Ostetaan haapatukkia

PieRas.ry

Järeää yli 50cm halkaisijaltaan olevaa haapatukkia ostetaan, myös lehtikuusta tarvitaan.
Terv. Lirksan ruuhitehdas

27

3824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruuhiko

      Nyt kerrankin asiaa. Suosimalla paikallista puuta saadaan rahat jäämään omalle paikkakunnalle.
      Menestystä ruuhitehtaalle.

    • hahhahhhaaaa

      Haavasta saisi teille hyvät ruumisarkut? Lehtikuusi on teille liian kallista!

    • miten.viisasta

      Nyt on älyköt asialla. Apukoulusta terveiset.

    • varoituksen.sana

      Eivät mene omalle paikkakunnalle, vaan Lirksaan. Lirksassa on paljon huijareita.

    • hlkjgffdsazsdxcfg

      Lirksa on tuon aloittajan, sisäsiittoisen vajakin kehittämä sana,,mitä tarkoittaneekaan muuta kuin, että sillä on psyykelääkkeet ottamatta!

    • iso.rikas

      Minulla olisi tuollainen 50 ha haavikkoa jossa ohuin puu läpimitta on 8 m korkeudella 110 cm. Minä myyn ne pystykauppana kantohinta 45 € per kuutio. Kuljetuksen Lirksaan saatte itse hoitaa.

      • PieRas.ry

        Liian paksuja meidän tarkoitukseen.
        Terv. Ruuhitehdas


      • hohkapuu

        ota yhteyttä jos vielä tarjolla.. hohkapuu/Försti 0400514411


    • TyytyväinenAsiakas

      Kiitokset Lirksaan ruuhitehtaalle. Ostin oman ruuhen ja siinä on aivan upeaa jetkata. Oli joka sentin arvoinen hankinta.

    • Onko ruuheissa mustikanvarvuista kaaret?

    • PieRas.ry

      Kaaria ei yhdestä puusta veistetyssä ruuhessa ole.

      • blackkia

        Mites se mustalla nahkalla päällystetty ruuhi, tuleeko markkinoille ensiviikolla?
        Pitäisi olla ne mustat nahkaiset sivulokerot mukana!


    • Mehtur

      Minä kaavoin aikoinaan Schaumann yhtiölle haapoja tuolla Päijät-Hämeessä päin kovalla pakkasella 1980 luvulla. Ne menivät Porin Tulitikkutehtaalle suurimmaksi osaksi ja osa jäätelötikkujen tikuiks.
      Se oli miesten työtä, ei leikkiä lasten. Kun on 27 astetta pakkasta ja vähän toista puuta vasten hivautti, kaataessa, niin oksanpätkiä lensi ilimassa kun sianporsaita. Melekkein kun Tali-Ihantalassa.

      • Bic.sika

        Räjähtikö tali ihantalassa sikala?


    • Höpöhöpöukko

      Ihantalassa ei porsaita lennellyt,lienetkö edes metsuri.

    • Rassejetkaleille.turbani

      Ihantalass räjähti salpietari saavi kylmyyden takia lähellä sikalaa. Sieltä ne sian porsaat lensi. Kauimmaiset lensi kuulemma ojalaan.

    • Raketmiäs

      On siinä kans varsinaiset asiantuntijat liikekannalla. Minä kaadoin helevetin isoja haapoja tulitikkutehtaalle 1980 luvulla tuolla Päijät-Hämeessä metsätyömiehenä ollessain. Olisin kaatanut koko Suomen, vain kun sosialistit tuli valtaan ja selekä vihotteli.

    • tarakorvesta

      Täyttyy sanoa rehdisti, jotta vaikka vanhat kaivelit, niin kyllä minä olen samaa mieltä. Saha pörisee edelleen ja Traktorista löytyy voimaa, kaikkialle sopivasti.
      On sitä vedelty naruista, ja tullaan vetelemään. Äänestämään menen heti kun mahdollista.
      Tällä palstalla en muuten hyvälaatuisia työkäsineitäni sontaan sotke;)

      • tarakorvesta

      • koukussa.vaalihumuun

    • jalojalava

      Puut ovat paljon.
      Ne on jalostettu setreistä ja lehtimäen metsistä olevista laivapuista.
      Lisäksi on todettava seuraavaa. On olemassa paljon jalostamatonta. Siis lahjoja ja joulukuusia.

    • heraa.viileihinne
    • tuliko.selväksi

      Lieksasta ei myydä yhtään puuta koska tuleva pyrolyysitehdas tarvitsee joka ainoan puun ja jopa pellonreunan pajukoita voidaan raivata jalostettavaksi!
      Oikein väärät puut menee koneinsinöörien lentokonetehtaalle potkuritarpeiksi!

    • Lähtö.valmiina

      Dodii, duoda, nus olisis se kuorma tehtynnä. Laeeta osoote, nii tuuvvaan pihhaan.

    • Nekstor

      Se on ihan tyhjä vänkyttee jonnijoutavvoo. Lieksassa ei ou ennee jätkiä, siis vanahanliiton mehtätyömiehiä. Niitä, jotka teki sen 30 mottii, eikä sutta karkkuu, n lähtenneet, eikä ryssee.

      • Tehty.on

        Vajaa 40v sitten tuli mitta täyteen savottahommia. Selkä muistuttaa niistä ajoista joka päivä. Sinänsä mukavaakin hommaa, jos unohtaa ne ääriolosuhteet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe