Laskettelu ja virtsankarkailu

Huolestunutlaskettelija

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Olimme perheen kanssa hiihtolomalla laskettelukeskuksessa,
laskettelin pitkäntauon(10 vuotta) jälkeen ja että minulta oli housut kastuneet(pissaa)
laskettelun tiimellyksessä, molempina päivinä kun laskettelin. Samoin kävi myös aikaisemmin
eli kymmenisen vuotta sitten, mutta silloin luulin että sen aiheutti silloin sairastamani lievä eturauhasen tulehdus. Nyt olen ollut terve, pientä jälkitiputtelua on mutta ei virtsankarkailua.
Voisiko virtsankarkailu lasketellessa johtua huonoista lantiopohjanlihaksistosta vaikka olen
mies?

5

1323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exvaippahousu

Ettei vain olisi alaselkäongelmia. Nimittäin itsellä välilevyn pullistumia alaselässä ja ne kun oli pahimmillaan niin joku kiertoliike lamautti että virtsa karkasi housuun. Onneksi alkoi parantua
      ja vältin leikkauksen ja karkailutkin ovat lähes loppuneet. Kannattaisi käydä lääkärillä ja mangneettikuvissa.

• edrfghjklökjh

Aloittaja ei maininnut ikäänsä, mutta kyllähän ne lihakset tuppaa iän myötä rupsahtamaan... etkä ilmeisesti harrasta juurikaan liikuntaa, varsinkaan laskettelua, jos edellinen kerta oli kymmenen vuotta sitten.

• vanhentunutmies

Joudun nousemaan kotiin tullessa ylämäkeen tuollaisen 150m matkan. Kävelyn aikana virtsaamispakko iskee ,luulen selviäni kotiin ,mutta ei ,viimeistään ovea avatessa pidätyskyky pettää. Seuraukset tiedetään. Nyt kun maa on lumesta vapaa ,valitsen toisen reitin ja tyhjennään rakon mäen alla (on suojassa) näin selviän kuivana kotiin.

• Koskessahousuunlaskija

Minulla kävi samoin mutta koskenlaskussa kumiveneellä melotessa. EX selkäsairaana kumiveneen
      laidalla melotessa kuuden ystävän kanssa en todellakaan tuntenut en kipua enkä virtsaamistarvetta mutta ykskaks yllättäen kastelin housuni. Onneksi oli kuoripuku päällä ja
      kukaan ei huomannut tapahtunutta tilanteessa ennenkuin sitten kotona. Vahinkoja on käynyt
      joskus ennenkin mutta silloin on alkolla ollut osuutensa asiaan.

• Anonyymi

Joskus tuo on ihan normaalia kun jännittää tai pelastyy,pöksyt kastuu mullakin ja nainen olen,joku jyrkkä lasku tms niin märkänä ollaan.
        Ei tietenkään koko rakko tyhjene,tutkittu on eikä ole elimellistä vaivaa,se vaan tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      190
      7907
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      97
      4235
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      68
      2722
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      75
      1732
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      401
      1668
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      64
      1528
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1496
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1151
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1078
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1070
    Aihe