TUNTEMUSTA PATTAYAN.

BoxParkki

Karsitaanpas hieman pattayan suomalaisiin kohdistuvia klassisimpia klisheitä tässä ketjussa.

Mainitse Pattaylta suomalaisomisteiset ravintolat ja kerro miten olet omistussuhteet selvittänyt muuta kuin kaverin kertomana tai omistajana esiintyvältä?

Mainitse Pattayalta suomalaisomisteiset baarit jotka kykenee pitämään baarin auki 12 kuukautta vuodessa, sekä ne jotka ei kykene?

Mainitse Pattayalta suomalaisomisteiset baarit joilla ohjelmanumeroinaan tietokilpailut ja bingo?

Mainitse Pattayalta suomalaisomisteiset baarit jotka kykenee kannattavasti toimimaan ilman normaali baaritoimintaan liittymätöntä oheistoimintaa?

Mainitse Pattayalta suomalaisomisteinen baari jossa on ehdoton kielto työntekijöille jatkuvasti, usein ja toistuvasti lähteä kesken työvuoron tai työvuoron päätteeksi asiakkaan seuraan.

Kuka on tänäkin päivänä suomibaaria tai ravintolaa pyörittävä henkilö joka sulkee liiketoimintansa puoleksi vuodeksi kun ei ole varaa maksaa palkkoja ja sähköjä lähtien ansaitulle lomalle suomeen hänellä ollen turvanaan kattava osakesalkku?

Mikä on suomibaarin nimi jota harrastuksekseen pitää viron suurimmat mansikkapellot omistava henkilö?

Pattayalla tälläkin hetkellä on tuhansia suomalaisia, kuinka moni heistä lerpattaa ja kommentoivat tälle palstalle?

Kuinka moni suomalainen on joutunut uhkaillun kohteeksi Pattayalla esimerkiksi huoneenlämmöllä?

Kuinka monta suomalaista on ottanut moottoripyöräkaahailuvideon Pattayalla viimeisen kymmenen vuoden aikana?

Kuinka moni suomalainen harrastaa matkamuistovalokuvausta keskisormestaan?

Tärkein ja viimeinen kysymys:
Kuinka monelle vaatimattomalle Pattayalaiselle Iso päällikkö lähettää 6-7 kertaa vuodessa terveisiä?

49

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takaisin-nukkumaan

      Lerpalta meni yöunet kun huomasi itsekin olevansa typerä kusipää.

    • aaltopelti

      Kuinka monta Pattayan pervoa suomiukkoa on tuikannut leidaria tai antanut leidarin tuikata jo pelkästään kuluvan maaliskuun aikana?

    • BoxParkki

      Moro sinne suomeen rakkaimmilleni 2010 ja 42x, sekä lerpattaja unohtamatta Prmn.

      Tuli tässä mieleen että minut on luokiteltu aikamoisella skaalalla laitoshoidokista %-ihmiskauppiaaksi.
      On esitetty veto väitteellä että en asu täällä ja että vaimoni ei ole Thai, esittäjien sittemin siirtyen pulkkamäkiharrastukseensa.

      Minulle on esitetty satakunta kysymystä lähtien siitä, mitä nämä puisia sammakkonaksutusmatkamuistoja myyvät henkilöt on.

      Henkilöt ovat asuneet täällä kuukausia, matkailleet tänne lukuisia kertoja, käyvät täällä synttäreillä ja vievät täällä asuvien lapsia mäkkäriin, voivat puhelinsoitolla tilata itselleen moottoripyörän odottamaan lentokenttäparkkiin, tuntevat nyrkkeilijöitä, tuntevat moottoripyöräliikkeen omistajat, tuntevat useita suomalaisia nauravia ravintolayrittäjiä.

      Henkilöt kykenee kartoittamaan kaiken mitä heidän mielestään ei ole olemassa.

      Olen esittänyt yhdenkysymyksen saamatta vastausta.

      On olemassa nyrkkeilyareenan pitkä ja kapea parkkikäytävä, jonka vasemmalla sivustalla mopot asetetaan vinopparkkiin ja joka on niin ahdas, että sinne ei voi viedä perheemme moottoripyöriä kokonsa johdosta.

      Kysynkin, koska minun rakkaani on niin kertakaikkisen tietäväisiä minun elämästäni, mikä on ongelma selvittää onko parkkia olemassa kuvailemallani tavalla vai ei ??????

      Voin vastata kuten rakkaillakin on tapana kysyä ja samalla vastata:
      Olen tekemisisää googematkailijoiden kanssa.

    • LerpanpäivääCMjaHuiHai

      Lerpanpäivä taas hyvässä vauhdissa...

      • lerpanelämätä-mätä

        Lerpan omaperäisyys on samaa luokkaa kuin kopiokoneella ja matkailu- että elämänkokemus samaa luokkaa kuin nuorisovankilassa Suomessa viruvalla sekakäyttäjä orpopojalla.


      • BoxParkki
        lerpanelämätä-mätä kirjoitti:

        Lerpan omaperäisyys on samaa luokkaa kuin kopiokoneella ja matkailu- että elämänkokemus samaa luokkaa kuin nuorisovankilassa Suomessa viruvalla sekakäyttäjä orpopojalla.

        Mutta tietää BoxParkin, tiedätkö sinä?


      • LerppajääSuomeen
        BoxParkki kirjoitti:

        Mutta tietää BoxParkin, tiedätkö sinä?

        Yltiöpäisenä googlaajana lerppa tietää paljon enemmän Thaimaasta, kuin me, jotka olemme siellä kymmeniä kertoja pitkiäkin aikoja viettäneet.
        Lerppa riepu odottaa sitä ensimmäistäkin matkaa, kuten joutuu loppuelämänsä tekemään, me vain menemme edelleen.


      • BoxParkki
        LerppajääSuomeen kirjoitti:

        Yltiöpäisenä googlaajana lerppa tietää paljon enemmän Thaimaasta, kuin me, jotka olemme siellä kymmeniä kertoja pitkiäkin aikoja viettäneet.
        Lerppa riepu odottaa sitä ensimmäistäkin matkaa, kuten joutuu loppuelämänsä tekemään, me vain menemme edelleen.

        Mutta tiedätkö boxparkin, kun olet matkaillut ja aina vaan matkailet?


      • 2010vuodesta
        BoxParkki kirjoitti:

        Mutta tietää BoxParkin, tiedätkö sinä?

        Mikä vitun boxparkki siltä vastaohjausjohtajalta on nyt hukassa? Tarkoitatko sitä kaikkein kälyisintä Thaphaen boxing "stadionia" muta et tiennyt nimeä?

        Se vaatimaton paskainen showpaikka on siinä vanhan kaupungin Top North hotellin vieressä ahtaalla kujalla, jonne keskustan scandituristit menevät kun eivät muualle osaa. Lippuja myydään siinä kujan suulla. Mitä sä siellä mukamas olet tehnyt? Oletko ollut kerran turistina CM:ssä vai googlasitko?

        Kawila joen toisella puolella on se jossa isommat matsit käydään ja sinne mahtuu parkkiin vaikka pakettiautolla.


      • BoxParkki
        2010vuodesta kirjoitti:

        Mikä vitun boxparkki siltä vastaohjausjohtajalta on nyt hukassa? Tarkoitatko sitä kaikkein kälyisintä Thaphaen boxing "stadionia" muta et tiennyt nimeä?

        Se vaatimaton paskainen showpaikka on siinä vanhan kaupungin Top North hotellin vieressä ahtaalla kujalla, jonne keskustan scandituristit menevät kun eivät muualle osaa. Lippuja myydään siinä kujan suulla. Mitä sä siellä mukamas olet tehnyt? Oletko ollut kerran turistina CM:ssä vai googlasitko?

        Kawila joen toisella puolella on se jossa isommat matsit käydään ja sinne mahtuu parkkiin vaikka pakettiautolla.

        Ei ole ahdas kuja kanavan viereinen pääväylä, siis mäkkäriltäs Gatetorin poikki 50 metriä, "portin" ali ja hieman vasemmalle, mutta älä ryssi vastaantulevan liikenteen sekaan, siinä on liikennevalot.
        Olen minä turistinakin käynyt ennen Chiang Maihin muuttamista, mutta sinähän tiedet että en ja sen lisäksi että olen laitoshoidokki.
        En ole kiinnostunut matseista.
        No miten on googlekarttamatkailija Dille2010 onko boxparkissa vinoparkki oikealla vai vasemmalla kädellä, eikö näy googlen kamera-autosta joka on sinun ainut matkailusi?


      • 2010vuodesta
        BoxParkki kirjoitti:

        Ei ole ahdas kuja kanavan viereinen pääväylä, siis mäkkäriltäs Gatetorin poikki 50 metriä, "portin" ali ja hieman vasemmalle, mutta älä ryssi vastaantulevan liikenteen sekaan, siinä on liikennevalot.
        Olen minä turistinakin käynyt ennen Chiang Maihin muuttamista, mutta sinähän tiedet että en ja sen lisäksi että olen laitoshoidokki.
        En ole kiinnostunut matseista.
        No miten on googlekarttamatkailija Dille2010 onko boxparkissa vinoparkki oikealla vai vasemmalla kädellä, eikö näy googlen kamera-autosta joka on sinun ainut matkailusi?

        Vasemmalla on eikä sinne kujalle mahdu edes mopojakaan kuin parikymmentä parkkiin. Olen ollut 2 x katsomassa matseja siinä, mutta ne oli turisteille tarkoitettuja showmatseja. Mitäs sinä olet sillä kujalla tehnyt?

        Käypäs sanomassa sille lippukioskin tytölle ettei tuki sillä kojullaan jalkakäytävää, koska silloin joutuu astumaan kadulle liikenteen joukkoon.

        Chiang Maissa olen ollut yhteensä sellaiset 20 viikkoa, joten tiedän takuulla siitä enemmän kuin sinä googlesankari.


      • Aviomiess
        2010vuodesta kirjoitti:

        Vasemmalla on eikä sinne kujalle mahdu edes mopojakaan kuin parikymmentä parkkiin. Olen ollut 2 x katsomassa matseja siinä, mutta ne oli turisteille tarkoitettuja showmatseja. Mitäs sinä olet sillä kujalla tehnyt?

        Käypäs sanomassa sille lippukioskin tytölle ettei tuki sillä kojullaan jalkakäytävää, koska silloin joutuu astumaan kadulle liikenteen joukkoon.

        Chiang Maissa olen ollut yhteensä sellaiset 20 viikkoa, joten tiedän takuulla siitä enemmän kuin sinä googlesankari.

        Ei ole kuja, vaan rakennuksessa oleva käytävä.

        Mitä olen tehnyt ???
        No ensinnäkin asun Chiang Maissa ja tunnen kaupungin, jonka johdosta heitin sinulle kysymyksen aiheesta jota et voi tarkistaa googlesta.
        Olen joskus sunnuntaimarkkinoille vastaohjannut skootterillamme ja silloin boxparkki.

        Ei ole lippukioskia, vaan siirtävät pöytänsä hieman jalkakäytävälle, eikä ole edelleenkään kuja, vaan pääväylän varessa seiskan jälkeen hieman on sisäänkäynti ja sulla 50% oikein/väärin mahdollisuus arvata kummalla puolen mopot vinoparkissa.

        Voit tietää enemmän 20 viikon tuntemuksella, mutta minä tiedän riittävästi vuosien asumiseeni perustuen, en lähde aiheesta kanssasi väittelemään.

        Potissa munas, joten jatka tyylilläs, kyllä se mulle sopii.


      • Aviomiess
        2010vuodesta kirjoitti:

        Vasemmalla on eikä sinne kujalle mahdu edes mopojakaan kuin parikymmentä parkkiin. Olen ollut 2 x katsomassa matseja siinä, mutta ne oli turisteille tarkoitettuja showmatseja. Mitäs sinä olet sillä kujalla tehnyt?

        Käypäs sanomassa sille lippukioskin tytölle ettei tuki sillä kojullaan jalkakäytävää, koska silloin joutuu astumaan kadulle liikenteen joukkoon.

        Chiang Maissa olen ollut yhteensä sellaiset 20 viikkoa, joten tiedän takuulla siitä enemmän kuin sinä googlesankari.

        Voin toki vähän auttaakin sinua.

        Mun Mueang Rd.........Sawadee Tours.......Ei siis ole kuja ja voithan toki kartasta etsiä kujia joita ei ole, mutta tuikkaappa Googlees toi Sawdee niin voitainakin katsoa googlekamera-autos kuvaa siitä varsin läheltä.

        Mukavaa Googlematkailua sinne pulkkamäkeen, me tästä lähdetään Azilla niemenkärjen taakse mukavaan ravintolaan syömään lobsteri, mahtoiko olla oikein kirjoitettu toi saksiotus.


      • 2010vuodesta
        Aviomiess kirjoitti:

        Ei ole kuja, vaan rakennuksessa oleva käytävä.

        Mitä olen tehnyt ???
        No ensinnäkin asun Chiang Maissa ja tunnen kaupungin, jonka johdosta heitin sinulle kysymyksen aiheesta jota et voi tarkistaa googlesta.
        Olen joskus sunnuntaimarkkinoille vastaohjannut skootterillamme ja silloin boxparkki.

        Ei ole lippukioskia, vaan siirtävät pöytänsä hieman jalkakäytävälle, eikä ole edelleenkään kuja, vaan pääväylän varessa seiskan jälkeen hieman on sisäänkäynti ja sulla 50% oikein/väärin mahdollisuus arvata kummalla puolen mopot vinoparkissa.

        Voit tietää enemmän 20 viikon tuntemuksella, mutta minä tiedän riittävästi vuosien asumiseeni perustuen, en lähde aiheesta kanssasi väittelemään.

        Potissa munas, joten jatka tyylilläs, kyllä se mulle sopii.

        Sinä ja sun pottis ku invapojua ei löydy Chiang Maista eikä Pattayalta eikä Phuketista eikä Chon Burista eikä Cha amista vaan Töölöstä, jonne kukaan ei ole tulossa sinua moikkaamaan etkä ole sielläkään enää vaan olet siirtynyt takaisin laitokseesi.

        Se Lippupiste ei ole pelkkä pöytä, vaan siinä on myös otsalauta mainoksille ja se on väriltään punainen. Liput on 250-500bahtia.

        Se kuja ei ole rakennuksen sisällä vaan Top North hotellin betoniaidan / seinän takana.

        Sanot ettei ”teidän laatupyörät mahdu siihen kujalle parkkiin” mutta sitten sanot että käytätte sitä parkkia markkinoiden aikaan parkkipaikkana. Miten ne silloin mahtuvat siihen?


      • Lerpanelämää-
        Aviomiess kirjoitti:

        Voin toki vähän auttaakin sinua.

        Mun Mueang Rd.........Sawadee Tours.......Ei siis ole kuja ja voithan toki kartasta etsiä kujia joita ei ole, mutta tuikkaappa Googlees toi Sawdee niin voitainakin katsoa googlekamera-autos kuvaa siitä varsin läheltä.

        Mukavaa Googlematkailua sinne pulkkamäkeen, me tästä lähdetään Azilla niemenkärjen taakse mukavaan ravintolaan syömään lobsteri, mahtoiko olla oikein kirjoitettu toi saksiotus.

        Housussas on lobsteri ja pieni lobsteri onkin. Puoliviiden ruokakello kilisee lerpan laitoksessa kutsuen vellille.


      • lobbariFromCM
        Aviomiess kirjoitti:

        Voin toki vähän auttaakin sinua.

        Mun Mueang Rd.........Sawadee Tours.......Ei siis ole kuja ja voithan toki kartasta etsiä kujia joita ei ole, mutta tuikkaappa Googlees toi Sawdee niin voitainakin katsoa googlekamera-autos kuvaa siitä varsin läheltä.

        Mukavaa Googlematkailua sinne pulkkamäkeen, me tästä lähdetään Azilla niemenkärjen taakse mukavaan ravintolaan syömään lobsteri, mahtoiko olla oikein kirjoitettu toi saksiotus.

        Kuva on huono, mutta tuo on se kuja mistä puhut Lerppa. Kuten 2010 sanoi niin se on Top North hotellin muurin takana, eikä suinkaan rakennuksen sisällä. Siinä kujalla on pieni sadekatos päällä osittain.
        http://aijaa.com/jREY7K
        Mutta nautihan sinä siitä lobsteristasi. Todennäköisesti et tosin edes tiedä mikä sekin on.


      • Aviomiess
        2010vuodesta kirjoitti:

        Sinä ja sun pottis ku invapojua ei löydy Chiang Maista eikä Pattayalta eikä Phuketista eikä Chon Burista eikä Cha amista vaan Töölöstä, jonne kukaan ei ole tulossa sinua moikkaamaan etkä ole sielläkään enää vaan olet siirtynyt takaisin laitokseesi.

        Se Lippupiste ei ole pelkkä pöytä, vaan siinä on myös otsalauta mainoksille ja se on väriltään punainen. Liput on 250-500bahtia.

        Se kuja ei ole rakennuksen sisällä vaan Top North hotellin betoniaidan / seinän takana.

        Sanot ettei ”teidän laatupyörät mahdu siihen kujalle parkkiin” mutta sitten sanot että käytätte sitä parkkia markkinoiden aikaan parkkipaikkana. Miten ne silloin mahtuvat siihen?

        Lue uudelleen.... vastaohjannut skootterillamme.
        Tuonne en edes yritä laatupyöriämme.

        Joo kyllä on oikea paikka ja taidat olla oikeassa kuja nimitykselläsi tosiaan, minä olen kyllä kokenut mennessäni toisin,kun en ole niin tarkkaavainen.
        Tosin tuokuja ei johda mihinkäänmuualle,kuin mitä kuvasi osoittaa.

        Olet kyllä aikamoinen aijaamestari, kuvaatko elämässäsitodella kaiken, vai pistitkö kaveris kuvaan?

        Ota kuva kans meidän vessasta ja veneestä.

        Mutta itse asiaan........miten voin olla tietoinen laitosasukkina ja mitään Chiang Maista tietämättömänä tuosta kuvan kujasta.......pohdippa sitä.

        Mun mielestä toi kuvan putkahtaminen osoittaa sulla olevan kyky tupsauttaa mistä tahansa ja kuvan ohessa kertoa olevasi matkalla juuri nyt siellä ja täällä kun kerran jopa kuvalla todistat.
        Voisithan tuohon kuvaan laittaa tekstin..............
        DILLELTÄ TERVEISIÄ KAIKILLE RAKKAILLE LERPATTAJILLE TÄÄLTÄ CHIANG MAISTA.


      • 2010vuodesta
        Aviomiess kirjoitti:

        Lue uudelleen.... vastaohjannut skootterillamme.
        Tuonne en edes yritä laatupyöriämme.

        Joo kyllä on oikea paikka ja taidat olla oikeassa kuja nimitykselläsi tosiaan, minä olen kyllä kokenut mennessäni toisin,kun en ole niin tarkkaavainen.
        Tosin tuokuja ei johda mihinkäänmuualle,kuin mitä kuvasi osoittaa.

        Olet kyllä aikamoinen aijaamestari, kuvaatko elämässäsitodella kaiken, vai pistitkö kaveris kuvaan?

        Ota kuva kans meidän vessasta ja veneestä.

        Mutta itse asiaan........miten voin olla tietoinen laitosasukkina ja mitään Chiang Maista tietämättömänä tuosta kuvan kujasta.......pohdippa sitä.

        Mun mielestä toi kuvan putkahtaminen osoittaa sulla olevan kyky tupsauttaa mistä tahansa ja kuvan ohessa kertoa olevasi matkalla juuri nyt siellä ja täällä kun kerran jopa kuvalla todistat.
        Voisithan tuohon kuvaan laittaa tekstin..............
        DILLELTÄ TERVEISIÄ KAIKILLE RAKKAILLE LERPATTAJILLE TÄÄLTÄ CHIANG MAISTA.

        Ei ole minun kuvani ja olen Pattayalla. Seuraavan kerran Chiang Maihin joskus kesällä tai syksyllä. Sinäkö siis söit lobsterisi niemen takana alle tunnissa vai tekstaatko perheesi kanssa meriruokapaikassa klo 23.01. Suomi kaksneloselle juttuja joissa todistelet olevasi Chiang Maissa?

        Sulla on siisti wifi Azimutissa, mutta Lerppa ei löytänyt sellaista amerikastakaan.

        Tuo kuja johtaa toiselle kujalle toiselta puolelta btw. Eiköhän noilla hoodeilla ole pyörinut yksi jos toinenkin Chiang Main suomituristi. Sinä kun olet haaveissasi mopomiehiä, niin olet todennäköisesti lukenut tuosta tarinan joskus jostakin MP- lehdestä tai blogista.

        Itse et ole tuollakaan käynyt, se nyt on selvä, kun et paikkaa edes nimellä tunnistanut.

        Kysyn sinulta yhden MP- aiheisen kysymyksen. Mitä turvallisuuten liittyviä juttuja on Pohjois-Thaimaan vuoristoteillä muita kuin liikennemerkkejä?


      • 2010vuodesta
        Aviomiess kirjoitti:

        Lue uudelleen.... vastaohjannut skootterillamme.
        Tuonne en edes yritä laatupyöriämme.

        Joo kyllä on oikea paikka ja taidat olla oikeassa kuja nimitykselläsi tosiaan, minä olen kyllä kokenut mennessäni toisin,kun en ole niin tarkkaavainen.
        Tosin tuokuja ei johda mihinkäänmuualle,kuin mitä kuvasi osoittaa.

        Olet kyllä aikamoinen aijaamestari, kuvaatko elämässäsitodella kaiken, vai pistitkö kaveris kuvaan?

        Ota kuva kans meidän vessasta ja veneestä.

        Mutta itse asiaan........miten voin olla tietoinen laitosasukkina ja mitään Chiang Maista tietämättömänä tuosta kuvan kujasta.......pohdippa sitä.

        Mun mielestä toi kuvan putkahtaminen osoittaa sulla olevan kyky tupsauttaa mistä tahansa ja kuvan ohessa kertoa olevasi matkalla juuri nyt siellä ja täällä kun kerran jopa kuvalla todistat.
        Voisithan tuohon kuvaan laittaa tekstin..............
        DILLELTÄ TERVEISIÄ KAIKILLE RAKKAILLE LERPATTAJILLE TÄÄLTÄ CHIANG MAISTA.

        Kysyin vielä vittuillessani kaverilta käytetäänkö stadionin mopoparkkia muulloin kuin otteluiden aikaan ja henkilökunnan parkkipaikkana. Vastaus oli ei. Siihen vedetään portti eteen muulloin. Eli se siitä myöskin siitä sinun vespaparkista markkinoiden aikaan, herra lobsteri.


      • Aviomiess
        2010vuodesta kirjoitti:

        Ei ole minun kuvani ja olen Pattayalla. Seuraavan kerran Chiang Maihin joskus kesällä tai syksyllä. Sinäkö siis söit lobsterisi niemen takana alle tunnissa vai tekstaatko perheesi kanssa meriruokapaikassa klo 23.01. Suomi kaksneloselle juttuja joissa todistelet olevasi Chiang Maissa?

        Sulla on siisti wifi Azimutissa, mutta Lerppa ei löytänyt sellaista amerikastakaan.

        Tuo kuja johtaa toiselle kujalle toiselta puolelta btw. Eiköhän noilla hoodeilla ole pyörinut yksi jos toinenkin Chiang Main suomituristi. Sinä kun olet haaveissasi mopomiehiä, niin olet todennäköisesti lukenut tuosta tarinan joskus jostakin MP- lehdestä tai blogista.

        Itse et ole tuollakaan käynyt, se nyt on selvä, kun et paikkaa edes nimellä tunnistanut.

        Kysyn sinulta yhden MP- aiheisen kysymyksen. Mitä turvallisuuten liittyviä juttuja on Pohjois-Thaimaan vuoristoteillä muita kuin liikennemerkkejä?

        Aha nyt pitää tunnistaa paikat joista ei ole pätkän vertaa kiinnostunut.
        En ole kartoittanut "kujaa" kauemmaksi kuin kohtaan johon olen skootterin jättänyt.
        Minun tabletti toimii kyllä myös veneessä kuten muukin elektroniikka.
        Vedä hanskaas kysymyksilläs kun kerran Thaimaan tuntemukseni perustuu MP-lehtiin.

        Pyydäppäs kaverias katsomaan uudelleen sunnuntai-iltana kun kujas on täynnä moppee ja kadulla kyltti punaisella nuolella P.

        Jatketaan siis puolin ja toisin vittuilua, sopii mulle laitoshoidokille joka myös ihmiskauppias.

        Seuraavaksi voit vaikka pistää kaveris ajaan suoraan Mun Mueang Rd:tä pois box-areenalta ja vilkaisemaan vasemmalle ennen 90 asteen mutkaa, onko siinä "harrikka" paja.


      • 2010vuodesta
        Aviomiess kirjoitti:

        Aha nyt pitää tunnistaa paikat joista ei ole pätkän vertaa kiinnostunut.
        En ole kartoittanut "kujaa" kauemmaksi kuin kohtaan johon olen skootterin jättänyt.
        Minun tabletti toimii kyllä myös veneessä kuten muukin elektroniikka.
        Vedä hanskaas kysymyksilläs kun kerran Thaimaan tuntemukseni perustuu MP-lehtiin.

        Pyydäppäs kaverias katsomaan uudelleen sunnuntai-iltana kun kujas on täynnä moppee ja kadulla kyltti punaisella nuolella P.

        Jatketaan siis puolin ja toisin vittuilua, sopii mulle laitoshoidokille joka myös ihmiskauppias.

        Seuraavaksi voit vaikka pistää kaveris ajaan suoraan Mun Mueang Rd:tä pois box-areenalta ja vilkaisemaan vasemmalle ennen 90 asteen mutkaa, onko siinä "harrikka" paja.

        Kuuluisa "Sensei" ei siis ole pätkääkään kiinnostunut kotikaupunkinsa vanhimmasta boxing areenasta? Onpas erikoista.

        Sinne "P-alueelle" ei mahdu kuin se max 20 mopoa vierivieressä. Katsomoon mahtuu parisataa ihmistä. P-alue ei tyydytä kaikkia parkkipaikan tarvitsijoita, eikä P-alue ole kuin otteluiden aikaan käytössä.

        Top Northin vartija on kyllästynyt siihen kun matsiin menijät koettaa pysäköidä hotellin parkkipaikalle. Olen ollut kolmasti kyseisessä hotellissa. Viimeksi kävin moikkaamassa tuttua baarimikkoa joka on ex-boxari.

        Itse kysyit mihin arvelen "tietämyksesi" perustuvan. Kovasti se vaikuttaa perustuvan Pattayan osalta naisbloggareiden vuodatuksiin ja Chiang Main osalta moto-päiväkirjoihin.

        Et vastannut suurena vuoristomotoristina kysymykseeni, että mitä liikenneturvallisuutta parantavia juttuja on vuoristoteillä Chiang Maissa. Vastaus on kuperat peilit serpentiinikurveissa, joista näet tuleeko neulansilmässä joku vastaan. Samanlaisia käytetään muuallakin vuoristoisessa Thaimaassa ja jossakin olen Suomessakin nähnyt.

        Tablettisi elektroniikka ei liity veneesi elektroniikkaan mitenkään edes teoriatasolla.

        Vanhan kaupungin kanavatie on yksisuuntainen vastapäivään, eli tarkoitat että kun lähden boxing areenasta vasempaan niin ennen 90 asteen käännöstä vasempaan olisi harlikkapaja. Ei se ainakaan katukuvassa näy, jos on. Kaikki HD-pajat mitä olen nähnyt ovat kanavan ulkopuolella eikä sisäpuolella. Kiinteistöjen vuokra olisi liian kallista jollekin hoodeitä rassaavalle pajalle siinä missä sanoit. Mr Mekanik tai joku sellainen pikku lafka siinä oli mutta se ei ole mikään HD paja vaan vuokraamo jossa on japseja vuokralla. Etsin viimeksi naamamaskia sieltä, niin opastivat sen pohjoiseen menevän tien varteen kun heillä ei ollut. En muista nimee....


      • Aviomiess
        2010vuodesta kirjoitti:

        Kuuluisa "Sensei" ei siis ole pätkääkään kiinnostunut kotikaupunkinsa vanhimmasta boxing areenasta? Onpas erikoista.

        Sinne "P-alueelle" ei mahdu kuin se max 20 mopoa vierivieressä. Katsomoon mahtuu parisataa ihmistä. P-alue ei tyydytä kaikkia parkkipaikan tarvitsijoita, eikä P-alue ole kuin otteluiden aikaan käytössä.

        Top Northin vartija on kyllästynyt siihen kun matsiin menijät koettaa pysäköidä hotellin parkkipaikalle. Olen ollut kolmasti kyseisessä hotellissa. Viimeksi kävin moikkaamassa tuttua baarimikkoa joka on ex-boxari.

        Itse kysyit mihin arvelen "tietämyksesi" perustuvan. Kovasti se vaikuttaa perustuvan Pattayan osalta naisbloggareiden vuodatuksiin ja Chiang Main osalta moto-päiväkirjoihin.

        Et vastannut suurena vuoristomotoristina kysymykseeni, että mitä liikenneturvallisuutta parantavia juttuja on vuoristoteillä Chiang Maissa. Vastaus on kuperat peilit serpentiinikurveissa, joista näet tuleeko neulansilmässä joku vastaan. Samanlaisia käytetään muuallakin vuoristoisessa Thaimaassa ja jossakin olen Suomessakin nähnyt.

        Tablettisi elektroniikka ei liity veneesi elektroniikkaan mitenkään edes teoriatasolla.

        Vanhan kaupungin kanavatie on yksisuuntainen vastapäivään, eli tarkoitat että kun lähden boxing areenasta vasempaan niin ennen 90 asteen käännöstä vasempaan olisi harlikkapaja. Ei se ainakaan katukuvassa näy, jos on. Kaikki HD-pajat mitä olen nähnyt ovat kanavan ulkopuolella eikä sisäpuolella. Kiinteistöjen vuokra olisi liian kallista jollekin hoodeitä rassaavalle pajalle siinä missä sanoit. Mr Mekanik tai joku sellainen pikku lafka siinä oli mutta se ei ole mikään HD paja vaan vuokraamo jossa on japseja vuokralla. Etsin viimeksi naamamaskia sieltä, niin opastivat sen pohjoiseen menevän tien varteen kun heillä ei ollut. En muista nimee....

        Tämä karate sensei ei ole pätkän vertaa kiinnostunut sinulle rakkaasta nyrkkeilystä.

        Aha, tiedät siis veneeni elektroniikan, no mitäpä sinä et tietäisi.

        Tiedän liikenteen suunnat toki kotikaupungissani ja muistaakseni ohjeistin Santtuakin aikanaan vähän tarkemminkin ravintoloihin kukkamarkettimme läheisyyteen.

        Ei näy katukuvassa ei,eli taas pojulla googlemapsi ja kamera-auto...jeps.

        Poju tarttee naamamaskin......juu....naamamaskit on kivoja härpäkkeitä.

        Eipä tässä sitten muuta kuin jatketaan tahtomallasi linjalla munaton apumies.


      • oikeasti_chiangmaissa
        Aviomiess kirjoitti:

        Tämä karate sensei ei ole pätkän vertaa kiinnostunut sinulle rakkaasta nyrkkeilystä.

        Aha, tiedät siis veneeni elektroniikan, no mitäpä sinä et tietäisi.

        Tiedän liikenteen suunnat toki kotikaupungissani ja muistaakseni ohjeistin Santtuakin aikanaan vähän tarkemminkin ravintoloihin kukkamarkettimme läheisyyteen.

        Ei näy katukuvassa ei,eli taas pojulla googlemapsi ja kamera-auto...jeps.

        Poju tarttee naamamaskin......juu....naamamaskit on kivoja härpäkkeitä.

        Eipä tässä sitten muuta kuin jatketaan tahtomallasi linjalla munaton apumies.

        Siinä kun ei ole HD pajaa lerppa. Jos on niin laitapas sen nimi. Minä täsmennän sen pajan nimeä ja se on Mr Mechanic. Se ei ole HD paja.


      • joo-ja-moro
        oikeasti_chiangmaissa kirjoitti:

        Siinä kun ei ole HD pajaa lerppa. Jos on niin laitapas sen nimi. Minä täsmennän sen pajan nimeä ja se on Mr Mechanic. Se ei ole HD paja.

        Lerppa meni täydelliseen paniikkiin kun tämäkin korttitalonsa sortui tietämättömyyteen ja vieläpä moneen kertaan. Kukaan ei jaksa lukea Lerpan kymmeniä öisiä nostoja.
        Kyllä sun Lerppa nyt mielenterveyden kannalta kannattaa luopua tuosta "aviomiehen" hahmosta. Sen tie on tullut päähänsä kuten tuli otahanuriinpojun, zaphodbxn, numeromiehen ja NumBallinkin.


      • MP-LehtiMatkailija
        joo-ja-moro kirjoitti:

        Lerppa meni täydelliseen paniikkiin kun tämäkin korttitalonsa sortui tietämättömyyteen ja vieläpä moneen kertaan. Kukaan ei jaksa lukea Lerpan kymmeniä öisiä nostoja.
        Kyllä sun Lerppa nyt mielenterveyden kannalta kannattaa luopua tuosta "aviomiehen" hahmosta. Sen tie on tullut päähänsä kuten tuli otahanuriinpojun, zaphodbxn, numeromiehen ja NumBallinkin.

        Luitko nostojen viestin niin viisaan ja fiksun asiasisällön.
        Huomasitko siinä mitään kohdistetun joihinkin henkilöihin.

        Ladatkaa tänään jotain yhtä mojovaa niin huomenna 20 nostoa sillä jne. niin kauan että ajokoira kykenee asianmukaiseen vastavuoroiseen kommunikointiin.
        Siis sellaiseen jota voidaan tulkita tervepäisen liikemiehen kommunikoinniksi ilman itsensä ja kavereiden lerpatusta.

        Tilanteen tässä vaiheessa: LERPATTAMISIIN.


    • hehehehee

      Hullun miekkamiehen rottaburgeri baari on auki 24/7, koska rottia riittää Pattayalla. Sitä en tiedä, koska Sancho Pancho pitää lomansa.

      • heheheheenbisnestä

        Valitettavasti rotat on tuotu ja pitkään Hua Hinistä, koska Pattayalta ne loppuivat. Tästä on jo aiemmin palstalla ollut tietoa. Itse lerppa niitä pyytää ja kertoo, että kaatopaikkarotissa, joita keskellä kaupunkia olevalta kaatopaikalta pyydetään, on mureampi liha, kuin hotellirotissa.
        Kauppa lerpan baarissa käy aika hiljalleen, joten kymmenkunta hamburgeria sukulaisilleen saa kaupattua viikossa ja Chiang Maista tulee lisäksi huumerottia, joita kavereilleen tiskin alta myy.
        Ylläpitääkseen tätä burgerpaikkaansa, on siellä saatavana myös Hammaslääkärivaimon karvakerää rotankarvakiharrettuna. Yläkerrassa on yksi huone varattuna tämän erikoisruokavalion tilaajille, tarjoilu kaksoisvuoteessa.


      • Eisellainevaimo
        heheheheenbisnestä kirjoitti:

        Valitettavasti rotat on tuotu ja pitkään Hua Hinistä, koska Pattayalta ne loppuivat. Tästä on jo aiemmin palstalla ollut tietoa. Itse lerppa niitä pyytää ja kertoo, että kaatopaikkarotissa, joita keskellä kaupunkia olevalta kaatopaikalta pyydetään, on mureampi liha, kuin hotellirotissa.
        Kauppa lerpan baarissa käy aika hiljalleen, joten kymmenkunta hamburgeria sukulaisilleen saa kaupattua viikossa ja Chiang Maista tulee lisäksi huumerottia, joita kavereilleen tiskin alta myy.
        Ylläpitääkseen tätä burgerpaikkaansa, on siellä saatavana myös Hammaslääkärivaimon karvakerää rotankarvakiharrettuna. Yläkerrassa on yksi huone varattuna tämän erikoisruokavalion tilaajille, tarjoilu kaksoisvuoteessa.

        Onneksi vaimo ei ole sellainen, niin kyllähän te tiedätte, mitä tarkoitan.


    • huomioikaa

      Suomi24 Thaimaan matkailu keskusteluita on jo vuosia häiriköinyt Sika-Amaliaksi nimetty mieleltään häiriintynyt hörhö.
      Sika-Amalia häiriköi myös muita Suomi24 keskusteluita, mutta jostakin syystä hän tuntuu erityisesti vihaavan juuri Thaimaalaisia ja Thaimaata.
      Sika-Amalia yrittää (nimimerkkejä vaihdellen) kehitellä aidon tuntuisia aloituksia (ja kommentteja) joilla hän koettaa parhaansa mukaan mustamaalata Thaimaata lomakohteena.
      Sika-Amalia on thaimaalaisia vihaavana rasistina syyllistynyt kirjoituksillaan myös rikolliseen toimintaan Suomessa asuvia thaimaalaisia kohtaan.

      Rikoslain kyseinen pykälä muuttui kesäkuun alussa 2011. Nykyään siinä seisoo näin:
      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001
      11 luku (11.4.2008/212)
      Sotarikoksista ja rikoksista ihmisyyttä vastaan
      10 § (13.5.2011/511)
      Kiihottaminen kansanryhmää vastaan
      Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka niihin rinnastettavalla muulla perusteella, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

      • LerpatinLerppa

        Eikös toi ole Lerppa nykyisin


      • Lerpanlait

        Lerppa ei välitä laeista lainkaan, aivan sama mitä hänelle kirjoitetaan, hänellä on omat lakinsa, niin Hua Hinissä kuin Chiang Maissakin.


      • AjokoiranKouluttaja

        Ajokoiran 2010 kouluttaja.


      • AjokoiranKouluttaja

        Kuules Maija 2010.

        Sinä teit muistaakseni tuossa kevään-kesän korvilla virheesi numero 1 = YKSI = UNO.

        Huorittelit vaimoani ja homottelit minua ja sen jälkeen......en tee luetteloa.

        No mitä siitä on seurannut ja tulee seuraamaan ???

        Kerron, olen pitänyt huolen siitä että olet tuon päivän jälkeen ajatellut minua 24/7 ja tulet ajattelemaan vielä kauan.
        Minun ajattelemisestasi sinä yksinkertaisesti et voi luopua, koska asun pääsi sisässä.

        Se mikä on kertomuksissani totta ja mikä ei, on paskakikkareesi arvoinen, niiden tarkoitus on ollut saada sinut ajattelemaan ja sinä poikahan ajattelet.

        Sinulle ei tule koskaan selviämään minun elämäni sisältö enempää kuin olen jo avautunut, joten eläppä poju sen kanssa.


      • LerpanLoppu
        AjokoiranKouluttaja kirjoitti:

        Kuules Maija 2010.

        Sinä teit muistaakseni tuossa kevään-kesän korvilla virheesi numero 1 = YKSI = UNO.

        Huorittelit vaimoani ja homottelit minua ja sen jälkeen......en tee luetteloa.

        No mitä siitä on seurannut ja tulee seuraamaan ???

        Kerron, olen pitänyt huolen siitä että olet tuon päivän jälkeen ajatellut minua 24/7 ja tulet ajattelemaan vielä kauan.
        Minun ajattelemisestasi sinä yksinkertaisesti et voi luopua, koska asun pääsi sisässä.

        Se mikä on kertomuksissani totta ja mikä ei, on paskakikkareesi arvoinen, niiden tarkoitus on ollut saada sinut ajattelemaan ja sinä poikahan ajattelet.

        Sinulle ei tule koskaan selviämään minun elämäni sisältö enempää kuin olen jo avautunut, joten eläppä poju sen kanssa.

        Invalerppa. Sun mielikuvitushuoravaimolla ei ole mitään tekemistä psykopaattisen nettitrollauksesi kanssa. Tulee se päivä kun joku hakkeroi sut esiin ja silloin tulet huomaamaan kuka on poju, juuri ennenkuin homopojan valot sammuu viimeisen kerran.


      • 35NumBall
        LerpanLoppu kirjoitti:

        Invalerppa. Sun mielikuvitushuoravaimolla ei ole mitään tekemistä psykopaattisen nettitrollauksesi kanssa. Tulee se päivä kun joku hakkeroi sut esiin ja silloin tulet huomaamaan kuka on poju, juuri ennenkuin homopojan valot sammuu viimeisen kerran.

        Katsos resu on vihainen, ihanko ripulilla reppana, tulee vaan mieleen nassesetä joka on hyvin, hyvin vihainen, pohjoisen miehellä voi olla mielikuvitusvaimo mutta sinulla reppana... Amalia niminen mielikuvitus kaveri, joka esiintyy tarkalleen samoilla pastoilla kun sinä sekopää... resu Amalialla ja sinulla on yksi ongelma... ja se on se että sinä resu kuvittelet Amalian rikoksia, mutta sinun uhkailusi on rikos ihan oikeassa elämässä, ei tuolla mielikuvituksesi luomassa... sinä resu olet kaikkien mielenkuntoutujien äiti tai paremmin isoäiti, resuperse.


      • AviomiessSenseiChiangMai
        35NumBall kirjoitti:

        Katsos resu on vihainen, ihanko ripulilla reppana, tulee vaan mieleen nassesetä joka on hyvin, hyvin vihainen, pohjoisen miehellä voi olla mielikuvitusvaimo mutta sinulla reppana... Amalia niminen mielikuvitus kaveri, joka esiintyy tarkalleen samoilla pastoilla kun sinä sekopää... resu Amalialla ja sinulla on yksi ongelma... ja se on se että sinä resu kuvittelet Amalian rikoksia, mutta sinun uhkailusi on rikos ihan oikeassa elämässä, ei tuolla mielikuvituksesi luomassa... sinä resu olet kaikkien mielenkuntoutujien äiti tai paremmin isoäiti, resuperse.

        Morjens.

        Siinä taas meidän rakas Maija nyt hakkeroi ja valotkin sammuu, mahtaako olla huoneen lämpöistä ja missä kerroksessa.
        Eikös tuossa joku aika sitten Fobbelikin hoidellut asiaa ja Maijukka oli saanut ip-osoitteetkin suomelta.

        Pojulla taas kivasti paniikkia pukkaa.

        Poju ei tule koskaan ymmärtämään mitä tarkoittaa senseitasoinen mielenhallinta koska tyyli on että "tulee se päivä", voi hellanduudeli sentään, käytä tuttia microssa välillä ja kasta sitä mansikkamehuun.


      • 35NumBall
        AviomiessSenseiChiangMai kirjoitti:

        Morjens.

        Siinä taas meidän rakas Maija nyt hakkeroi ja valotkin sammuu, mahtaako olla huoneen lämpöistä ja missä kerroksessa.
        Eikös tuossa joku aika sitten Fobbelikin hoidellut asiaa ja Maijukka oli saanut ip-osoitteetkin suomelta.

        Pojulla taas kivasti paniikkia pukkaa.

        Poju ei tule koskaan ymmärtämään mitä tarkoittaa senseitasoinen mielenhallinta koska tyyli on että "tulee se päivä", voi hellanduudeli sentään, käytä tuttia microssa välillä ja kasta sitä mansikkamehuun.

        jeps, olemme kumpikin lähellä resujen sydäntä, jollein suoraan sen sisällä...


    • Lerpanterveiset

      Lerppa päivän jälleen lerpan terveisiä kirjoittanut.
      Hienoa ajanvietettä Suomessa asuvalle vajakille saa usein BalliNumbana ja PerseiSenseinä itselleen vastailla.

      • TerveisiäPerseestä

        No kenelle sinä nyt vastasit ?


      • Lerpanterveiset

        Vastasin itselleni.


    • MP-Lehti-Matkailija

      Terveisiä taasen täältä Phuketista.

      On hienoa hörppiä aamukahvia ja antaa Azin tyhjäkäynnillä naksuttaa ihan pläkää.

      No kyllähän sen Pattayan aamulenkkeilijät tietää, koska mahtavat herätä ajatteleen.

    • 555555Apinat

      No mitä kummaa nukkuuko Pattayalaiset tähän aikaan .....ai niin Junttilassahan on yö.

      • 35NumBall

        Tietysti pattayan resuperse käy nukkumaan....


      • DillenKouluttaja
        35NumBall kirjoitti:

        Tietysti pattayan resuperse käy nukkumaan....

        No hei "kaksoiskeskosveli".

        Ei kiinnosta enään edes aukaista noita kaikkia juttuja mutta kurkkasin tuon lammasjutun ja huomaan että onhan tuo Pattaya varmasti ihan ykkönen määrätylle ihmisryhmälle.

        Mutta hieman tuoretta matkailutarinaa pukkaan.

        Tuli tuossa vietettyä ulapalla Azilla mukavaa aikaista aamua uuden lemmikkini DingApinan kanssa.
        Juttua riitti koska Dingi puhuu sujuvasti bablagagaa tuubaa ja osaanhan minäkin tuon kielen, joten meillä ei ole kielimuuria.

        Oli muuten vähän samanlainen fiilis kuin meidän perheen Saimaan kolmikerroksisen kelohonkapirtin ( 300 m2 ) lähivesillä juhannusaaton aamutunteina ongella appuraa narraamassa vasemmassa kädessä oluttölkki ja oikeassa digitaalisesti toimiva kamera,

        Mutta tämä mun ApinaDing alkoi näyttään temppuja, onhan se ollu joskus aiemmin kääpiöksi puettu thaiboxari jolle on annettu isot nyrkkeilyhanskat ja se on nyrkkeilly ajattele.........silmät sidottuna matsannu kunnes voittaja on ollu viimeinen tolpillaan pysyny.

        Se heitti ihan tosta vaan voltin taaksepäin ja horjahti siitä sitten siis Azin kannelta laineeseen missä oli ainaki sata jellyy, niitä ihan hurjan vaarallisia niinku uutisetkin kertoo.

        No minä poika siitä kipittämään ainaski 45,7 jalkaa ökyjahtiani pitkin keulapurjetta ( A.Aalto) eikun pelastusrengasta heittämään Dillelle joka tarttu siitä paskanäppikourallaan ihan paniikissa kii ja minä poika tempasin tytön kannelle.

        No siitä sitten lähdettiin niinku laulunlurituskinkertoo saattueena Murmanskiin, joka on meidän Phuketin kesähuvilan nimi A.Aaltoa kunnioittaen.....aimiksikö saattueena, no siksi kun mulla oli hinauksessa mun uus Kawan Jetti joka on tosi kallis ja menee lujaa.

        Heips ja katsotaan mitä niin viisasta ja fiksua matkailutarinaa tuolta Pattayan suunnalta tänään alkaa pukkaamaan kun heräävät Kirkkonummella koko klaani.


      • DillenKouluttaja
        DillenKouluttaja kirjoitti:

        No hei "kaksoiskeskosveli".

        Ei kiinnosta enään edes aukaista noita kaikkia juttuja mutta kurkkasin tuon lammasjutun ja huomaan että onhan tuo Pattaya varmasti ihan ykkönen määrätylle ihmisryhmälle.

        Mutta hieman tuoretta matkailutarinaa pukkaan.

        Tuli tuossa vietettyä ulapalla Azilla mukavaa aikaista aamua uuden lemmikkini DingApinan kanssa.
        Juttua riitti koska Dingi puhuu sujuvasti bablagagaa tuubaa ja osaanhan minäkin tuon kielen, joten meillä ei ole kielimuuria.

        Oli muuten vähän samanlainen fiilis kuin meidän perheen Saimaan kolmikerroksisen kelohonkapirtin ( 300 m2 ) lähivesillä juhannusaaton aamutunteina ongella appuraa narraamassa vasemmassa kädessä oluttölkki ja oikeassa digitaalisesti toimiva kamera,

        Mutta tämä mun ApinaDing alkoi näyttään temppuja, onhan se ollu joskus aiemmin kääpiöksi puettu thaiboxari jolle on annettu isot nyrkkeilyhanskat ja se on nyrkkeilly ajattele.........silmät sidottuna matsannu kunnes voittaja on ollu viimeinen tolpillaan pysyny.

        Se heitti ihan tosta vaan voltin taaksepäin ja horjahti siitä sitten siis Azin kannelta laineeseen missä oli ainaki sata jellyy, niitä ihan hurjan vaarallisia niinku uutisetkin kertoo.

        No minä poika siitä kipittämään ainaski 45,7 jalkaa ökyjahtiani pitkin keulapurjetta ( A.Aalto) eikun pelastusrengasta heittämään Dillelle joka tarttu siitä paskanäppikourallaan ihan paniikissa kii ja minä poika tempasin tytön kannelle.

        No siitä sitten lähdettiin niinku laulunlurituskinkertoo saattueena Murmanskiin, joka on meidän Phuketin kesähuvilan nimi A.Aaltoa kunnioittaen.....aimiksikö saattueena, no siksi kun mulla oli hinauksessa mun uus Kawan Jetti joka on tosi kallis ja menee lujaa.

        Heips ja katsotaan mitä niin viisasta ja fiksua matkailutarinaa tuolta Pattayan suunnalta tänään alkaa pukkaamaan kun heräävät Kirkkonummella koko klaani.

        Siis tätä ihmisryhmää tarkoitan tai en oikeastaan vaan tästä haaveilevia pulkkamäessä.

        https://news.lovepattayathailand.com/local/police-hunting-couple-filmed-having-sex-on-pattaya-beach/


    • LerpanpäivääCMjaHuiHai

      Se on lerpanpäivä jälleen hyvässä vauhdissa!

      • PäällysmiesLerppa

        Päällysmies ja junanlähettäjä Lerppahan se viettää siellä satajalkaisen Azimutin kannella laatuaikaa sikari hampaissa Suomi24 Pattayan palstan parissa. Vaimo hymyilee vieressä ja poika pujottelee vaahtopalloja kävellen.

        Lerpan laitoshoitoaika alkoi nimenomaan noista Kirkkonummen sillalla vietetyistä ajoista. Lerppa seisoi sillalla VR:n aikataulu kädessä junamies hattu päässä, johon oli kiinnitellyt pinssejä ja jopa hiihtokilpailussa voitetun lusikan, ja huusi aina junan kulkiessa alta että
        "Siitä pikajuna Tampereelle noin hus hus" tai "Siitä juna Turkuun näin hus hus".

        Lopulta jalankulkijat kyllästyivät hulluun junanlähettäjään joka päivysti yksin sillalla huutelemassa kaikki päivät ja HUS (Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri) vei "veturimiehen" mennessään, kuten häntä Kirkkonummella kutsuttiin. Veturimiehen toiveen täyttävät kuitenkin kerran vuodessa ja Lerppa pääsee silloin lähettämään kaksi junaa, ennen palauttamista osastolle. Hoidot eivät ole toimineet.


      • DillenKouluttaja
        PäällysmiesLerppa kirjoitti:

        Päällysmies ja junanlähettäjä Lerppahan se viettää siellä satajalkaisen Azimutin kannella laatuaikaa sikari hampaissa Suomi24 Pattayan palstan parissa. Vaimo hymyilee vieressä ja poika pujottelee vaahtopalloja kävellen.

        Lerpan laitoshoitoaika alkoi nimenomaan noista Kirkkonummen sillalla vietetyistä ajoista. Lerppa seisoi sillalla VR:n aikataulu kädessä junamies hattu päässä, johon oli kiinnitellyt pinssejä ja jopa hiihtokilpailussa voitetun lusikan, ja huusi aina junan kulkiessa alta että
        "Siitä pikajuna Tampereelle noin hus hus" tai "Siitä juna Turkuun näin hus hus".

        Lopulta jalankulkijat kyllästyivät hulluun junanlähettäjään joka päivysti yksin sillalla huutelemassa kaikki päivät ja HUS (Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri) vei "veturimiehen" mennessään, kuten häntä Kirkkonummella kutsuttiin. Veturimiehen toiveen täyttävät kuitenkin kerran vuodessa ja Lerppa pääsee silloin lähettämään kaksi junaa, ennen palauttamista osastolle. Hoidot eivät ole toimineet.

        Huomaatko Dille että annan sinulle ajatuksia ja sinä poju ajattelet juuri sitä mitä minä ohjaan sinut ajattelemaan, tällä kertaa junia.
        Kerron hieman lisää sinulle ajateltavaa.
        On olemassa junaliikenteessä erittäin tarkat turvasäännökset ja varsinkin kun liikennöidyllä radalla työskennellään, pohdippa kumpi väistää juna vai duunari.
        Minulla ei ole ollut mitään tekemistä VR:n kanssa muuta kuin olen ollut vastuullinen noudattamaan alaisteni turvallisuuden johdosta VR:n määräyksiä.
        Ennenkuin googlaat, niin urakoitsija jota mun firma laskutti on Infratyö.

        Muuten ihan mukava että Pattayan rakkaissa on tollanen hörhö jolle antaa porkkanan, niin tarinaa pukkaa.
        Samaa leikkiähän harrastetaan junttilan päiväkodeissa.

        Unohdit muuten tarinoida mun Saimaan 300 neliön kelomökistä ja tiedoksi että Saimaan vene on vain Targa.

        Jään odottamaan tarinaasi mutta nyt Dille tahtoo kuselle, joten moimoi (pillunkarva)


      • MaijanLaiffia

        Hupsista kuka ne lääkkeet tietää, mikä mahtaa kyseinen olla ?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe