Olen toipunut vajaa pari kuukautta sitten leikatun polven kivuista ja turvotuksesta hyvin. Mutta polvi on epävakaan oloinen, pettämisen tunnetta. Olen ruvennut epäilemään hoitovirhettä. Onko kellään kokemusta vastaavasta?
Polven tekonivelleikkauksen jälkioireet
3
358
Vastaukset
- uyhuigyfvjhk
Saitko jumppaohjeet joilla vahvistetaan jalan lihaksistoa (tukee mm. polvea)?
- vuke
Minulla leikattu 3 viikkoa sitten ja ulkona käytän vielä keppejä, sisällä menen jo pääasiassa ilman. Jumppaliikkeet jotka annettiin on varmasti tärkeät tehdä säännöllisesti juuri tuon vuoksi että lihakset palautuu. Tänään kokeilin eka kerran kuntopyörää, en saanut vielä ympäri asti poljettua mutta poljin niin pitkälle kun pystyin ja jalan ulkopuolen lihas tuntui «venyvän» tosi hyvin koska sen jälkeen kun taivutin sitä istuallani taaksepäin se taipui jo aika hyvin. Olin yhden yön sairaalassa ja nousin heti leikkauksen jälkeen pystyyn että lihakset ei rappeudu. Tee kovasti jumppaliikkeitä ja taivutuksia ja suorituksia , seiso sillä leikatulla jalalla niin vahvistuu. Minulla kestää jo melko hyvin, eikä kuvaamaasi tunnetta ole. Eikös sinulla ole se fyssarin tapaaminen kun leikkauksesta on kulunut se 2 kk, hän varmaan osaa opastaa sinua. Minulla on muuten mennyt hyvin mutta yöllä on kipuja , joten heräilen joskus jopa tunnin välein. Nyt yritän ottaa illalla enemmän lääkettä että saisin nukuttua paremmin. Tsemppiä sinulle.
- Polviongelmainen
Treenattu on ahkerasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249