mitä vuoden sairauspäivä rahan jälkeen

käsijalkapuoli

Olen ollut pian vuoden sairauslomalla odottaen olkaleikkausta, juuri loppui toinen 6 kk:n jakso tuli kuukausi lisä aikaa, ei ole olkaleikkauksia tekevää ortobedia, ? ! sattumoisin tiedän naapurin eläkeläis isäntä kaatui joulukuussa , kävi arvauskeskuksessa,laitettiin ultraan, ja jonoon, vei paperit vakuutukseen ja kas maatila vakuutus korvasi leikkauksen 3kk:ta jonos, leikkaus suoritettiin, 2 pv:n päästä tuli kun oli kotiutunut tuli hälle tieto, arvauskeskuksesta tekemään hoitosuunnitelmaa,koskien tehtävää käsileikkausta, ! Mulle sanottiin ku kyselin lopulta läpi päästyäni et , meillä ei ikävä kyllä ole leikkaavia lääkäreitä tarpeeksi mutta emme ole unohtanut sinua. Minä 58 v, minua patistetaan töihin, mutta edelleni laitetaan 68 vuotias eläkeläinen. Jalassa ollut murtuma jota hoidettu syyskuussa 2 vuotta jalkatuilla jotka ei tehoa, jalka odottelee mitä kädelle tehdään ???

3

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mcpa

      Sairauspäiväraha pienenee,ainakin mulla.1,5 v saikulla päiväraha työkyvyttömyyden % määrän mukaisesti.Ja uudelleen koulutukseen tulee valmistautua.55v on viel 10v työ aikaa jäljellä.Mela on tiukkana,mut mitään kiirettä ei siellä ole.jäin säilörehupaalin alle 27.6. -16.Kesäl tulee 2v saikkua täyteen.Nenäposkelle ikeniä myöten ja reiden kaulanpirstaleinen murtuma.Traumana Kotkaan nenä takaskiinne ydinnaula kinttuun ja luutumista varttumaan.nivepintaan jäi ruuvi hankaamaan,kuntoutus seis.ydinnaula yksityisellä viimeinpois,mela kyllä kustansi sen.Mutta oik jalka lyheni n.2 cm ja jalkaterä kääntyi oikalle lisäksi polvimyötää ulkosivulle,siinå on nyt polvituki n.900e.Vakuutus korvasi.Hyvä niin,maanviljelijöillä ei ole löysää rahaa tallaiseen venyvään sairastamiseen.Onhan lomittajilla töitä ollu ainaki mein tilalla.Saapi nähä mihin ammattiin vaihtaa??.Homma velloo eteen päin ilman mitään vauhtia.

    • Sairaseläkkeelle

      SAIRASELÄKKEELLE !!!

    • esrtdfhgjhdfs

      Jos Kela tai työeläkelaitoksesi ei myönnä kuntoutustukea (tarvitaan B-lausunto), täytyy ilmottautua työttömäksi työnhakijaksi ja hakea työmarkkinatukea. Työttömänä työnhakijana nämä uudet aktiivimallit koskee myös "saikulla olevia työnhakijoita", eli työssäoloehdon täyttävää palkkatyötä on tehtävä 18 tuntia 3kk:n tarkastelujakson ikana, tai leikkuri iskee. Aktiivimalli "kakkonen" tulee kohta ja se edellyttää tuon työssäoloehdon täyttävän työn lisäksi tietyn määrän työhakemuksia tarkastelujakson aikana... Kiitokset näistä voi osoittaa maan hallitukselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe