C kortti estekö?

Kuljettajaksiko

Onko ylipaino esteenä kuljetusalalle, kortin saamiselle tai lääkärintodistukseen? Minulla ei ole mitään sairauksia tai fyysisiä ongelmia painooni liittyen (Paitsi tietenkin heikko kunto mutta sitä saa paremmaksi) . En polta/ole ikinä polttanut enkä juo alkoholia ollenkaan, vaan olen itseni ihan syömällä tähän kuntoon saanut. Olen alkanut tekemään asialle jotakin ja keventämään painoani mutta terveystarkastus ajokorttilupaa varten on pian ja jännittää josko se on esteenä sen saamiselle.

8

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PuukengätOnTärkeimmät

      Jos ei mene yli 76 tonnin niin ei haittaa. Tärkeintä on hommata puukengät sillä vain niillä pääset piireihin ja saat muilta paksumahoilta hyväksyviä nyökkäyksiä Abc:n kahvipöydistä.

    • KäkKriäinen

      Taitaa olla Turun oma "Sami Hedberg" alias Bussissa olla asialla. On nyt uusi taktiikka eli stand Up komiikka,kun se vanha YTK kampanja alkoi jo tökkiä pahasti. Arvaa mistä tämäkin kirjoituksen
      kotiosoite taas löytyi. Kyllä Runosmäestä Suomen Turusta. Kas kummaa kun ei tarvitse paljon ynnätä. Kukaan muu kuin joku TOSI heppatyttö ei aja enää autokoulussa C-korttia,koska se maksaa ihan maltaita eli tosipaljon fyffee kuten Tanhupallo hahmo sanoisi Putous ohjelmassa. Sitten jos lähdetään ihka oikealle ammattiin ohjaavalle C-kortti puolelle niin kun ihminen hakee paikkaa näihin koulutuksiin niin ennen koulutuksen alkua selvitetään tarkasti nämä käytännön asiat kuten terveys ja muut mahdolliset ammattiin liittyvät esteet. Ylipaino ei ole este millekään asialle elämässä. Itse olen aina ollut 100 kg tai paljonkin siihen päälle. Armeijassa marssin kaikki marssit kun kukkakepit hyytyivät jo heti alkuvaiheessa,saatanan pellehermannit luuserit. Muijan etsimiseenkään se ei ole mikään este.Lihavat ovat lupsakoita ihmisiä ja kaikki on vain omasta asenteesta kiinni. itse asiassa naisia ei edes kiinnosta miehen paino vaan millainen ihminen on kyseessä. Tämä asia on yllättänyt jopa minut lihavan miehen.
      Ainoastaan 1- tyypin diabetes joka sitä tyyppiä,että sokeriarvojen heittely on niin rajua voi olla este C kortin saamiselle ja työskentelylle kuljetusalalla. Me kaikki jotka luemme näitä juttuja säännöllisesti tiedämme kyllä,että tässä tapauksessa oli taas kyseessä työtön luuseri Turusta
      sillä kukaan nuori ihminen lihava tai laiha ei ole niin tyhmä ettei osaisi googlettaa missä mennään.
      Nuoret ovat fiksuja ihmisiä ja osaavat kyllä hakea tietoa netistä eikä Suomi24 .fi areenalta.

      • hyvähän se on rekisteröimättömänä arvostella rekisteröityjä :)

        Noh C-korttiin muuten samat terveysvaatimukset kuin B-korttiin, mutta näön tulee olla parempi ja ei sais olla kuuro :)

        Ehkä säkin joskus vielä rekisteröidyt :)

        Miten sattuikaan että nimimerkki "VainMuutamanTunninTähden" kirjoitti minutti ennen sua vaikka muuten on yöllä niin hiljasta täällä? Ihme sattuma? Eiks joo? Jos olisin tommonen stalkkaaja niin voisin väittää että se oot sinä arvon "KäkKriäinen"


      • Erkkolan..Oy
        Bussissa kirjoitti:

        hyvähän se on rekisteröimättömänä arvostella rekisteröityjä :)

        Noh C-korttiin muuten samat terveysvaatimukset kuin B-korttiin, mutta näön tulee olla parempi ja ei sais olla kuuro :)

        Ehkä säkin joskus vielä rekisteröidyt :)

        Miten sattuikaan että nimimerkki "VainMuutamanTunninTähden" kirjoitti minutti ennen sua vaikka muuten on yöllä niin hiljasta täällä? Ihme sattuma? Eiks joo? Jos olisin tommonen stalkkaaja niin voisin väittää että se oot sinä arvon "KäkKriäinen"

        Kerro nyt perkele viimein että mikä itseisarvo rekiteröidyssä nimkmerkissä on? Itse kirjoittelet lukemattomilla rekattomilla nimimerkeillä. Mitä nimimerkin rekisteröiminen vaikuttaa itse kirjoitukseen?


      • Erkkolan..Oy

        Kerro Bussissa kuinka pitkään olet taas hoitolaitoksesta ulkona? Yli viikon olit taas ilmeisesti sisällä jossain koska et kirjoittanut yhtään aivopierua sinä aikana. Vai kirjoittelitko idioottimaisia valheitasi jollain muulla palstalla? Olitko kenties sähkömies, taksikuski, kitaristi vai Salattujen elämien valomiehenä jossain muualla internetin maailmassa? Montako päivää aiot nyt jakaa idioottimaisia paskojasi tällä palstalla?


      • KäkKriäinen
        Bussissa kirjoitti:

        hyvähän se on rekisteröimättömänä arvostella rekisteröityjä :)

        Noh C-korttiin muuten samat terveysvaatimukset kuin B-korttiin, mutta näön tulee olla parempi ja ei sais olla kuuro :)

        Ehkä säkin joskus vielä rekisteröidyt :)

        Miten sattuikaan että nimimerkki "VainMuutamanTunninTähden" kirjoitti minutti ennen sua vaikka muuten on yöllä niin hiljasta täällä? Ihme sattuma? Eiks joo? Jos olisin tommonen stalkkaaja niin voisin väittää että se oot sinä arvon "KäkKriäinen"

        Taas se Bussissa puhui itsensä pussiin. Eihän tämän viestiketjun aloittaja pitänyt olla Bussissa vaan Kuljettajaksiko, vaikka kyllähän me kaikki heti luimme rivien välistä kuka on kyseessä.
        Nyt hän itse vouhottaa taas rekisteröitymisestä. Mikä hemmetti siinä on niin pirun tärkeää? Puuta heinää kirjoittelet täällä rekisteröidyllä nimimerkillä ja niillä kymmenillä muilla jotka me muut heti tunnistamme lauserakenteesta ja tekstin rytmityksestä. Kuskit ovat nääs aika fiksua porukkaa. Ja mitä tulee kuka kirjoittaa mitä ja milloin on hiljaista . Totuus on se ,että 10.3 joka oli lauantai ilta tällä keskustelupalstalla on paljon lukijoita ja jopa kommentointia tapahtuu jopa kaljatuoppi kourassa,vaikka kommentoinnin raja on monilla korkealla. He eivät jaksa edes enää kommentoida sinun ärsyttäviä työntekoa vieroksuvia mielipiteitä. Ja mitä tulee alkoholijuomiin ,niin tiedoksi vaan en käytä alkoholia,koska se on pahaksi meidän kaikkien terveydelle.Sinäkin voisit ottaa mallia niin jaksaisit paremmin painaa pitkää työpäivää.


      • ViikkoSisällä
        Erkkolan..Oy kirjoitti:

        Kerro Bussissa kuinka pitkään olet taas hoitolaitoksesta ulkona? Yli viikon olit taas ilmeisesti sisällä jossain koska et kirjoittanut yhtään aivopierua sinä aikana. Vai kirjoittelitko idioottimaisia valheitasi jollain muulla palstalla? Olitko kenties sähkömies, taksikuski, kitaristi vai Salattujen elämien valomiehenä jossain muualla internetin maailmassa? Montako päivää aiot nyt jakaa idioottimaisia paskojasi tällä palstalla?

        Viikko sisällä ja vuorokausi vapaata. Näin pyörii Tuomaksen elämä.


      • Neljä eriki nimimerkkiä peräkkäin ViikkoSisällä KäkKriäinen Erkkolan..Oy
        Erkkolan..Oy

        Kirjottajien määrä 4 KPL

        Nössöysen ja pelon taso 100% kun ei reksiteröidytä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe