http://cdimage.ubuntu.com/daily-live/current/
Tuosta lataus /levykuva/asennus koneelle
Kokeillaas tuota Ubuntua
33
579
Vastaukset
Hyvin toimii tämä Ubuntu18.04 LTS
Kieli asetukset ja sieltä ääkköset toimimaan
Tämä on parasta käytistä mitä netistä löytyy ja vain Mint pysyy rinnallahttps://aijaa.com/Bl3KPt
Asensin tähän Chromen, Firefox tässä tuli valmiina. Täytyypä katsella mitä tähän asentaa ohjelmia, ainakin kuvaruudun videokaapparin- Hienohomma
18.04 alkaa tuleen valmiiksi :D
- mintistilinuxisti
Juu, hyvältä vaikutaa...
- böörb
mintistilinuxisti kirjoitti:
Juu, hyvältä vaikutaa...
Vielä puolitoista kuukautta..
- KokeileUbuntua
Ubuntu on kovin kokeiltava
Niin se toimii hienosti ja tuolta ohjemia löytyy jossa ei ole pöpöjä
https://youtu.be/DvbarMObpno?list=UUe_PXqrcsPH8age1DzKVqSQ- OhYeahhhhh
Ubu näyttää hyvältä
- bööörb
On hieno ja yllättävän nopea
- Onneksi_Windows_Toimii
Samaa kuraa kuin ennenkin.
- HuuuuHuruja
Tää on upee!
windows on kuraa, eikä toimi - sörsse
Homot käyttää ubuntua, sinäkin.
- onsesurkee
sörsse kirjoitti:
Windows ei kelpaa edes homoille.
- HuruInvaasio
sörsse kirjoitti:
Homot tarkkoja asioista!
Hurutsekoja!
Mitä tulee Ubuntu 18.04 se vaikuttamahtavalta! mutta huhtikuussa saamme nähdä - RööriPentti
Eikös nillä poijiilla ole Applen koneet?
Win10 taas???? Kelle se nyt kelpais???? - TainaNam
UBUNTU on AIVAN IHANA
- JDBL
TainaNam kirjoitti:
UBUNTU on AIVAN IHANA
Näin on
- Täähänonkiva
Taisi tulla musta ubuntu käyttäjä
- koukussaOlen
Minä olen Ubuntun lisäksi sekakäyttäjä. Ensin tuli Ubuntu ja sen jälkeen muut päihteet ja loppua ei näy.
- pururata-märkä
koukussaOlen kirjoitti:
Minä olen Ubuntun lisäksi sekakäyttäjä. Ensin tuli Ubuntu ja sen jälkeen muut päihteet ja loppua ei näy.
Enneminkin sekosellainen, ainakin jutuista päätellen.
- anonyymi____
koukussaOlen kirjoitti:
Yritä ensin päästä eroon siitä Ubuntusta, päihteitten käyttö vähenee sitten itsestään.
- IhmeIdiootteja
pururata-märkä kirjoitti:
Enneminkin sekosellainen, ainakin jutuista päätellen.
Suksi HURU Helvettiin
- pururata-märkä
IhmeIdiootteja kirjoitti:
Suksi HURU Helvettiin
Kannattaisiko opetella lukemaan ja sitten harjoitella luetun ymmärtämistä vai
"... ja sen jälkeen muut päihteet ja loppua ei näy. "
veditkä herneen nenään koska tuo on jotenkin omanlaistasi toimintaa? - HuuuuHuruja
pururata-märkä kirjoitti:
Kannattaisiko opetella lukemaan ja sitten harjoitella luetun ymmärtämistä vai
"... ja sen jälkeen muut päihteet ja loppua ei näy. "
veditkä herneen nenään koska tuo on jotenkin omanlaistasi toimintaa?ketään kiinnosta hurujen valitukset
- Bersel
HuuuuHuruja kirjoitti:
ketään kiinnosta hurujen valitukset
winfaneilla ongelma
- Kohtakoneeseen
Kohta kokeilaan, lataa parastaikaa.
- Toimiiiiiiiii
Wauuuuuuuu
- vielätyönalla
asennan vasta kun julkaistaan.
- LTS_pvm
Mutta eikös sen virallisen Ubuntu18.04 LTS:n pitänyt tulla saataville vasta kuukauden parin kuluttua?
- enskuussa
18 meinaa vuotta, 04 kuukautta. Julkaistaan 26.04.2018.
- LTS_pvm
Tulostinta / monitoimilaitetta ostaessa, niin mitkä merkit ovat varmimpia toimimaan Ubuntun kanssa? Canon, HP ?
- watchyourback
Kannattaisi "keksiä" edes tulostimen ( mnitoimilaitteen?) tyyppi ja sitten haeskella toisten kokemuksia ja käydä valmistajien sivuilla.
Nämä keskustelut täällä ovat täynnä mutuilijoita joilla tuskin on kokemusta uusista laitteista, tai yhdestä korkeintaan.
Matkailu avartaa eikä täällä palele https://aijaa.com/0tHfKY
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001