Iltalehdessä Maailmanmatkaaja Liisa kannustaa Thaimaahan !
Bangkokia naisille ja myös rantakohteita. . . Patttttaya ? ?
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/201803092200799625_ma.shtml
No nyt se Tuli. . . Thaimaa naisten kohde
9
585
Vastaukset
- 2010vuodesta
Tämä Liisa ei ole Lesbo kuten kaikki muut naiset jotka kirjoittaa vasten minun mielipidettäni.
Me täällä Vähässäkyrössä aina perustamme tietoisuutemme iltapäivälehtien selailuun. - ValutiEsso
Voi kun saataisiin Georg Ots takaisin. Sekä laulamaan että tai free liikenteeseen. Niin ja ruplat takaisin sekä valùuttabaarit.
- Laulunlyömä
Meinaatko, että pitää erota EU:sta ?
Ruplat tai markat takaisin ? - Vittuvittuvittu
Laulunlyömä kirjoitti:
Meinaatko, että pitää erota EU:sta ?
Ruplat tai markat takaisin ?Ennätys vittuvittuvittu jo tässä vaiheessa aloituksen aihe muuttui.
Minä olenkin miettinyt sitä, että miksi naiset ei olisi menneet Pattayalle.
Gambia Gambia kiinnostaa, vaikka urhot komeat ja uljaat seksituristi miehet
menee Pattayalle. Näkee videoilta, kuinka kiimasia miehiä eikö ? ?
Sitten niin kuin haukutaan haukutaan Thai naisia vaikka itse ollaan kauniimpia vai ?
Ei tää nyt oikein täsmännyt tää keskustelu ja jossakin niin kuin tyssäs ? ?
Oliko kuitenkin niin, että se itsetunto ja taso ei riitä Thaimaahan edes ? ?
Kyllä minä olen nähnyt aika moisia pohja noteerauksia myös lähiöbaareissa
ja kyllä Itiksen ja Kantsun torilla on myös aika showta kesäisin.- ihankaikille
Pattaya on Paratiisi maan päällä
- VarmastiKaikille
Totta, ei edes yhtä koiraa keskustan alueella ja mafia Huan puolella.
- Kunjaksaisodottaa
Niin on. Vielä kun pari viikkoa jaksaa odottaa niin on jälleen kerran matkalla Pattayalle parin viikon kevätlomalle.
- VoimiaOdotukseen
Kunjaksaisodottaa kirjoitti:
Niin on. Vielä kun pari viikkoa jaksaa odottaa niin on jälleen kerran matkalla Pattayalle parin viikon kevätlomalle.
Odottavan aika on pitkä, koita kestää.
Jos tapaat näitä lukuisia "ensiviikolla" lähteneitä, jotka ei koskaan palanneet, niin tuo heidät takaisin sitten neljän viikon kuluuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710762
- 1276893
- 955553
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324820- 404104
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta283461- 613434
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323352Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192784- 542539