mulla on aina tylsää

tysyyshyybä

olen 13-vuotias tyttö aina tylsää. Kaiken vapaa-aikani vietän puhelimella ja se alkaa kyllästyttää. Mitä voisin tehdä?

13

2789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotus

      Hanki kavereit tai snäppiseuraa

    • NiiloAalto2008

      kys

    • youtube777

      no jos kavereilla on menoo

    • äks.dee

      hanki harrastus.

    • MirandaUusi

      Sama mul et on tylsää välillä, ja sitte sorrun siihen et oon koko ajan kuten nyt nii tabletilla. Mul on puhelin mut mun mieles, on siis jonkun verran mukavempaa käyttää tätä tablettii. Siis se on mielipide multa.

    • tysyyshyybä

      Harrastaako kukaan viuhahtelua? Vähän kiinostais kun vaan ilmat lämpenee.

    • Hei tysyyshyybä,
      voisitko ehkä viettää aikaa kavereidesi kanssa jossain muualla kuin puhelimella? Jos kävisitte vaikka lenkillä, elokuvissa tai viettäisitte muuten vain aikaa jutellen eri asioista..?
      Myös jonkin uuden harrastuksen aloittaminen voisi olla hyväksi ja sen avulla voisit saada uusia kavereita ja sitä myöten puhelimella tulisi vietettyä ehkä vähän vähemmän aikaa.

      Terveisin,
      Maria Kalajoen nettisaapas

      • jussinpussi12123

        Miten paljon nuoriso hengaa päivät pitkät yhdessä? Oma kaveriporukka hengailee aamusta yöhön asti jokapäivä, itse en valitettavasti pääse hengailee niin useasti heidän kanssaan koska asun eri paikkakunnalla. Päivä alkaa sillä kun joku kavereista soittaa jollekkin kavereista ja kyselee, että tarjoo kessu. Siitä alkaa pikkuhiljaa porukka kasaantumaan ja iltapäivällä/illalla porukka on täysin kasassa. Käymme nuotilla makkaraa ja papuja paistamassa, istumme päivät pitkät puistossa ja jauhamme paskaa paljon.

        Myöskin popittelemme musiikkia kun olemme liikenteessä ja ajelemme helposti useita kymmeniä kilometrejä kaupungilla. Viikonloput menevät yleensä samalla kaavalla, porukka kokoontuu perjantaina ja pysymme yhdessä sunnuntai iltaan saakka


    • EnOleÄitisi

      Voisit alkamaan esim. opiskella, koska olet lähestymässä tuota 18 rajapyykkiä.
      Tulet vielä valmistumaan ammattiin ainakin toivottovasti. Hyvät paperit kouluista ovat työnantajien mieleen, joka avustaa työn saannissa.

      Lisäksi sinulla on vielä aikaa irrottautua tuosta paheesta 5 vuotta, joka auttaa tähän ongelmaan.
      Olet tällöin varmasti paras vaihtoehto työnantajalle/hänen edustajalle, koska teet töitä työajalla ja räpläät puhelinta vain tauoilla. Tämä kyllä huomataan.

      Myös vapaa ajalla käytetty aika muuhunkin kuin puhelimen räpläykseen tuo myös oikeita suhteita ihmisiin, jotka poikivat myöhemmin uusia mahdollisuuksia.
      Jätän hieman valinnan varaa tähän miten käytät aikasi, mutta älä käytä tähän puhelinta.

      Opit lopulta uusia asioita ja saat CV:n paremman kohdan kuin puhelimen räpläys harrastuksiisi. Lisäksi saat rahaa siihen vapaa-ajallasi synnyttämän puhelinlaskun maksamiseen, kun saat töitä ja palkan tilille.

      En ole äitisi enkä isisi, ne on toki tuputtanut samaa monesti, jos eivät polta höpöheinää tai vahvempia jossain suomen kolkassa.

    • Andrukela

      Amfetamiimi on ainaki auttanu mua.

    • isässisko

      harrasta sitä mikä mielyttää eli itsetyydytystä

    • kivaolisi

      tyshyyshyybä, onko viuhadus viellä ajankohtainen?

    • kumppari

      Kirjotax nimes mun kumppareihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe