Iltalehdessä Maailmanmatkaaja Liisa kannustaa Thaimaahan !
Bangkokia naisille ja myös rantakohteita. . . Patttttaya ? ?
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/201803092200799625_ma.shtml
No nyt se Tuli. . . Thaimaa naisten kohde
9
574
Vastaukset
- 2010vuodesta
Tämä Liisa ei ole Lesbo kuten kaikki muut naiset jotka kirjoittaa vasten minun mielipidettäni.
Me täällä Vähässäkyrössä aina perustamme tietoisuutemme iltapäivälehtien selailuun. - ValutiEsso
Voi kun saataisiin Georg Ots takaisin. Sekä laulamaan että tai free liikenteeseen. Niin ja ruplat takaisin sekä valùuttabaarit.
- Laulunlyömä
Meinaatko, että pitää erota EU:sta ?
Ruplat tai markat takaisin ? - Vittuvittuvittu
Laulunlyömä kirjoitti:
Meinaatko, että pitää erota EU:sta ?
Ruplat tai markat takaisin ?Ennätys vittuvittuvittu jo tässä vaiheessa aloituksen aihe muuttui.
Minä olenkin miettinyt sitä, että miksi naiset ei olisi menneet Pattayalle.
Gambia Gambia kiinnostaa, vaikka urhot komeat ja uljaat seksituristi miehet
menee Pattayalle. Näkee videoilta, kuinka kiimasia miehiä eikö ? ?
Sitten niin kuin haukutaan haukutaan Thai naisia vaikka itse ollaan kauniimpia vai ?
Ei tää nyt oikein täsmännyt tää keskustelu ja jossakin niin kuin tyssäs ? ?
Oliko kuitenkin niin, että se itsetunto ja taso ei riitä Thaimaahan edes ? ?
Kyllä minä olen nähnyt aika moisia pohja noteerauksia myös lähiöbaareissa
ja kyllä Itiksen ja Kantsun torilla on myös aika showta kesäisin.- ihankaikille
Pattaya on Paratiisi maan päällä
- VarmastiKaikille
Totta, ei edes yhtä koiraa keskustan alueella ja mafia Huan puolella.
- Kunjaksaisodottaa
Niin on. Vielä kun pari viikkoa jaksaa odottaa niin on jälleen kerran matkalla Pattayalle parin viikon kevätlomalle.
- VoimiaOdotukseen
Kunjaksaisodottaa kirjoitti:
Niin on. Vielä kun pari viikkoa jaksaa odottaa niin on jälleen kerran matkalla Pattayalle parin viikon kevätlomalle.
Odottavan aika on pitkä, koita kestää.
Jos tapaat näitä lukuisia "ensiviikolla" lähteneitä, jotka ei koskaan palanneet, niin tuo heidät takaisin sitten neljän viikon kuluuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti27835192Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s854634Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294584Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2583902Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1003190Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös192709Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta592526En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122034Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi471793Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4121629