Polven tekonivelleikkauksen jälkioireet

Polviongelmainen

Olen toipunut vajaa pari kuukautta sitten leikatun polven kivuista ja turvotuksesta hyvin. Mutta polvi on epävakaan oloinen, pettämisen tunnetta. Olen ruvennut epäilemään hoitovirhettä. Onko kellään kokemusta vastaavasta?

3

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyhuigyfvjhk

Saitko jumppaohjeet joilla vahvistetaan jalan lihaksistoa (tukee mm. polvea)?

• vuke

Minulla leikattu 3 viikkoa sitten ja ulkona käytän vielä keppejä, sisällä menen jo pääasiassa ilman. Jumppaliikkeet jotka annettiin on varmasti tärkeät tehdä säännöllisesti juuri tuon vuoksi että lihakset palautuu. Tänään kokeilin eka kerran kuntopyörää, en saanut vielä ympäri asti poljettua mutta poljin niin pitkälle kun pystyin ja jalan ulkopuolen lihas tuntui «venyvän» tosi hyvin koska sen jälkeen kun taivutin sitä istuallani taaksepäin se taipui jo aika hyvin. Olin yhden yön sairaalassa ja nousin heti leikkauksen jälkeen pystyyn että lihakset ei rappeudu. Tee kovasti jumppaliikkeitä ja taivutuksia ja suorituksia , seiso sillä leikatulla jalalla niin vahvistuu. Minulla kestää jo melko hyvin, eikä kuvaamaasi tunnetta ole. Eikös sinulla ole se fyssarin tapaaminen kun leikkauksesta on kulunut se 2 kk, hän varmaan osaa opastaa sinua. Minulla on muuten mennyt hyvin mutta yöllä on kipuja , joten heräilen joskus jopa tunnin välein. Nyt yritän ottaa illalla enemmän lääkettä että saisin nukuttua paremmin. Tsemppiä sinulle.

• Polviongelmainen

Treenattu on ahkerasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2756
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2724
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2390
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1953
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      358
      1279
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1249
    Aihe