Kuikas monta päivää Samuilla (Lamailla) songkranin juhliminen kestää, olin lukevani jostain että kestäisi vaan sen pari päivää, eli 13-14.4?
Samui songkran
4
256
Vastaukset
- LeenaLepukka2010
Minäkin olin ensin lukevinani, sitten annoin kaverin kertoa minulle, jonka jälkeen annoin itseni ymmärtää että laitan tällaisen aloituksen nyt vaihteeksi tälle palstalle.
- ffffr
Ei voi käsittää näitä helvetin "fiksuja" vastauksia, kumma et on edes aikaa tahi motivaatiota kirjottaa jotain mistä ei ole kellekään mitään hyötyy! No toisaalta, ei tarvi olla iso vika jos se on päässä.
Kysymykseesi, taitaa mennä samuilla just noilla päivillä - rffff
ffffr kirjoitti:
Ei voi käsittää näitä helvetin "fiksuja" vastauksia, kumma et on edes aikaa tahi motivaatiota kirjottaa jotain mistä ei ole kellekään mitään hyötyy! No toisaalta, ei tarvi olla iso vika jos se on päässä.
Kysymykseesi, taitaa mennä samuilla just noilla päivilläOletko havainnut lerpatusta, onko iso vika lerpattajalla päässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627