Olen toipunut vajaa pari kuukautta sitten leikatun polven kivuista ja turvotuksesta hyvin. Mutta polvi on epävakaan oloinen, pettämisen tunnetta. Olen ruvennut epäilemään hoitovirhettä. Onko kellään kokemusta vastaavasta?
Polven tekonivelleikkauksen jälkioireet
3
363
Vastaukset
- uyhuigyfvjhk
Saitko jumppaohjeet joilla vahvistetaan jalan lihaksistoa (tukee mm. polvea)?
- vuke
Minulla leikattu 3 viikkoa sitten ja ulkona käytän vielä keppejä, sisällä menen jo pääasiassa ilman. Jumppaliikkeet jotka annettiin on varmasti tärkeät tehdä säännöllisesti juuri tuon vuoksi että lihakset palautuu. Tänään kokeilin eka kerran kuntopyörää, en saanut vielä ympäri asti poljettua mutta poljin niin pitkälle kun pystyin ja jalan ulkopuolen lihas tuntui «venyvän» tosi hyvin koska sen jälkeen kun taivutin sitä istuallani taaksepäin se taipui jo aika hyvin. Olin yhden yön sairaalassa ja nousin heti leikkauksen jälkeen pystyyn että lihakset ei rappeudu. Tee kovasti jumppaliikkeitä ja taivutuksia ja suorituksia , seiso sillä leikatulla jalalla niin vahvistuu. Minulla kestää jo melko hyvin, eikä kuvaamaasi tunnetta ole. Eikös sinulla ole se fyssarin tapaaminen kun leikkauksesta on kulunut se 2 kk, hän varmaan osaa opastaa sinua. Minulla on muuten mennyt hyvin mutta yöllä on kipuja , joten heräilen joskus jopa tunnin välein. Nyt yritän ottaa illalla enemmän lääkettä että saisin nukuttua paremmin. Tsemppiä sinulle.
- Polviongelmainen
Treenattu on ahkerasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1317182Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142559Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2641230- 1001019
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161947En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137900Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih71897Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79774Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13733Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18711