Tiedättekö jotain hyvää kauppaa josta saa edullisia ja hyviä time lapse kaukosäätimiä jotka voisi kiinnittää järjestelmäkameraan.
Time lapse remote
5
197
Vastaukset
Ostin joskus Verkkokaupasta.com Hähnelin "GIGA T Pro" kaukolaukaisimen. Onhan tuo useamman vuoden jo pelannut. Pikaisen googlauksen mukaan malli on päivittynyt kakkosversioon, joka näyttää melko samalta ainakin päälle päin. Kärkkäisellä näytti olevan 79 euroa. Itse maksoin mielestäni enemmän, mutta aikaakin on kulunut varmaan lähemmäs 10 vuotta.
- Kuvailinko
Osta tuosta. En tiedä toimiiko mutta saahan tuota kokeilla. https://www.telefoto.fi/tuote/hahnel-captur-module-timer
- Nikon_Kamera
Monissa uudemmissa kameroissa on intervallikuvaus vakio-ominaisuutena. Vilkaise käyttöohjetta.
Moniin kameroihin saa valmistajan oman kaukolaukaisimen, jossa on samainen ominaisuus.
Monien kameroitten mukana tulee ohjelmisto, jolla voi ohjata kameraa läppäriltä. Niissä on tavallisesti intervallikuvausmahdollisuus.
Näitä kaikkia on tullut käytettyä vuosien saatossa.- ifusdyut
Ja joidenkin kameroiden firmware voidaan päivittää tuollaisiinkin ominaisuuksiin.
- Canonisti
Itse mietin pitkään tuollaista erillistä timelapse härpäkettä, mutta totesin sen liian hankalaksi. Sitäpaitsi ykkösrunkoon tulee äkkiä isoja laukaisumääriä, jos innostuu. Päädyin lopulta siihen, että vaihtaessani pokkarin, ostin sellaisen, jossa on timelapse ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810