikos-sarjat, sarja-kuvat,riimit, Muumit...
      -
      Bond on elo-kuviensa yhdistävä tekijä.
      Hahmosta ei voi sanoa että kun olet katsonut yhden, olet katsonut kaiken.
      Mikä estää tilaamasta kontillisen Pop-Cornia ja katsomasta ne kaikki yhteen pötköön?
      Pop-Cornitkin.
      -
      Minulla on satoja leffoja joissain USB-kova-levyjen nurkilla.

      H.

    • KatsoVaikkaTää

      Kultasormea suosittelen, Sean Connery on oikea Bondi.

    • äijä-

      -tykkäsin Erittäin Salainen, Rakastettuni, Kuoleman Katse, samanlaisiahan ovat kaikki Bond-filmit, mut ei se haittaa, kun sen tietää.
      -ja R.Moore on ainoa oikea 007.
      -ja Moneypenny ainoa oikea Nainen.

    • r733

      Mistäs sen vapaasti katsottavuuden sitten löytää.

      • ilmaista_ei_ole

      • PitäisiLöytyä

        Ylen areenasta löytyy kai myös.


      • KatsoIlmaiseksiJOS
        ilmaista_ei_ole kirjoitti:

        https://www.ruutu.fi/plus?ref=navi

        Saat ihan vapaasti katsoa......hintaan 9,95€/kk

        Uusi asiakas saa kokeilla kaksi viikkoa ilmaiseksi!


    • Jos yhtiön ainoa palvelu on se, että he veloittavat tiliäni sujuvasti kuukausittain.
      Jätän tuon-laisen "palvelun" omiin oloihinsa.
      Typeriä tällaiset palsta-mainokset.
      -
      Homman pitäisi mennä niin.
      Jos joku selkeästi oma-tahtoisesti klikkaa Ruutu.fi-sivua kuudesti laukaisten.
      Mainoksia katsellen.
      Pitäisi Ruudun lähettää klikkaajalle huippu-elokuva ilmaiseksi.
      Postilla.
      BluRay-levy olisi hyvän tapainen.
      Sitä tuntee omistavansa jotain minkä on ansainnut.
      -
      Tai, no...
      Nyky-aikaisenpaa on lähettää elokuva USB-muisti-tikulla 64GB.

      H.

    • 322

      """Mitkä Bond-leffat kannattaa katsoa?"""

      Ei nykyisin enää mitkään. Tuntuvat jo hölmöilyltä.

    • r733

      Daniel Craig on ihan omanlaisensa Bondina.

    • cvbn1

      Ne alkupään Bond-leffat viehättävät tahattomalla komiikallaan.
      Se mennyt maailma...

      • ei_toistunut

        Tahatonta komiikkaa oli ensimmäisessä leffassa (Dr.No,1962) kun unohtivat eräässä kohtauksessa Conneryn peruukin pois. Uimalakki näkyi;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe