mulla on aina tylsää

tysyyshyybä

olen 13-vuotias tyttö aina tylsää. Kaiken vapaa-aikani vietän puhelimella ja se alkaa kyllästyttää. Mitä voisin tehdä?

13

2845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotus

Hanki kavereit tai snäppiseuraa

• NiiloAalto2008

kys

• youtube777

no jos kavereilla on menoo

• äks.dee

hanki harrastus.

• MirandaUusi

Sama mul et on tylsää välillä, ja sitte sorrun siihen et oon koko ajan kuten nyt nii tabletilla. Mul on puhelin mut mun mieles, on siis jonkun verran mukavempaa käyttää tätä tablettii. Siis se on mielipide multa.

• tysyyshyybä

Harrastaako kukaan viuhahtelua? Vähän kiinostais kun vaan ilmat lämpenee.

• Hei tysyyshyybä,
      voisitko ehkä viettää aikaa kavereidesi kanssa jossain muualla kuin puhelimella? Jos kävisitte vaikka lenkillä, elokuvissa tai viettäisitte muuten vain aikaa jutellen eri asioista..?
      Myös jonkin uuden harrastuksen aloittaminen voisi olla hyväksi ja sen avulla voisit saada uusia kavereita ja sitä myöten puhelimella tulisi vietettyä ehkä vähän vähemmän aikaa.

Terveisin,
      Maria Kalajoen nettisaapas

• jussinpussi12123

Miten paljon nuoriso hengaa päivät pitkät yhdessä? Oma kaveriporukka hengailee aamusta yöhön asti jokapäivä, itse en valitettavasti pääse hengailee niin useasti heidän kanssaan koska asun eri paikkakunnalla. Päivä alkaa sillä kun joku kavereista soittaa jollekkin kavereista ja kyselee, että tarjoo kessu. Siitä alkaa pikkuhiljaa porukka kasaantumaan ja iltapäivällä/illalla porukka on täysin kasassa. Käymme nuotilla makkaraa ja papuja paistamassa, istumme päivät pitkät puistossa ja jauhamme paskaa paljon.

Myöskin popittelemme musiikkia kun olemme liikenteessä ja ajelemme helposti useita kymmeniä kilometrejä kaupungilla. Viikonloput menevät yleensä samalla kaavalla, porukka kokoontuu perjantaina ja pysymme yhdessä sunnuntai iltaan saakka

• EnOleÄitisi

Voisit alkamaan esim. opiskella, koska olet lähestymässä tuota 18 rajapyykkiä.
      Tulet vielä valmistumaan ammattiin ainakin toivottovasti. Hyvät paperit kouluista ovat työnantajien mieleen, joka avustaa työn saannissa.

Lisäksi sinulla on vielä aikaa irrottautua tuosta paheesta 5 vuotta, joka auttaa tähän ongelmaan.
      Olet tällöin varmasti paras vaihtoehto työnantajalle/hänen edustajalle, koska teet töitä työajalla ja räpläät puhelinta vain tauoilla. Tämä kyllä huomataan.

Myös vapaa ajalla käytetty aika muuhunkin kuin puhelimen räpläykseen tuo myös oikeita suhteita ihmisiin, jotka poikivat myöhemmin uusia mahdollisuuksia.
      Jätän hieman valinnan varaa tähän miten käytät aikasi, mutta älä käytä tähän puhelinta.

Opit lopulta uusia asioita ja saat CV:n paremman kohdan kuin puhelimen räpläys harrastuksiisi. Lisäksi saat rahaa siihen vapaa-ajallasi synnyttämän puhelinlaskun maksamiseen, kun saat töitä ja palkan tilille.

En ole äitisi enkä isisi, ne on toki tuputtanut samaa monesti, jos eivät polta höpöheinää tai vahvempia jossain suomen kolkassa.

• Andrukela

Amfetamiimi on ainaki auttanu mua.

• isässisko

harrasta sitä mikä mielyttää eli itsetyydytystä

• kivaolisi

tyshyyshyybä, onko viuhadus viellä ajankohtainen?

• kumppari

Kirjotax nimes mun kumppareihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5617
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      11
      2601
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      186
      2199
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1693
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      72
      1486
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      32
      1394
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1354
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      72
      1263
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1175
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      219
      1157
    Aihe