Tulostimen asennus

Riittatytsy93

Hei. Minulla on Ganon mg 5150 merkkinen tulostin ja ongelma on se että voinko asentaa toisen tulostimen joka tulostaa vain mustalla värillä sillä pystyy kyllä kopioida ja skannata.
Kysymys kuuluu että onko siintä haittaa jos asennan toisen tulostimen toiselle viereen etteivät mene sekaisin ajurit ?
Kun olisi kiva tulostaa myöskin värillä että mustalla pelkästään.
Haluaisin niin kovasti että kummatkin olisi käytössä onko se mahdollista pitää yhtä aikaa tietokoneella kahta tulostinta ? Josta tulostaisin vuoroperään mustalla ja värillä.
Auttakaa oikeasti kun en tiedä näistä.

8

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdlfj

Kyllä kahden tulostimen käyttö onnistuu, eikä ne ajurit mene sekaisin, kunhan tulostimet ovat tietysti erilaisia.

• Turbo-Urpo

Minkä takia niiden pitää olla erilaisia ?

Voi laittaa vaikka joka ikiseen USB porttiin täysin samanlaisen kirjoittimen, ja määritellä jokaisen kirjoittimen käyttämään erilaisia asetuksia. Vaikka nyt sitten niin että toinen tulostaa väreissä ja toinen musta/valkoinen väreillä.

Se että et itse mene kirjoittimien kanssa sekaisin, pakottaa määrittelemään kirjoitimien nimet erilaisiksi, vaikka "Väri HP" ja "Musta HP". Sitten vain tekstin käsittelyssä tai mistä ohjelmasta nyt sitten haluatkin tulostaa, valitset kummalle kirjoittimelle tulostus ohjataan, ja kumpi on oletus tulostin.

• hohhoijaati

Vaihka kahdensadan tulostimen...

• dhjasgf
        Turbo-Urpo kirjoitti:

Minkä takia niiden pitää olla erilaisia ?

Voi laittaa vaikka joka ikiseen USB porttiin täysin samanlaisen kirjoittimen, ja määritellä jokaisen kirjoittimen käyttämään erilaisia asetuksia. Vaikka nyt sitten niin että toinen tulostaa väreissä ja toinen musta/valkoinen väreillä.

Se että et itse mene kirjoittimien kanssa sekaisin, pakottaa määrittelemään kirjoitimien nimet erilaisiksi, vaikka "Väri HP" ja "Musta HP". Sitten vain tekstin käsittelyssä tai mistä ohjelmasta nyt sitten haluatkin tulostaa, valitset kummalle kirjoittimelle tulostus ohjataan, ja kumpi on oletus tulostin.

Mitä järkeä on käyttää montaa identtistä kirjoitinta?

Kirjoittimia voi olla monta, mutta se vaatii aina valinnan ennen tulostusta, ellei käytä oletustulostinta.
        Monilla on esim. värisuihku ja MV laser.
        Voivat olla samaa merkkiä, mutta eivät ole samaa mallia.

• EitoimiWindows

Windows kovin toimimaton!

• MiksiMonia

Voihan sieltä nykyisen tulostimen asetuksista valita musta/valkotulostuksen niin silloin pärjäät yhdellä tulostimella.

• Riittatypykkä

Kiitos oikein paljon kaikille auttaneille <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe