Mihin kannattaa suunnata?
Missä Jyväskylän baarissa lesbot viihtyy
11
2182
Vastaukset
- Hiihtis
Muakin kiinnostais. Mennäänkö samaan baariin ja viihdytään siellä?
- Misootte
Täällä myös yks jyväskyläläinen lesbo, joka on miettiny ihan samaa!
- JazzyMe
Tulkaa Poppariin, se on mun vakkaripaikka :-)
- 62v.paappa
Lesbot on kauniita!
- jänkhän_mies
mitäs ne sellaiset lesbot on :)
vai oonko mieki sellainen - gimmel
Keltinmäen baarissa niitä näkee,,,,,sillotällö.
Hmm oon ite kohta 21v bi tyttönen, vaikka en ole naisen kanssa ikinä ollutkaan. muutin jkl viime keväänä. Mäki haluisin jotain baariseuraa, tosi harvoin käyn baarissa ku ei ole seuraa. Jos joku/jotkut haluais pitää jonku miitin ni ois aika mukavaa :)
- Ohomuitakin
Minäkin muuttanut Jyväskylään viime keväänä, ja voisin mielellään lähtee seuraks tai jonnekkin miittiin vaikkapa! :)
- Anonyymi
Moro, tääl 20/02 tyttö. Muutin tos syksyllä Jyväskylään, pan/lesbo en oo varma et kumpi oon. Olisinko mä sulle baariseuraa ?
- Jayzee
Minä olen muuttamassa JKL:n myös ensi kuussa, enkä sieltä oikeastaan tunne ketään. Oon kolmekymppinen, akateeminen femme. Monet sanovat sen olevan opiskelijoiden kaupunki, mutta itse vahvasti työelämässä.. Miitti kuulostaisi enemmän kuin tervetulleelta! <3
Joku puhui Popparista, järjestyiskö siellä tapaaminen maalis-huhtikuussa? - Henuu
Eikun vaan Brahan tanssii ysärii nyt 16.3, electric retro night :D
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043