Tiedättekö jotain hyvää kauppaa josta saa edullisia ja hyviä time lapse kaukosäätimiä jotka voisi kiinnittää järjestelmäkameraan.
Vastaukset 5
Ostin joskus Verkkokaupasta.com Hähnelin "GIGA T Pro" kaukolaukaisimen. Onhan tuo useamman vuoden jo pelannut. Pikaisen googlauksen mukaan malli on päivittynyt kakkosversioon, joka näyttää melko samalta ainakin päälle päin. Kärkkäisellä näytti olevan 79 euroa. Itse maksoin mielestäni enemmän, mutta aikaakin on kulunut varmaan lähemmäs 10 vuotta.
- Kuvailinko
Osta tuosta. En tiedä toimiiko mutta saahan tuota kokeilla. https://www.telefoto.fi/tuote/hahnel-captur-module-timer
- Nikon_Kamera
Monissa uudemmissa kameroissa on intervallikuvaus vakio-ominaisuutena. Vilkaise käyttöohjetta.
Moniin kameroihin saa valmistajan oman kaukolaukaisimen, jossa on samainen ominaisuus.
Monien kameroitten mukana tulee ohjelmisto, jolla voi ohjata kameraa läppäriltä. Niissä on tavallisesti intervallikuvausmahdollisuus.
Näitä kaikkia on tullut käytettyä vuosien saatossa.- ifusdyut
Ja joidenkin kameroiden firmware voidaan päivittää tuollaisiinkin ominaisuuksiin.
- Canonisti
Itse mietin pitkään tuollaista erillistä timelapse härpäkettä, mutta totesin sen liian hankalaksi. Sitäpaitsi ykkösrunkoon tulee äkkiä isoja laukaisumääriä, jos innostuu. Päädyin lopulta siihen, että vaihtaessani pokkarin, ostin sellaisen, jossa on timelapse ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831069
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut115697- 57670
- 43595
- 30572
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173558Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136538Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535