Pelaan siis nhl2016 peliä ps4:llä ja aloitin be a pro moodin ja valitsin että aloitan urani chl:ssä. Eka kausi sujui normaalisti eli runkosarjan jälkeen pelattiin playoffit mutta toisella kaudella kun chl:n runkosarja päättyi niin pelattiinkin chl:n huippu lupausten välinen näytös ottelu tammikuun viimeisenä päivänä ja luulin että sen jälkeen pelattaisiin chl:n playoffit mutta ei vaan seuraava tapahtuma mun osalta olisi kesäinen Nhl draft ja tosiaan kun pelasin kautta eteenpäin niin en pelannut yhtään chl playoff ottelua vaan ainoa juttu mitä pystyin tekemään oli seurata Anaheim Ducksin otteluja kalenterin kautta ja kun katsoin pelaaja profiilia niin sinne oli merkattu että olisin osa Anaheim Ducksin organisaatiota vaikka minua ei oltu vielä edes varattu. Onko tässä siis kyseessä bugi vai ostiko Anaheim Ducksin organisaatio minun peli oikeudet chl:n runkosarjan jälkeen?
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371433- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69916- 68723
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56713Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi231655- 37599
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39527
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7521