Laskettelu ja virtsankarkailu

Huolestunutlaskettelija

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Olimme perheen kanssa hiihtolomalla laskettelukeskuksessa,
laskettelin pitkäntauon(10 vuotta) jälkeen ja että minulta oli housut kastuneet(pissaa)
laskettelun tiimellyksessä, molempina päivinä kun laskettelin. Samoin kävi myös aikaisemmin
eli kymmenisen vuotta sitten, mutta silloin luulin että sen aiheutti silloin sairastamani lievä eturauhasen tulehdus. Nyt olen ollut terve, pientä jälkitiputtelua on mutta ei virtsankarkailua.
Voisiko virtsankarkailu lasketellessa johtua huonoista lantiopohjanlihaksistosta vaikka olen
mies?

5

1494

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exvaippahousu

Ettei vain olisi alaselkäongelmia. Nimittäin itsellä välilevyn pullistumia alaselässä ja ne kun oli pahimmillaan niin joku kiertoliike lamautti että virtsa karkasi housuun. Onneksi alkoi parantua
      ja vältin leikkauksen ja karkailutkin ovat lähes loppuneet. Kannattaisi käydä lääkärillä ja mangneettikuvissa.

• edrfghjklökjh

Aloittaja ei maininnut ikäänsä, mutta kyllähän ne lihakset tuppaa iän myötä rupsahtamaan... etkä ilmeisesti harrasta juurikaan liikuntaa, varsinkaan laskettelua, jos edellinen kerta oli kymmenen vuotta sitten.

• vanhentunutmies

Joudun nousemaan kotiin tullessa ylämäkeen tuollaisen 150m matkan. Kävelyn aikana virtsaamispakko iskee ,luulen selviäni kotiin ,mutta ei ,viimeistään ovea avatessa pidätyskyky pettää. Seuraukset tiedetään. Nyt kun maa on lumesta vapaa ,valitsen toisen reitin ja tyhjennään rakon mäen alla (on suojassa) näin selviän kuivana kotiin.

• Koskessahousuunlaskija

Minulla kävi samoin mutta koskenlaskussa kumiveneellä melotessa. EX selkäsairaana kumiveneen
      laidalla melotessa kuuden ystävän kanssa en todellakaan tuntenut en kipua enkä virtsaamistarvetta mutta ykskaks yllättäen kastelin housuni. Onneksi oli kuoripuku päällä ja
      kukaan ei huomannut tapahtunutta tilanteessa ennenkuin sitten kotona. Vahinkoja on käynyt
      joskus ennenkin mutta silloin on alkolla ollut osuutensa asiaan.

• Anonyymi

Joskus tuo on ihan normaalia kun jännittää tai pelastyy,pöksyt kastuu mullakin ja nainen olen,joku jyrkkä lasku tms niin märkänä ollaan.
        Ei tietenkään koko rakko tyhjene,tutkittu on eikä ole elimellistä vaivaa,se vaan tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      146
      5621
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      4022
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3500
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2500
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      44
      2332
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      31
      2198
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      2043
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      1895
    9. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      23
      1893
    10. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      11
      1814
    Aihe