Floridan kouluampuja näyttää ulkoapäin venäjätaustaiselta.
Tietojen mukaan, Nicholas ja Zachariy olivat adoptioveljeksiä The Cruz perheeseen.
Nicholas ja Zachariy kuulostavat venäläisiltä nimeiltä.
Cruz adoptioperheen sukunimi.
Tietojen mukaan adoptioäiti Cruz kuoli.
Jolloin Nicholas Cruz ampui koulussa oppilaita.
KUN EGOISTI VALTIO EROTTAA LAILLA LAPSIA BIOVANHEMMILTAAN, NIIN MIKÄÄN ADOPTIO TAI SIJAISVANHEMPI TULEE KOSKAAN KORVAAMAAN BIOVANHEMPIA.
LÄNSI TAITAA HARRASTAA SUORAA LASTEN RYÖVÄÄMISTÄ ETELÄMAISTA!!
ESIM. MARIANNE NYMAN PHILIPPIINEISTA
LUKEKAA PHILIPPIINIEN MAAN HISTORIAN, jota kirjoittivat suomalaiset, varsinkin Suomi -Philippine seura, niin siellä on erityinen lukunsa ADOPTIOLLE. Ikään kuin yhden maan historiaan kuuluu ADOPTIO yhtä vahvasti kuin esim. maan intsenäisyys.
Toinen luku on prostituutio.
Suomi on jälleen kerran sanottuna HOMOGEENINEN maa. Kansa on yhtenäinen.
Philippiinien historiaan mahtuu KAIKKI maanosien pääkulttuurit pitkän historian aikana
- afrojen heimot elävät läpi Etelä-Aasiaa esim Rohingya muslimit, joissa on paljon afrokaltaisia
- hindut veedinen kultuuri
- muslimit
- espanjalaiset eurooppa
- kiinalaiset
- jenkit
Philippiinien västö on muuta luokkaa kuin Suomessa.
Huom! maailman älykkäin ihminen on aasialainen.
Kouluampuja Nicholas Cruz venäläinen?
vihalintu
1
134
Vastaukset
- vihalintu
globaalisessa rotusekoittumisessa on puolensa, että mikä emomaa on kipeä esim sodan käynistä, niin se GEENI TUNTUU ihmisessä
toisin sanoen kun sinussa on hitusen venäläistä vertaa, niin kun venäjällä on ongelmia, niin samat ongelmat aktivoituvat sinussakin ja näkyvät tuntuvat ulkoapäin
toinen esimerkki ovat juutalaiset, jotka lähenevät jo paholaisia sotineen, johtoasemineen, rikkauksineen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069