Olen lankahamsteri niin kuin me innokkaat neulojat olemme. Minulla on varastossa paljon konepestävää ohutta neulelankaa, 100 % villa, josta ajattelin neuloa pipon ja tuubihuivin. Väri ei vain miellytä. Ajattelin neuloa ensin asusteet ja sitten värjätä. Ymmärrän, että vaalea lila vaikuttaa lopputulokseen, ajattelin punaista tai tummaa lilaa. Onko kokemuksia? Onnistuuko? Kiitän ja kumarran vastaajille.
Mitä lankoja voi värjätä?
Pylli-täti
3
140
Vastaukset
- osasinpilatapuseroni
googlella löytyy ohjeita kun laitat hakuun villalangan värjäys.......suosittelen värjäämään sen langan ensin ja sitten vasta teet sen neuleen......
- lähinnä_villa
kesällä kattila porisemaan ja luoononatimia keräämään
http://www.lily.fi/blogit/sunday-mornings/lankojen-kasvivarjays
ao aiheiseia kurssejakin on - Pylli-täti
Kiitos vastauksista. iso töistä purkaa kerät vyyhdelle, värjätä ja kuivattaa sekä keriä uudelleen. Päädyin kuitenkin neulomaan ensin kaulahuivin ja pipon ja värjään ne vasta valmiina. Kerron kuinka kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.885967- 1723672
- 533209
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2112205- 351951
- 341884
- 461833
- 581733
- 191703
- 201661