Samui songkran

Neppari85

Kuikas monta päivää Samuilla (Lamailla) songkranin juhliminen kestää, olin lukevani jostain että kestäisi vaan sen pari päivää, eli 13-14.4?

4

115

Vastaukset

• Minäkin olin ensin lukevinani, sitten annoin kaverin kertoa minulle, jonka jälkeen annoin itseni ymmärtää että laitan tällaisen aloituksen nyt vaihteeksi tälle palstalle.

• Ei voi käsittää näitä helvetin "fiksuja" vastauksia, kumma et on edes aikaa tahi motivaatiota kirjottaa jotain mistä ei ole kellekään mitään hyötyy! No toisaalta, ei tarvi olla iso vika jos se on päässä.

Kysymykseesi, taitaa mennä samuilla just noilla päivillä

• ffffr kirjoitti:

Ei voi käsittää näitä helvetin "fiksuja" vastauksia, kumma et on edes aikaa tahi motivaatiota kirjottaa jotain mistä ei ole kellekään mitään hyötyy! No toisaalta, ei tarvi olla iso vika jos se on päässä.

Kysymykseesi, taitaa mennä samuilla just noilla päivillä

Oletko havainnut lerpatusta, onko iso vika lerpattajalla päässä?

• Miten menee Leena? Hienoa huomata että olet hengissä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    179
    3553
  2. Eerikäisen postaukset

Onko oikeesti kivaa Vikkelle kun isukki postaa kokoaika someen siitä kuvii.😑 Ei saa ees kaverinsa kanssa rauhassa leikkii ettei Esko oo laittamas "ma
    18
    1091