Ebayn ostokset

Mies559

Hei! Katselin tossa ebayn sivuja ja löyty kivoja hameita,jotka mahtuu minulle vyötärö 98cm
Siis kellään kokemusta ky.nettikaupasta?
Tuleeko lähetys kotiin vai postiin ym.
Vinkkejä ilmeisesti ebayn koko 38 vastaa suomen 48?
Kiitos jo etukäteen

6

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyguhkgyug

Jos ostaa vähänkin kooltaan isomman ostoksen (kuten aloituksessa hameen) niin eiköhän paketti ole niin suuri että se on noudettava postista, ellei tilaa kotiintoimitusta.

• MiksiEtMene

kaupasta ostamaan niin voit samalla sovittaa hametta???

• kokemuksella

eBayssä laatu vaihtelee paljon mutta itse tilailen sieltä paljon ja osa on kyllä todella laadukastakin, arpapeliä vaan hieman. Huonolaatuisista voi tosin vaatia rahat takaisin joten tappioksi jää vain harmitus. Suurin osa paketeista pakataan niin tiiviisti että mahtuu postiluukusta mutta osan voi joutua hakeen postista. Mutta ei niihin paketteihin merkata kovin tarkkaan mitä sisältää ja voit olla varma ettei postin henkilökuntaa erityisemmin kiinnosta niitä tutkia joten reippaasti hakeen vaan. Kokojen suhteen kannattaa olla tarkkana ja yrittää etsiä myyjä jolla olis selkeä taulukko jossa on sentti- tai EU-koot listattuna.

eBay on noista kaikista "kiinakaupoista" se luotettavin ja itsellä ei siis ole ollut mitään ongelmia koska reklamoida voi ja myyjät herkästi antaa rahat takaisin ettet anna negatiivista palautetta.

• MiksiTilata

kun kaupasta voi ostaa ja samalla voi sovitttaa

• Yksvaan55

Ei taida kivijalkakaupasta löytyä mm.lyhyitä vekkihamosia koko 48?

• Anonyymi

Ebay on lähinnä ruinnastettavissa meidän huuto.net ja Tori.fi palveluihin. Myyjiä on monenlasia ja heidän pisteensä näkyy siinä ostoksen rinnalla. Maksu ilman muuta vain luottokortilla tai paypalilla.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe