Haarojen välinen leveys...

mato

Niin.. kun mulla on lauta ja oon 150 ja 42kg ni et miten kaotaan se pituus jalkojen välissä oon vasta ihan aloittelia... auttakaa jos osaatte ja jos tajusitte (:

8

8244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cornet

      Hmm.
      Yleensä nämä "säädöt" ovat valmiina kaikissa vuokrausliikkeissä,eikä tuohon "haarojen väliseen leveyteen" voi itse vaikuttaa.
      Tärkeintä on se,että on oikein pituinen lauta.
      Samalla se leveyskin on oikea.

      Jos nyt tajusin mitä tarkoitat.

    • no sopivan mittanen lautahan on siinä leuan ja silmien välissä, siis pituudeltaan..
      ja siteiden väli ois joidenki mukaa se mikä on polvesta kantapäähän..

    • 10 vuotta laskenut

      Ei siinä oo minkäänlaista "sääntöä" et kuin kaukana siteiden pitää olla toisistaan. Ite oon 185cm/77kg lauta 164 cm ja siteiden etäisyys on jotain 50cm, kulmat edessä 18 ja takana -15 astetta. Laita niin miten tuntuu parhaalta eikä jalat tuu kipeiks. Ja kulmien kaa sama juttu.

      • sanoisit

        kun mä oon 184cm ja 56kg, ja lauta on 160cm. Koska omasta mielestäni tuli ostettua liian pitkä lauta. Huomasin sen kun oon sillä nyt 7 vuotta laskenu. Enkä löydä mukavaa asentoa siteille, oon kokeillu kaikenlaisia. Sitä ennen mulla oli 156-senttinen lauta 8 vuotta. Eka lautani oli 145-senttinen, sillä laskin 2 vuotta, mutta sitten kasvoin pituutta 10 senttiä, ja ostin sen 156:sen. Mutta nyt siis on tuo 160:nen, jolla ei oo kiva laskea kun se tuntuu liian raskaalta, mutta kuitenkin kovassa vauhdissa liian hepposelta. Missä vika?


      • guru
        sanoisit kirjoitti:

        kun mä oon 184cm ja 56kg, ja lauta on 160cm. Koska omasta mielestäni tuli ostettua liian pitkä lauta. Huomasin sen kun oon sillä nyt 7 vuotta laskenu. Enkä löydä mukavaa asentoa siteille, oon kokeillu kaikenlaisia. Sitä ennen mulla oli 156-senttinen lauta 8 vuotta. Eka lautani oli 145-senttinen, sillä laskin 2 vuotta, mutta sitten kasvoin pituutta 10 senttiä, ja ostin sen 156:sen. Mutta nyt siis on tuo 160:nen, jolla ei oo kiva laskea kun se tuntuu liian raskaalta, mutta kuitenkin kovassa vauhdissa liian hepposelta. Missä vika?

        Mä sanoisin että se liian raskas tunne saadaan pois kun hiot kulmakantit pyöreiksi niin että leikkaavan kantin pituutta saa pari senttiä lyhyemmäksi niin pitäis helpottaa. Tuo heppoisuus on yleensä ihan kiertojäykkyydestä kiinni että joko paremmat siteet ja kengät tai sit jos ei auta niin uus ja jäykempi lauta. Ei kai sulla ole joku avalance tai muu lelu.

        Itse lasken 171 nitron atlaksella mutta en toisaalta enää hypi ja mielummin lasken vuorilla kuin suomessa että laudan tyyppikin on nykyään valittu sen mukaaan.


      • sanoisit kirjoitti:

        kun mä oon 184cm ja 56kg, ja lauta on 160cm. Koska omasta mielestäni tuli ostettua liian pitkä lauta. Huomasin sen kun oon sillä nyt 7 vuotta laskenu. Enkä löydä mukavaa asentoa siteille, oon kokeillu kaikenlaisia. Sitä ennen mulla oli 156-senttinen lauta 8 vuotta. Eka lautani oli 145-senttinen, sillä laskin 2 vuotta, mutta sitten kasvoin pituutta 10 senttiä, ja ostin sen 156:sen. Mutta nyt siis on tuo 160:nen, jolla ei oo kiva laskea kun se tuntuu liian raskaalta, mutta kuitenkin kovassa vauhdissa liian hepposelta. Missä vika?

        no jos oikeesti oot sillä laudalla jo sen 7 vuotta jyränny niin todennäköissesti se alkaa jo ruveta antamaan periks.. eli alkaa lanaamaan ja tuntumaan raskaalta ja kiertojäykkyys on hävinny niin alkaa tuntuu hepposelta.. suosittelen että ostat uuden laudan. ja ei mitään ihan alottelijan lautaa..


    • pööööööööööööööööööööööö

      Stanssi kannattaa laittaa suurinpiirtein hartioitten levyseksi. Jos oot jibbailija ja veät kaikkii reilei ja pressei, niin jonkun verran isompi. Streettiä laskevalla kannattaa olla vähän isompi kuin hartioitten leveys ja all-around-laskijalle sopiva on hartijoitten leveys. Offareitten laskemiseen kapea stanssi. Siteitten kulmat on sitten aivan eri asia.

    • Mini minä

      Sille ei oo mitään lakisääteistä leveyttä :), eli tesmaile mikä tuntuu parhaalta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe