Kyllä se Katri Helena on maan suurin ja paras artisti
Katri Helenan on Suomen paras nais laulaja
8
456
Vastaukset
- Lorujaje
Ja vitut on. Kaikkien aikojen paskin. Ja rumin. Ja teennäinen.
- parason
Katri Helena on paras.
- TapaniKansaIsTheBest
parason kirjoitti:
Katri Helena on paras.
Täysin lahjoton, falski, metrihellu ja ilman minkäänlaista karismaa. Minun mielipiteeni.
- nokakkain
On tainnu olla Siltsun bileissä...hyviä ystäviä kun ovat.
- musica
Selittää kaiken. Raskaana ja Siltsun bileissä. Kiitos.
- Anonyymi
Ei ole kummoinen laulaja ja kaikki laulut tosi vaisuja.Paula Koivuniemi parempi,hänessä on karismaa.
- Anonyymi
Kautta aikain Laila Kinnunen on paras. Nykyisistä Paula Koivuniemi ja Eija Kantola ovat hyviä.
- Anonyymi
Surkea ja teennäinen sekä huono ääninen laulaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176150
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 563320
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2272897Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342510Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452390Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232109Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381590
- 1891478