Syöksy sementtiin!
Tuleeko mieleen lisää mukavia huudahduksia?
Hyppää järveen
35
615
Vastaukset
- Semmoonen.tuli
Suksi kuuseen!
- tralaa
Revi persiis! Kuten edesmennyt korpikirjoittaja sanoi.
Katselepa niitä vanhoja sanonta-aloituksia.
Kopioit sieltä sitten.
H.- nähty.onjo
Ime elintä
- SitäOnHyväImeä
Nisä on elin.
- markkinoille
Se on täytetty.
- Koptikop
Se on siinä!
Juuri näin! - ErkkiTwista
Vedä viddu päähäsi ja pakene vuorille .
- korppis11
Hiero keramiikkaa klitorikseen ja työnnä pienoismaailma ahteriisi.
- Korppis11
korpikirjailija kirjoitti:
Sinä nikkiäni kopioiva, et hallitse aineiden olomuotoja.
Sinä se pysyt palstalla kuin paaska Junttilan talon seinässä.
Korppis11 kirjoitti:
Sinä se pysyt palstalla kuin paaska Junttilan talon seinässä.
Niin pysyn. Se on sellainen asia, jolle et voi mitään.
- korppis11
korpikirjailija kirjoitti:
Niin pysyn. Se on sellainen asia, jolle et voi mitään.
Ei oma keskustelusi nyt oikein vedä?
- Utelias111
korpikirjailija kirjoitti:
Niin pysyn. Se on sellainen asia, jolle et voi mitään.
Sinä kun käytät tuota ”bloggaa”-sanaa todella paljon, oletko korppis selvittänyt itsellesi, että mitä se suomeksi tarkoittaa? Kommenteistasi päätellen luulen sinun erehtyneen sen merkityksessä. Se olisi niin tyypillistä sinulle.Kirjoitat englanninkieliset sanat väärin, etkä ymmärrä uudissanoja oikealla tavalla.
Utelias111 kirjoitti:
Sinä kun käytät tuota ”bloggaa”-sanaa todella paljon, oletko korppis selvittänyt itsellesi, että mitä se suomeksi tarkoittaa? Kommenteistasi päätellen luulen sinun erehtyneen sen merkityksessä. Se olisi niin tyypillistä sinulle.Kirjoitat englanninkieliset sanat väärin, etkä ymmärrä uudissanoja oikealla tavalla.
Pidän blogipäiväkirjaa..... Korvesta maailmalle, eläkeläisen päiväkirja. Käy tutustumassa. Puhun kotioloissa pääsääntöisesti englantia. Kirjallisessa esityksessä en ole hyvä. En todelĺakaan ymmärrä kaikkia uudissanoja, joten joudun googlaamaan niiden merkityksiä.
- Äimänkäken
Suksi suolle
- VanhaTaidanOllaJo
https://fi.m.wikiquote.org/wiki/Suomalaisia_sananlaskuja
Tuolta voitte käydä poimimassa mieleisiä.
———
Mitkä ja millaisia muistatte itse?
Lähti kuin kuppa Töölöstä.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Vanhassa vara parempi.
Itku pitkästä ilosta, pieru kauan nauramasta. - TässäkinMuutamia
Paremp myöhää kun ei millonkaa. (Juva) (KRA)
Parempi katsoa katua, kuin katua.
Parempi karvas totuus ko makea valhe.
Parempi kaunis loppu kun koree alaku. (Nurmes) (KRA)
Parempi kermakakku vieressä kuin kaksi jääkaapissa.
Parempi laiha sopu kuin lihava riita.
Parempi maassa kuin jumalattoman suussa.
Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla.
Parempi päivä elettynä kuin kaksi kuoltuna.
Parempi ruumiin lepo kuin tyhjä vaellus. (Naantali) (KRA)
Parempi siemen syöksyssä kuin kymmenen pussissa.
Parempi virsta väärää kuin vaaksa vaaraa.- henrjii
parempi känsä kädessä kuin lapsi sylissä
- TosiMiesSanoo
Onpa tosimiehinen teksti.
- henrjii
Kaiva napaa ja haistele sormia
kivellä onkii ja persettä tonkii
on vähän uhottoman iso, mutta lykkää vaan- VaiHaiseekoSe
Mille sinun napanöyhtäsi tuoksuu?
- MitäVieläMuistais
Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla.
Mies tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta.
Kiusa se on pienikin kiusa.
Kiertää kuin kissa kuumaa puuroa.
Parempi virsta väärään kuin vaaksa vaaraan.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa.
(tai). ........, joka toiselle ei.
Muistaako joku sen ”kissalla pöytää pyyhkii” -jutun ?- kylmätotuus
Optimisti:
" Onni, ettei ollut sakset, sanoi mummo, kun puukko silmään putosi."
Realisti:
" Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin."
- sulaan
Tuhatnikki eskaloitunut voisi hypätä järveen.
- stadinfridu
tuhatnikki korppis vois mennä perässä ja tulisi takaisin 70 palstalle
- Samasta.pullosta
Ei kuppa kuppaan tartu.
- akka.vaan
Ei korppi korpin silmää noki
- Juuuhuh
Tämä oli erittäin hyvä. Tuli mieleen palstavidduilija tellukka ja korpikirjailija kaveri korppis.
- Kielimielenmaisteri
Juuuhuh kirjoitti:
Tämä oli erittäin hyvä. Tuli mieleen palstavidduilija tellukka ja korpikirjailija kaveri korppis.
"Puhun kotioloissa pääsääntöisesti englantia."
Ei korppis korppua nakerra kun sillä on suu täynnä englantia. Kielimielenmaisteri kirjoitti:
"Puhun kotioloissa pääsääntöisesti englantia."
Ei korppis korppua nakerra kun sillä on suu täynnä englantia.No, tavallista elämäähän minä.
- samaa-pashaa-
Heitä voltti! Ei haukkuva koira pure, ei ainakaan joka kerta.
- henrjii
Satakoon vaikka ämmiä äkeet selässä
viäntiä on kuin sammakolla äkeen alla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18629Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 95552
- 52519
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437