Ostetaan haapatukkia

PieRas.ry

Järeää yli 50cm halkaisijaltaan olevaa haapatukkia ostetaan, myös lehtikuusta tarvitaan.
Terv. Lirksan ruuhitehdas

30

4629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruuhiko

Nyt kerrankin asiaa. Suosimalla paikallista puuta saadaan rahat jäämään omalle paikkakunnalle.
      Menestystä ruuhitehtaalle.

• hahhahhhaaaa

Haavasta saisi teille hyvät ruumisarkut? Lehtikuusi on teille liian kallista!

• miten.viisasta

Nyt on älyköt asialla. Apukoulusta terveiset.

• varoituksen.sana

Eivät mene omalle paikkakunnalle, vaan Lirksaan. Lirksassa on paljon huijareita.

• hlkjgffdsazsdxcfg

Lirksa on tuon aloittajan, sisäsiittoisen vajakin kehittämä sana,,mitä tarkoittaneekaan muuta kuin, että sillä on psyykelääkkeet ottamatta!

• iso.rikas

Minulla olisi tuollainen 50 ha haavikkoa jossa ohuin puu läpimitta on 8 m korkeudella 110 cm. Minä myyn ne pystykauppana kantohinta 45 € per kuutio. Kuljetuksen Lirksaan saatte itse hoitaa.

• PieRas.ry

Liian paksuja meidän tarkoitukseen.
        Terv. Ruuhitehdas

• hohkapuu

ota yhteyttä jos vielä tarjolla.. hohkapuu/Försti 0400514411

• TyytyväinenAsiakas

Kiitokset Lirksaan ruuhitehtaalle. Ostin oman ruuhen ja siinä on aivan upeaa jetkata. Oli joka sentin arvoinen hankinta.

• Onko ruuheissa mustikanvarvuista kaaret?

• PieRas.ry

Kaaria ei yhdestä puusta veistetyssä ruuhessa ole.

• blackkia

Mites se mustalla nahkalla päällystetty ruuhi, tuleeko markkinoille ensiviikolla?
        Pitäisi olla ne mustat nahkaiset sivulokerot mukana!

• Mehtur

Minä kaavoin aikoinaan Schaumann yhtiölle haapoja tuolla Päijät-Hämeessä päin kovalla pakkasella 1980 luvulla. Ne menivät Porin Tulitikkutehtaalle suurimmaksi osaksi ja osa jäätelötikkujen tikuiks.
      Se oli miesten työtä, ei leikkiä lasten. Kun on 27 astetta pakkasta ja vähän toista puuta vasten hivautti, kaataessa, niin oksanpätkiä lensi ilimassa kun sianporsaita. Melekkein kun Tali-Ihantalassa.

• Bic.sika

Räjähtikö tali ihantalassa sikala?

• Höpöhöpöukko

Ihantalassa ei porsaita lennellyt,lienetkö edes metsuri.

• Rassejetkaleille.turbani

Ihantalass räjähti salpietari saavi kylmyyden takia lähellä sikalaa. Sieltä ne sian porsaat lensi. Kauimmaiset lensi kuulemma ojalaan.

• Raketmiäs

On siinä kans varsinaiset asiantuntijat liikekannalla. Minä kaadoin helevetin isoja haapoja tulitikkutehtaalle 1980 luvulla tuolla Päijät-Hämeessä metsätyömiehenä ollessain. Olisin kaatanut koko Suomen, vain kun sosialistit tuli valtaan ja selekä vihotteli.

• tarakorvesta

Täyttyy sanoa rehdisti, jotta vaikka vanhat kaivelit, niin kyllä minä olen samaa mieltä. Saha pörisee edelleen ja Traktorista löytyy voimaa, kaikkialle sopivasti.
      On sitä vedelty naruista, ja tullaan vetelemään. Äänestämään menen heti kun mahdollista.
      Tällä palstalla en muuten hyvälaatuisia työkäsineitäni sontaan sotke;)

• tarakorvesta

• koukussa.vaalihumuun

• jalojalava

Puut ovat paljon.
      Ne on jalostettu setreistä ja lehtimäen metsistä olevista laivapuista.
      Lisäksi on todettava seuraavaa. On olemassa paljon jalostamatonta. Siis lahjoja ja joulukuusia.

• heraa.viileihinne
    • tuliko.selväksi

Lieksasta ei myydä yhtään puuta koska tuleva pyrolyysitehdas tarvitsee joka ainoan puun ja jopa pellonreunan pajukoita voidaan raivata jalostettavaksi!
      Oikein väärät puut menee koneinsinöörien lentokonetehtaalle potkuritarpeiksi!

• Lähtö.valmiina

Dodii, duoda, nus olisis se kuorma tehtynnä. Laeeta osoote, nii tuuvvaan pihhaan.

• Nekstor

Se on ihan tyhjä vänkyttee jonnijoutavvoo. Lieksassa ei ou ennee jätkiä, siis vanahanliiton mehtätyömiehiä. Niitä, jotka teki sen 30 mottii, eikä sutta karkkuu, n lähtenneet, eikä ryssee.

• Tehty.on

Vajaa 40v sitten tuli mitta täyteen savottahommia. Selkä muistuttaa niistä ajoista joka päivä. Sinänsä mukavaakin hommaa, jos unohtaa ne ääriolosuhteet.

• Anonyymi

Meillä olisi varmaan kaksisataa vuotta vanha haapa pystössä. Moto ei saanut sitä kaadettua... Kiinnostaako?

• Anonyymi

Vieläkö Lieksassa ruuhia tehdään? Luulin että ollaan jo kokonaan siirrytty saunalauttoihin

• Anonyymi

Jos hinnoista sovitaan, voisin myydä aikoinaan laivanrakennuspuiksi istutettua siperialaista että eurooppalaista lehtikuusta Kiteen Puhoksessa pystykauppana. Kappalemäärä on varmastikin riittävä ja vain käteiskauppa tulee kysymykseen hintaan miljoona euroa. Puiden kaataminen ja kuljetus siirtyy ostajan vastuulle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2561
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1888
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1883
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1338
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1218
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1070
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      924
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      923
    Aihe