Olen toipunut vajaa pari kuukautta sitten leikatun polven kivuista ja turvotuksesta hyvin. Mutta polvi on epävakaan oloinen, pettämisen tunnetta. Olen ruvennut epäilemään hoitovirhettä. Onko kellään kokemusta vastaavasta?
Polven tekonivelleikkauksen jälkioireet
3
632
Vastaukset
- uyhuigyfvjhk
Saitko jumppaohjeet joilla vahvistetaan jalan lihaksistoa (tukee mm. polvea)?
- vuke
Minulla leikattu 3 viikkoa sitten ja ulkona käytän vielä keppejä, sisällä menen jo pääasiassa ilman. Jumppaliikkeet jotka annettiin on varmasti tärkeät tehdä säännöllisesti juuri tuon vuoksi että lihakset palautuu. Tänään kokeilin eka kerran kuntopyörää, en saanut vielä ympäri asti poljettua mutta poljin niin pitkälle kun pystyin ja jalan ulkopuolen lihas tuntui «venyvän» tosi hyvin koska sen jälkeen kun taivutin sitä istuallani taaksepäin se taipui jo aika hyvin. Olin yhden yön sairaalassa ja nousin heti leikkauksen jälkeen pystyyn että lihakset ei rappeudu. Tee kovasti jumppaliikkeitä ja taivutuksia ja suorituksia , seiso sillä leikatulla jalalla niin vahvistuu. Minulla kestää jo melko hyvin, eikä kuvaamaasi tunnetta ole. Eikös sinulla ole se fyssarin tapaaminen kun leikkauksesta on kulunut se 2 kk, hän varmaan osaa opastaa sinua. Minulla on muuten mennyt hyvin mutta yöllä on kipuja , joten heräilen joskus jopa tunnin välein. Nyt yritän ottaa illalla enemmän lääkettä että saisin nukuttua paremmin. Tsemppiä sinulle.
- Polviongelmainen
Treenattu on ahkerasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604